Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KAHVE Mİ İÇİYORSUNUZ BAKAYIMMMM


                     
                                 siz ne yapıyosunuz bakayımmmm
       
                                                             Neden iki fincan var burada:((

          Kahve sever misiniz?
Ben kahve aşığıyım özellikle de dostlarımla arkadaşlarımla içmenin keyfi  bambaşka yalnız kahve içmek pek bana göre değil :)
Nereden çıktı bu muhabbet derseniz sevgili TAZE KAHVE blogcanım  adına yakışır böyle sevimli bir sohbet başlattı ben de bizim Zeynep le günlük keyifli anlarımızdan birini  fotoğraflayıp katılayım dedim amaaaaaa   her seferinde her şekilde bu sohbetlerin içinde olan evin reisi  de katılınca fotoğraflar çoğaldı :)))))))
 Lokumlu  çikolatalı kahve de neymiş  Kahvenin en güzeli BADEM li olanı canlar:)))
  Bir gün der mi ki acaba yap şöyle karşılıklı höpürdetelim kahveleri diye:)))))))))))))))))
 Tüm canlarıma güzel bir hafta sonu diliyorum.

 Bilgecik biz de böyle Zeynepimle  ,BADEM li kahve muhabbetimizle seninle olalım istedik.

22 yorum:

  1. Kahve bahane; sohbetler çikolata, lokum tadında olsun. Badem en tatlısı elbette:) Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Off.. canım çekti valla. Kahve bir yana örtüye bayıldım ben. Desen ve renkler ne kadar güzel.. Afiyet olsun şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün olur da yolun düşerse buralara karşılıklı içeriz canım benim.

      Örtüm bir salon takımı çok beğenerek almıştım evet renkleri çok hoş:) teşekkürler.

      Sil
  3. E yok artık ! Lafa karışmasan olmaz di mi?
    Kahve bahane ilgi çekmek şahane ,haksız mıyım Badem oğlan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok haklısın çok. hem başkalarına yanaşmaz ama ilgiyi de kendi üstüne tutmayı pek bilir.:))

      Sil
  4. hımmm çok güzel,kahve bahane,dostluk şahane

    YanıtlaSil
  5. Haticem afiyet şeker olsun.Haklısın evin reisi olmadan olmaz.Kahvelere değilde lokumlara fena bakıyor atlayıp kapacak gibi :)Güzel bir haftasonu diliyorum canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler buyrun birlikte olsun. Evet dikkatle bakıp havayı kokluyor ama ağzına göre değil malesef:))

      Sil
  6. oy kuzum nasıl masum bakmış.kahvenin yanında bademi yemek daha tatlı geldi bana...kocaman sevgiler ve öpücükler sizlere.afiyetler olsun.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) ben de bazzen öyle seviyorum ki öpe koklaya:) teşekkürler.

      Sil
  7. afiyet olsun fallarda bendennnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ohh miss teşekkürler. illaki bak diyen çıkar değil mi:)

      Sil
  8. afiyet şeker olsunnnnn:)))

    YanıtlaSil
  9. kedi ne kadar tatlı beyaz beyaz çok şirin :) bu arada blogumda bi çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sevgili Eda çok teşekkürler uğrarım:)

      Sil
  10. Ablacımmm bu harika bi post olmuş ki amaa ! :)) Hem de Badem'li filan evet bayıldım ben bu kahve muhabbetine ;) Zeynep Hanımı kıskanmamak mümkün değil böyle tatlı dostları olduğu ve sık sık kahve içebildiği için :) Ama eminim O da tatlı bi hatun ki kahve arkin olmuş ablacım :) Çok teşekkürler bu akşam zevkel bloğumda konuk edeceğim ben bu kahve partisini :) Çook öpüldün sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Beğenmene mutlu etti beni:) şimdi senin yazını da keyifle okudum geldim buraya cevap yazmaya:)) kocaman öptüm.

      Sil
  11. Haticecim, bu post benlik olmuş.Sunum muhteşem. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) hazırlarken dedim Dilekcim görünce bakalım ne yapar diye:)))) sevgiler canım keyifle içilen kahvelerimiz sonsuz olsun

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ