Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

23NİSAN DAKİ DUYGULARINIZ HEP VAROLSUN SEVGİLİ ÇOCUKLAR.


Sadece Türkiyem de ,Kuzey Kıbrıs ve Elçiliklerde kutlanırdı. O zamanlar tüm dünya çocuklarıda örnek alacak derdik. yayıldı tüm dünya çocuklarıyla birlikte kutlar olduk. mutluyduk. şimdi çocuklar hala mutlu .Büyüdükleri zamanda  sevgileri yüreklerinde büyüsün istiyorum  değerlerine sahip çıksınlar istiyorum çünki.
  Sevgili Banu arkadaşımızın yazısını okuyunca  hak verdim ama inadına kutlamalıyız Banucum,
    satanlara, dağıtanlara ,kolay bulduk sananlara, inat kutlamalıyız . bizde bırakırsak  hayır deyip   canı gönülden arzu edenlere fırsat vermiş oluruz.
    Bugün  gururla,onurla bayrağımı çıkardım öpüp alnıma koydum ve balkonuma astım. 
Bu cennet vatanı  satmaya meraklılara inat,
uğrunda şehit olanlara selam  ederek saygıyla astım  ay yıldızlı   al bayrağımı.
 Sevgili yavrularımıza ve onlardan sonra gelecek tüm çocuklara ve Türk Milletine kutlu olsun.
  Ve , sevgili Banu nun     yazısının sonuna aldığı ,güzel yüreğinden geçen hepimizin sımsıkı sarıldığı sözlerle bitirmek istedim bende yazımı , teşekkürler banucum.

"Birinci vazifen, Türk İstiklalini, Türk Cumhuriyetini muhafaza ve müdafaa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegane temeli budur....." 

7 yorum:

  1. Pase para conocer tu casita muchos gatitos una vida asi quiero yo.
    Besos abrazos para todos los gatunos y para ti.

    YanıtlaSil
  2. Haticeciğim seni tanıdığıma çok memnun oldum ve sayenizde harika bir gün geçirdim. Böylesi güzel yürekleri bir arada görmek büyük keyifti doğrusu, güzel yüzünüz, gönlünür varolsun. Daha nice güzel buluşmalarda birlikte olabilmek dileği ile sevgiyle kal tatlım. Ayrıca nazik hediyen için tekrar teşekkür ederim, odamın duvarında yerini aldı;) Sayende nazarlardan korunacağım;) İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben geldim,ardımda bıraktığım kırküçüncü 23 nisan.umarım daha kaç 40 yıllar kutlarız

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yazmışsın arkadaşım,yüreğine sağlık.
    23 nisanda bende ikizlerimi alışveriş merkezlerinde organize edilen 23 nisan şenliklerine götürdüm,daha küçükler 23 nisanın anlam ve öneminin henüz farkında değiller ama o coşkuyu yaşamalarını istedim.Bu gün sizin bayramınız dedim ve dilimin döndüğünce onlara anlatmaya çalıştım.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. Canım
    seni tanıdığıma çok mutlu olsum benim için güzel bir gündü dostluğumuzun daim olması dileklerimle kocaman sevgiler.........

    YanıtlaSil
  6. Canımın içi çok geçmiş olsun,dikkat et kendine noolur.Bol bol dinlen aşkitom,hiç bir şeye canını sıkma.Allah şifa versin canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel dile getirmişsiniz. Aslında umutlu olmamız lazım herkeze inat

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ