Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BEBEK JİLESİ TURUNCU






Bu turuncu beyazlı jile de emine arkadaşımın hediye olarak ordüğü el emeği
süslemelerini yine ben yaptım.
Yine etekten yukarı düz örgü örülüp üst bölümünde saç örgü ve pirinç kullanıldı.
etek ucu 4 sıra düzden sonra bir kes bir artır ile ajur yapılıp çevrilip dikildi.
Saç örgülerin içinden turuncu ipten geçirerek bir süs oluşturdum göğüs kısmına sık iğneyle yuvarlak yapıp bunu bir surat şeklinde hazırlayarak diktim.etek kısmını da sap işi çalışması ile çiçekler yaptım.

2 yorum:

  1. ulusoydantelHaziran 02, 2009

    bayıldım buna ama kızım yokki yapayım 2 oğluşum var ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  2. ablacım ellerine sağlık bi gün bende böyle güzellikler yapıp kızıma giydirebilir miyim ki

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ