Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PATİK YAPILIŞI (KNİTTİNG SHOE )

BABET PATİK:
MALZEME : İki ayrı renkte yün

TIĞ:demir tığ 5 no

AYAK ÖLÇÜ: 38-39 no.


20 zincir çekip üzerini trabzanla dönüyoruz.
ikinci tarafınıda doldurup tamamlıyoruz.

üzerine 1 sıra daha dönülecek





3.cü sırayı dönerken önce üzerine ip alarak birkaçtane sıkiğne sonra birkaçtane bir kerede çıkılmış trabzan sonra 2kerede çıkılmış trabzanla devam ediyor dönüşte de tam karşısına aynı şekilde gelecek şekilde tamamlıyoruz(ayak kavisini vermek için aşamalı trabzan yapıyoruz.)



2.renkle bir sıra trabzan dönüyoruz.



yeşil rengin üstüne bir sıra renkli bir sıra yine yeşil dolaşıp tamamlıyoruz.Ve bağcık biritini kenardan tığla ilave edip en ucuna düğme için zincirle ilik yeri çalışıyoruz.
biritin yapılmış görüntüsü.



babetin ön üst parçasını ayrıca örüyoruz. geniş kısımdan başlayıp eksilterek devam ediyoruz.( dönüşleri üzerine dolayarak sık iğne şeklinde yaptım trabzanları düzden koydum düzgün olması için.)



yaptığım küçük ön parçayı dikerek yerleştirdim


bu da ön kısmından görüntüsü.


daha sonra siyah iple iğne ardı yaparak kontür dikişi uyguladım(süslü olsun diye:)))

YAN KENARINA DÜĞMESİNİ DE DİKEREK İŞLEMİ TAMAMLAMIŞ OLDUM.


































1 yorum:

  1. çook güzel bir açıklama olmuş.. ben biraz farklı yapıyorum.. ama mutlaka bu fikir de işime yarar.. teşekkürler.. sevgiler.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ