Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

(BLOUSE ) KIRMIZI ,BOĞAZLI JAPONE KOLLU BLUZ






 Kolsuz ama kışlık bir bluzum
Desen araları delikli olunca giymem rahat olmayacak diye o kısımlarından patik zincir şeklinde yaptığım kordonu geçirdim hem ayrı bir hoşluk oldu.

ışıktan renk açık çıktı rengi koyu kırmızıdır.
Komik bir olayı da var ben bu bluzun örneğini unuttum:))) bu yüzden açıklamasını yazamadım. eğer bir gün bulur çıkarırsam buraya ilave ederim

4 yorum:

  1. canım benim kırmızıda mavide çok şık olmuş gerçekten..yazı getirmişsin..ben bazen bakıyorum üstümde örgü hırka yada bluz olunca daha çok bakıyorlar..bende hindi gibi gubarıyorum:))))
    üstünde eskisin derler bizde güle güle giy deyip kaçtım:)))

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı tam benim rengim,bayılırım canlı renklere.Kırmızı olsun da 3 kuruş fazla olsun :)
    Canım evet kek için geç kaldın :) Öğrendimki çay fincanı olmayacak ve ben damla çikolata koymuştum oda olmayacak :) Damla çikolatalar fincanın dibine inmiş,fincanın dibi çiğ kalmış biraz ama üst kısımları pişmiş oralarını yedik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Örgüçantam, bluz olarak da ne güzel olmuş bu örnek. ip geçirmek çok iyi bir fikir olmuş. ellerine sağlık. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. dshandmade ,sağol canım benim evet böyle daha rahat giyiliyor:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ