Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YAZLIK BADEM ÖRNEKLİ MERSERİZE ELBİSE







YEĞENLERİMİ SÜSLEMEK ONLAR İÇİN BİRŞEYLER ÜRETEBİLMEK EN BÜYÜK ZEVKİM.
ELİF'İN MERSERİZE ELBİSESİ:
Elifin elbisesinde yakadan trabzanlar yaparak başladım ve ayırarak ilerledim göğüs kısmına yine motifler ve sonrasında badem örneğini koyarak devam ettim yakayı saten kurdele ile büzgü yaptım kızımız zayıf olunca omuzlar düştü toparlamak için böyle düşündüm.
kendileri İngiltere 'de üstlerine ölçme imkanım olmuyor
elbiselerin uzunluklarını büyük yapmışım gibi düşünülmesin bu minik hanımların kendi arzusuydu. uzun olacak ve etekler dönünce dans edecekmiş:)))

3 yorum:

  1. Canım nasılsın?iyi geceler dilemeye geldim:)))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili örgüçantam..Önce hoşgeldiniz sefalar getirdiniz..
    Ne iyi ettinizde geldiniz pek sevindim tşk ederim.
    Baştan sona gezdim sayfanızı tekrar başa döndüm..
    Ellerinize sağlık sizinde on parmağı on marifetli hanımlardan olduğunuzu gördüm.
    Elif kızımız cicilerini güle güle giysin...Pek şeker olmuş..
    Ayrıca tabiki ekleyebilirsiniz listeye...Seve seve görüşelim sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. harika bir elbise olmuş canım
    ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ