Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BEBEK ODASINA KUMAŞTAN İSİM YAZDIM:)




     Sevgili arkadaşım Zübeyde'nin  kızı Esinin bebeği Çınar Berk için hazırladıklarımı paylaşmaya devam tam bitti deyip duramayıp yeni bir şey ekliyoruz:)).
   Önce Keçeden yapmayı düşündük ben de biraz düşünüp kumaştan  yapsam olur mu dedim elimde bir sürü parçalar var,  yıkandıkça bozulma riski ortadan kalksın istedim, pek çok arkadaşımız  yıkanıyor bozulmuyor diyorlar hepsinin de ellerine sağlık .
   Ben ilk kez harf isimlik hazırlayınca acaba oldum ve kumaşa karar verdim.
   Bu arada hazırlaması oldukça vakit alıyor ,tamamını elde yapanların emeği bir kat daha fazla bunu da unutmayalım:) dikme işlemini makinede yaptım bir yandan dikip bir yandan içlerine silikon elyaf doldurdum.
   Yapılış aşamalarını  bir sonraki  yayınım da resimleriyle  paylaşacağım.
B-R-A harflerinin  boşluklarını belli etmek için özellikle bir çalışma yapmadım üzerindeki görüntüleri kapatmak istemedim bu şekilde de belli oluyor nasılsa.

8 yorum:

  1. Çok cici olmuş ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  2. çok güzeel B deki köpüşü tanıdıım ellerine sağlık arkadaşım .Esincim iyi günlerde kullansın işşallahEMİNE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminemmm bir ara ne aramıştım aplike için:)) teşekkürler canım

      Sil
  3. Kesinlikle böyle harf çalışmaları zor olmalı. Ben hiç bulaşmıyorum mesela:)))
    Şaka bir yana ellerine sağlık el emeği gibisi var mı.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten oyalayıcı bir iş:) teşekkürler canım

      Sil
  4. Ne çok emek vermişsiniz, ellerinize kollarınıza sağlık. Çınar Berk böyle renkler arasında büyüyecek, ne güzel.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler . inş Şubat ayında gelecek minişimiz:)

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ