Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

SEVGİLİ CAFEMİS KUCAK DOLUSU EMEĞİYLE BİZLERLE

Canım arkadaşım kısa sürede sıcacık ,çok güzel bir dost kapım oldu. Sevgili Cafemis Cafemis'e hosgeldiniz
*45*_____Blogunda netten çeşitlemeler yapıyor zaman zaman anneciğinden muhteşem emekler le ve yaptıklarıyla seçtikleriyle sıcak bir blogu var.
Beş ayrı değerlendirmesi ile bizlerle .Bohçamız çok sağlam:))
ben resimlerinden birer tane veriyorum ayrıntılar anlatımlar için linkini tıklayın ordasınız. tek sayfayla kalmayın iyice dolaşın.
*44*____anvelop etek önce yaşamında bir pantolondu:)))
*43*____kapşonlu yelek önceki yaşamında bir hırkaydı:))))
*42*___Önceki yaşamında pantolon parçasıydı şimdi spor bir elbise,

Resim Ekle *41*__Önceki yaşamında uzun kollu klasik bir pijamaydı, bugün hiç dikiş faslı geçirmeden şık bir görünüme sahip oldu.


*40*___Bu yıl çok görecek olduğunuz bir çalışma küçük büyük herkeste ,değişik renklerde ellerinde olacak.
sevgili cafemis kızının kazağından artan ipi değerlendirmiş nasıl yaptığınıda ayrıntılı anlatmış.


Canım arkadaşım eline koluna,fikrine,yüreğine sağlık.

3 yorum:

  1. Cafemis arkadaşımı bende çok severim...Ellerine sağlık harika şeyler çıkmış ortaya.....
    BANA UĞRARSAN EĞER ETKİNLİK İÇİN BİRŞEYLER HAZIRLADIM....
    SEVGİLER VE KOLAY GELSİN...

    YanıtlaSil
  2. Aşkıımmm,geldim sonunda :) aman nazar etmeyim demii.Bloxoo da bir yazı okudum oradaki işlemleri uyguladım ve oldu vallahi.Ben arkadaşın linkini yayınladım blogda hani bu sorunu yaşayanlar varsa faydalansın diye.Eğer sende sitende bu linki yayınlarsan senin bloga giren arkadaşlarında haberi olur.
    Ben sevindirik oldum valla elişlerinin güzelliğini yazmayı unuttum.Arkadaşımızın ellerine,emeğine sağlık.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. CANIM AZ ÖNCEKİ DENEMEYDİ..GECİKME İÇİN KOCAMAN ÖZÜR CANIM..
    CBOXU TAKİP EDEMİYORUM DİYE KALDIRDIM..ÖYLEDE GÜZEL SMİLESLERİM VARDI SORMA GİTSİN..:)))
    CANIM SAYFADA ETKİNLİK YAZIM VAR..ALABİLİRSİN..
    NETTEKİ SORUN HALLEDİLDİ...AMA KASALIYI KURMADIK EŞİMDE LAPTOPU GETİRİP GÖRÜTÜYOR..PEK BANA FIRSAT KALMADI..BAYRAM SONU RAHATÇA GÖRÜŞÜRÜZ CANIM..ÖPTÜM KOCAMAN.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ