Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

FANTEZİ TİFTİK ŞALIM (shawl)





Şalı en incesinden alize tiftikten tığla ördüm.1992 yılından beri kullanıyorum.
Zincirlerden oluşuyor 5 nolu demir tığ kullandım.
model çok kolay tek zorluğu hataya yer yok sökülmüyor . Ortadan başlayıp dönerek devam ediyor.
sipariş olarak çok ördüm daha çok gelinlikle kullanmak için yaptırdılar,hem köşeli katlayarak hemde diktörtgen şeklinde katlayarak(etol gibi) kullanılıyor.

2 yorum:

  1. evet canım çok güzelmiş ellerine sağlık hatasız örülmesi gerekiyor sökülmesi mümkün değil

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle canım:)) sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ