Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI SİYAH BERE (HAT)



SİYAH BEREM: YILDIZ ÖRNEĞİNDEN
şapkanın ölçüleri ve kesimi:

ŞİŞ:5 numara
İP: orta kalınlıkta
İLMEKLER: 90 ilmek
Lastik : 2 ters 2 düz 12 sıra
9 örnekli sıradan sonra kesme başlıyor.
örnek normalde 3 ilmeğin içinden 3 adet yeni ilmek oluşturarak ve aralarına 1düz örülerek ilerliyor.
ben, ilk kesim sırasında 4 ilmeğin içinden 3 ilmek oluşturuyorum. yani örerken eksiltmiş oluyorum dönüşlerde de ara ara eksiltme yapıyorum
4gidiş 4te dönüş sırasında ilmekleri 5 -6 ilmek kalana kadar kesiyorum sonra tığla tepeden aşağı dikkip bitiriyorum.
sizlere kesim şeklimi başlangıçtan sonrasını genel verdim çünki rast geldiği şekilde kesiyorum.
Başta lastik yapmak yerine direkt örneğe başlayıp bittiktten sonra sık iğneyle kenarda yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ