Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

TURKUAZ MOTİFLİ PETEK ŞAL (SHAWL) 1.



Geçen yıl bir hanımın üzerinde görüp çok beğenmiştim ama birtürlü sıra gelmemişti. bu renklerde örmüştüm benzer bir şal ,sonra kardeşim beğenince ona verdim burda .sevgili Tatesal ın aneciği yapmış burada onlarıda görünce hadi başlayayım dedim 3-4 tane ördüm sırayla yayınlayacağm hepsini birini tam açıklamalarıyla vereceğim benim yaptıklarımın uç kısımlarına üç sıra örümcek örneği ile saçak yaptım.(Meraklı yardımcım  şalı serer sermez hoplayıp oturdu  yüzü çıkmamış burada:))))

bu kahverengide arkadaşım eminenin bana yakından görmem için getirdiği örnek.  boyunda  sarılmış şekli çok şık duruyor. Mankenim canım eminem.

5 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık,harika olmuş...Renk zaten şahane ama senin maharetli ellerinden bir başka güzel olmuş...Senin çiçeklerin boyutu biraz daha büyük olduğundan 15 adet sanırım,annemin yaptığında 19 adet...
    Ama kahverengide çok hoş olmuş,bende kahvemi yapsam acaba....

    YanıtlaSil
  2. canım harika olmuş bu şallar ne kadar da zarif duruyor

    YanıtlaSil
  3. motiflerinin resmini daha ayrınyılı ve yakından çekebilirmisin ..renkte çok güzel ..ipinin markası nedir ??

    YanıtlaSil
  4. Tülincim benim motifler 13 adet.
    gelen örnekte de öyleydi kahverengiyi mutlaka dene bugün kendi yaptığım kahverengiyi yayınlayacağım

    baharcım teşekkürler canım
    sevgili kelebek burdaki ipler ALİZE tftik ebruli serisi.

    şu an elimde lila pembe ebruli yapıyorum o BRAVO nun onu daha çok sevdim.

    ayrıntılı anlatımı bugün açacağım canım

    YanıtlaSil
  5. MI QUERIDA SEÑORA UNA MARAVILLA SUS TRABAJO,
    SERE UNA SEGUIDORA DE SU BLOG
    UN SALUDO MUY ESPECIALD DESDE BUENOS AIRES ARGENTINA
    ISABEL
    www.allondra-isabel.blogspot.com

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ