Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

ESKİLERİN YENİDEN DOĞUŞLARI (MUAZZEZ,NAGİCE VE MÜRELCE' DEN)

*22*___ Canım kardeşim sevgili Muazzez Muazzez - Blogcu
Etkinliğimize 2. kez iki kot çantayla katılıyor.Ablasının giymediği eteğin dönüşüm hikayesini blogundan okuyabilirsiniz.
canım benim diğer çantalarınıda biliyorum bunlardaharika olmuşlar kızlar sağlıkla kullansınlar. Teşekkürler ellerine sağlık


Resim Ekle

*21* ____ Şİmdi de canım arkadaşım sevgili Mürelcehttp://murelce.blogcu.com/
nin süper bir çalışması spor pantolon eskimeye yüz tutunca şahane bir etek olarak karşımıza çıkıyor .bu eteğin anlatımı da arkadaşımın blogunda . Hem gitmişken ordaki sergi görüntüleri ve kendi emeklerinide bir gezersiniz alkışlanacak kadar harika güzellikler var.

Bana da iyi bir fikir oldu bu. canım ,kızın çok beğenmiştir eminim. teşekkürler sevgiler


*20*____ Canım arkadaşım sevgili Nagicenagice hobi

eski bir kazağın yeniden çok hoş bir çantaya dönüşümü ile bizlere katılıyor. Ellerine sağlık arkadaşım çok zarif olmuş eminim süslemelerle daha da şıklaşacaktır. Teşekkürler canım.
hanımlar arkadaşımızın bloguna uğrayıp gezerken harika işlerinin yanı sıra minik hanımlar için olan bir süngerbob çalışması var bakmayı ihmal etmeyin.


4 yorum:

  1. ne kadar müthiş fikirler,valla hepsine bayıldım.Ellerine sağlık arkadaşlarımızın.
    Sevgiler canımın içi

    YanıtlaSil
  2. yaseminlerimEylül 10, 2009

    yapan arkadasimizin ellerine saglik cok guzel olmus ve cok kullanisli gule gule kullansin ,paylasimin icin ve duzenledigim bu guzel ekinlik cok harika basarilad dilerim canim sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ablacım merhaba...

    Çok yoğunum ablacım,ramazanda bizim için Feshanede yer verdiler iş yetiştirmeye çalışıyorum,bloğa bile zor resim ekliyorum,hatta örgülerimi resimleme fırsatım bile olmadı düşün..
    Etkinliğinizi tebrik ederim çok güzel düşünmüşsünüz,pek bilgim yok detaylıda bakamadım ama bendede vardı öyle değerlendirmeler..

    İpi sormuşsun,o ipi Eminönünde bi yerde gördüm artık üretilmiyomuş 8 katlı kalın bir ip hoşuma gitti denedim güzel oldu babetler,adamın elinde ip biterse çok üzülürüm devamı yok ramzandan sonra alayım diye düşündüm bende:))

    YanıtlaSil
  4. Bom dia minha querida amiga,
    estive ausente por alguns dias (férias) agora já estou de volta e em breve estarei postando as novidades.
    Estava com saudades e vejo que você continua fazendo lindos trabalhos.
    felicidades!
    Joelma

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ