Ana içeriğe atla

2.Cİ SOBEM SEVGİLİ ELİŞİSATIŞ TAN


Çeşitli Elişleri yaratıcı fikirler - Blogcu
Sevgili arkadaşım beni sobelemiş.

güzel sorular elimden geldiğince cevaplıyacağım.

1- isim veya lakabınız.
__ Hatice
2-Doğum yeriniz.
__Adapazarı
3-Hobileriniz
__örgü ve diğer elişleri,müzik.
4-En değerli üç şeyiniz.
__ailem,çocuklarımve kedim badem
5-olmazsa olmaz dediğiniz şey.
__sağlık,dürüstlük,
6-Etkilendiğiniz bir kitap
__Gelibolu- Bir çift yürek
7- Gitmek istediğiniz yer
__Ülkemizde görmeyi çok istediğim yerler var .
8-unutamadığın an
__çok var. özelliklede çocuklarımın özel günleri ile ilgili.
doğumları,okula başlamaları mezuniyetleri, askerimin yemn töreni saymakla bitmez canım yaa. herkese de yaşamalarını dilerim bu güzellikleri.
9-İdeal kadın nasıl olmalı.
__yüreği sevgi dolu olsun yeter. SEVGİ büyük bir çerçeve içine tüm doğrulukları sığdırır.
10-En büyük korkunuz.
__bunu cevaplamak istemiyorum çünki kelimelere dökülmüş korkular söylenmiş sayılır. ben hep pozitif olup güzellikleri anma yanlısıyım rabbim hepimize en güzeli yaşatsın.
11-idealiniz
__çocuklarımı mutlu ve başarılı bir yaşam sürdürmelerini izlemek.

12-En sevdiğiniz yemek
__Karnıyarık

Şimdi bende sevgili dostlardan üçünü sobeleyeyim

Hem de tanışmayan dostlar varsa onları tanıştırmış olayım.
Emine Ve Hobileri
(yaptığı patiklere hayranım)BLOGUMA HOSGELDINIZ

(tüm anneler görmeli burdaki oyuncakları ben bayılıyorum)
Ahşap,cam,porselen ve seramik dekoratif boyama - Blogcu

(yeni tanıdım harika dekoratif çalışmaları var. izlemekten çok keyif alıyorum)


sevgili elişisatış arkadaşıma tekrar teşekkürler



Emine Ve Hobileri

Yorumlar

  1. Hatice'cim eline diline yazan klavyene sağlık canım...
    seni tanımak ne güzeldi..askerin nerde kısmı nedir bakayım..
    Allah c.c. hayırlı teskereler versin..yoksa bizim gibi kalıcı askermi..
    öpüyorum kocaman seni sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. canım seni biraz daha tanımak güzeldi:)))
    bu aralar fazla uğrayamadım kursta çok yoğunuz ufak bir sergi açtık o sergide seçilen işlerimiz oldu Bursa genelinde açılacak sergiye gidecek yarımlar var onları tamamlamaya çalışıyorum çok güzel resimler çektim onları bile paylaşamadım en kısa zamanda paylaşırım inş.
    çok öptüm canım:)))

    YanıtlaSil
  3. günaydın canım güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok utandım ya :)yazacak bişi bulamıyorum
    www.yaseminkale.blogcu.com

    YanıtlaSil
  5. Gunaydin Ailenizle birlikte Yeni Haftaniz ve Gunleriniz Hayirli Olsun.Sevgiyle Saygiyla ve Sağlikla Kalin ALLAH'a Emanet Olun. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg
    Kader dedim gül gec dediler,hayat dedim değer verme dediler,insan dedim üc kuruşluk dediler,PEKI YA DOSTLUK DEDIM DUNYADA TEK GERECEK DEDILER.Saygilarimla

    Sukru Yilmaz
    Antakya-HATAY
    Http://sukruyilmaz.net

    GITME BE DOST

    Yalnizim artik
    Sende gidiyorsun ya be dostum
    Yollarin ayrılacağini bilirdim de
    Bu kadar erken olacagini bilmezdim be dostum

    Gitme desem kal desem
    Benı bırakma yanımda ol desem
    Gidermisin yinede birakir misin
    Birakma be dostum kal gitme

    Illede gitmek istiyorsan bu diyardan
    Benide al götür buralardan
    Cünkü sen olmadan yapamam
    Sensiz olmaz sensizlik olmaz be dostum

    Alınti:Ahmet Çoban
    http://www.siirkolik.com/siirler/54834-gitme-be-dost.asp

    YanıtlaSil
  6. Gunaydin Gunleriniz Hayirli Olsun.Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte, Sevgiyle Saygiyla ve Sağlikla Kalin ALLAH'a Emanet Olun. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.jpg
    Dost bazen minik bir kus bazen var olmayan sevgil, kimi zaman saksida bir cicektir, ama asil dost seni senden cok sevendir

    Sukru Yilmaz
    Antakya-HATAY
    Http://sukruyilmaz.net

    Goz Yasinin Anlami

    Gozyasi bir rahmettir
    Bir su gibi icten gelir
    Damar damar zahmettir
    Ince ince gozden gelir
    Gozyasi kurtaricidir
    Her derdin ilacidir
    Yalnizlarin dert ortagidir
    Yanar yanar közden gelir

    Gozyasi ruhu arindirir
    Bircok gizemi barindirir
    Rahmet pinaridir
    Carpar carpar kalpten gelir.

    Alinti:Gokce Demir
    http://www.siirkolik.com/siirler/25531-gozyasinin-anlami.asp

    YanıtlaSil
  7. sobeni keyifli okudum,seni as da olsa tanidigima sewindim,yüregine saglik sewgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. canım merhabalar
    sevgilerim bıraktım
    iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  9. OLÁ!TUDO BEM COM VC?VIM AGRADECER O SEU CARINHO E DIZER QUE SEU BLOG É TUDO DE BOM QUE VC É MUITO CRIATIVA E TEM MUITO BOM GOSTO PARABÉNS POR SER ASSIM TÃO ESPECIAL...Não são as coisas bonitas
    que marcam nossas vidas, mas sim
    as pessoas que tem o dom de jamais
    serem esquecidas.!
    Por isso estou aqui para te dizer que
    a sua amizade
    é muito importante pra mim!BJINHOS

    YanıtlaSil
  10. Günaydın Kardeşim.
    Hayirli Gunler, Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte,Güzel Bir Hafta Sonu Tatili Geçirmeniz Dileğiyle, Sevgiyle Saygiyla Sağlikla Kalin ALLAH'a Emanet Olun.

    http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.png

    Şiir: http://www.tomsuk.name.tr/ruzgar.htm

    Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.

    YORUM:Asker yeğenime Hayırlı Teszkereler dilerim Allah Hayırlısıyle Sağ Salim tezkere alır kavuşursunuz dilerim yüce rabbimden,Polis Adayı yeğenimede Başarılar ve Muvaffakiyetler dilerim...ALLAH yavrularınızı bağışlasın inşallah mürüvetlerini görür Baba Anne olursunuz Evlat Sermaye Torun Kardır derler bizde büyüklerimiz...

    NOT: Bir haftadır HATAY Antakya'da TIP TARİHi Konferansında bulunan İstanbul ve ABD den Gelen Arkadaşlarımla kendi aracımla Yarın Sabahtan itibaren ,G.Antep,Urfa,Mardin ve Midyat'a Tarihi Öeren Yerleri Ve GAP Ziyaretine Turistik Tur'a çıkıyorum bu nedenle bir hafta yokum

    Sukru Yilmaz
    Antakya-HATAY
    Http://sukruyilmaz.net

    YanıtlaSil
  11. Nice post and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

BATTANİYE KENAR OYASI ÖRNEĞİ ( AÇIKLAMALI)

1-başlangıç noktasından 6 zincir çek ilerisine sabitle
   2-yine altı zincir çek tekrar  sabitle
   3- son yaptığımız zincir halkasında geri dönerek beş trabzan yap
   4- 6 zincirle başa dön
   5-başa dönüp sabitle üzerine 4 zincir çekip gidiş yönünüze doğru iki kare atlayıp bitiş kısmına sabitliyoruz
  6- oradan araları 3 er zincirle  dönüp
  7- 8 adet trabzan yapıyoruz
  8- bitiminde 4 zincir çekip bir önce biten çiçeğin alt yaprağının üst köşesine  sık iğne ile sabitleyip hiç zincir çekmeden dönüp yaprağa başlıyoruz
   (ilk çiçeğinizi yaptığınızda  sadece dönüp devam ediyorsunuz 2. çiçekten  itibaren başlıyoruz tepeyi tutturmaya)
  9- her yaprak 4 trabzandan oluyor.
 10-yaprağın bitiminde 3 zincirle yan boşluğa batıyor  ve 3 zincirle çıkıp diğer yaprağa geçiyoruz
11- son yaprağın bitiminde alt kafese birleştiriyoruz. (1 nolu karedeki gibi devam ediyoruz.)
  son karede battaniyemin bir köşesi görünüyor  ütüsünü yapıp fotoğraflarını çeker çekmez yayımlayacağım  zaman bulursam  bi…