Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

SEVGİLİ MUAZZEZ VE GÖNÜLDENELE YE TEŞEKKÜRLER

*9*____ Canım kardeşim Muazzez Muazzez - Blogcu
Eskiyen sandalye yüzlerini yenilemiş bizlerle de paylaşıyor. Ellerine sağlık canım tüm diğer işlerin gibi bu da çok başarılı olmuş.Arkadaşımı mutlaka ziyaret edin hazırladığı şablonlarıda, mükemmel elişlerinide görmelisiniz.







*8* _ SEVGİLİ GÖNÜLDENELE ARKADAŞIM DA MAGNETİ İLE KATILIYOR

Sevgili arkadaşımGÖNÜLDENELE
ellerine sağlık .blogundaki çalışmalarınıda çok beğeniyorum ziyaret etmekten herzaman keyif aldığımı söylemeliyim.Şu ana kadar gelmeyenler varsa mutlaka görmeliler.Teşekkürler arkadaşım kucak dolusu sevgiler.
Notlarınızı tutturacağınız harika bir magnet paylaşıyor bizlerle dondurma çubukları ile yaptığı minik evin bahçe çitlerine ben bayıldım çok sevimli olmuş.

7 yorum:

  1. Canım çok sağol,iyi oldu gerçekten.En azından derlendi.Arkadaşlarımında ellerine sağlık çok güzel olmuş çalışmalar.

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin canım bende yazımı yayınladım alabilirsin bol katılımlar diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Olá, amiga!
    Lindos trabalhos. Parabéns!
    Tenha um ótimo final de semana.
    Carinhosamente,
    Dô.

    YanıtlaSil
  4. canım kolay gelsin.
    yazımı yayınladım bakalım begenecekmisin alabilirsin.
    öptüm
    dikismakinam38.blogcu.com

    YanıtlaSil
  5. Adorei a beleza a simplicidade, ficou muito meigo.Beijos brasileiríssimos!!!

    YanıtlaSil
  6. canım çok hoş çalışmaları var arkadaşların.kolaylıklar diliyorum sana.sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  7. canım arkadaşım etkinlige hazırlanıyorum katılcam haber verim hazır olunca çok güzel şeyler yapmış arkadaşlar kolay gelsin sana www.safiyece.blogcu.com

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ