Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

GÜN BİZİM GÜNÜMÜZ HOPAAAAA

                    
Bennnn BADEM  
Evetttttt günümüz kutlu olsun tüm  patili hanımlar ve beylerrrrr
hiçbir masraftan kaçınmadık dünyanın  ünlü DJ lerini getirdik parti var kopuyoruzzzzzz.
 HADEEE HOP HOPPP HOPAAAA
Arkadaşları  ben çağırdım teyzelerim kızmaz bana nasıl olsa gelenlere teşekkürler haber veremediklerime sevgiler selamlarrrr  gün bizim günümüz.
Ayrıca bir dilek de tutuyorum bugün  SİZDE BANA KATILIN LÜTFEN
Sokakta yaşayan tüm arkadaşlarımında bir evi olsun  evinde bakamayanlarda  uygun yerlere mama ve su koyabilsinler.
Sizde aynısını dilerseniz belki kabul olur .







  Ayyy dayanamadım   oturmam oynıyacağım senede birgün çok mu ayolll hopaaaa


begonvilliEv den geldiler (patililerle ilgili nefis bir yazısı var okuyun lütfen)
MİNİK+COLETTE+JANE
oynamaktan yoruldular dinlenip kalkacaklar durmak yok  kop kopppp

MİYA  ojeliparmaklar  Yeşim teyzeeeeee haydi hopaaaa


PAŞA+ SİMASIZ  size çok içmeyin demiştimmm:)))sizin kardeş nerelerde
Nedret teyze durumlar iyi merak etme


FISTIK ,  halime Bekdikli teyzemin
hadi fıstık kalk oyna  mail yazmanın sırası değil hopppaaaa



MÜEZZA okuyan teyzenin
aklıma gelmişken anneeee banada bundan yapacaktın hani  yoksa koltukları sevmeye devam edeceğim


BIDIK ,Banu teyzenin
yatmaya mı geldin BIDIK kalk hadi


  TAGADDİ+ KEŞKÜL+KÜDÜK   Nilgün teyzemin ,
Kızlar kalkın yaaa bu gürültüde uyunurmu

  ZİLLİ  Özden amcanın
Hoşgeldin kuzen  süpersinnnn
            (Not: sevgili ZİLLİ bu yayından çok sonra 2013 Temmuz da maalesef melek oldu nurlar içinde olsun)

 ŞANSLI  ,Gönülçelen teyzemin
karadenizi salladı geldi şimdi sıra burda hopaaaa
                       (Not: 2013 yılındaki bir kaybımızda yakışıklı ŞANSLIydı cennetinde mutludur inş.) :(
BALIM  ,BANU BEBEK ten  BANU teyzenin
Hoşgeldinnnn



  Onlarda benim Portekizli  kuzenler  3 kardeşleri daha var ama 3 ü gelmiş hoşgelmişşşş
ALDORA hanımla yaşıyorlar.

haydeeee gelen herkes iki döktürmeden gitmesin darılırım  sonra. bugün sayfa bizim çok fazla dağıtmayız söz.
KOP KOOPPP KOPPPPP   seneye kadar gider bu  eğlenin hanımlar beylerrr.

25 yorum:

  1. hayli geç oldu ben de Aşkım nerede diye meraklanmıştım:) demek dostlarıyla partideymiş:)
    o kadar güzel bir paylaşımdı ki tüm bu güzelliklere bakmaya doyamadım... günün anlamına uygun ne güzel bir yaklaşım... emeğinize, fikrinize ve güzel yüreğinize sağlık...
    içinde hayvan sevgisi olanların sevmeye doyamadığı bu canlara dilerim tüm insanlar da aynı sevgi ve merhamet duygularıyla yaklaşır...
    bu dünya insanıyla, hayvanıyla, doğasıyla hep birlikte güzel...
    içimde nedensiz bir sıkıntı vardı bu emek verilmiş, çok güzel düşünülmüş paylaşımınızla böylesi güzel insanların da olduğunu bilerek içim aydınlandı...
    içten sevgimle...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hatice,

    Umarım senin gibi duyarlı insanların sayısı artar ve umarım dünya tüm canlılar için daha yaşanılası bir yer olur..

    YanıtlaSil
  3. badem partilere gidip gününüm mü kutlamış yerim onu.resimler süper.kedilerimiz,köpeklerimiz de pek güzeller maaşallah.haticem çok öptüm

    YanıtlaSil
  4. bayıldım yaaa şunlara bak....kopp kopp süpersiniz....
    benim buralarda da yazın alıyorlar hayvanları eğlendiriyorlar gönüllerini şekerim yaz bitiminde salıyorlar...Ben yaz kış burada olduğum için hayvancıklara hergün yemek ve su koyuyorum.Bir tane minnoşum oldu hiç gitmiyor tek gözü kör olmuş.Ben nereye minnoş oraya...Evde bebek olduğu için eve alamıyorum ama bahçeme karton kutulardan ev yaptık.Oradan ayrılmıyor.BU insanlardan nefret ediyorum.Bakamayacağınız hayvanları almayın....

    YanıtlaSil
  5. ah!benim güzel yüreklim,çok güldüm.çok mutlu oldum,teşekkür ediyorum.

    tatlı yanaklarından öptüm.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Okuyan öyle güzel yorumlamışki,tüm içimden geçenleri anlatmış,ona katılıyorum,çok güzel bir post olmuş,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. dileğin kabul olsun canım şu iki tane oynayan kediciklere bayıldımm ben :)

    YanıtlaSil
  8. ZİLLİ den BADEM e ve tüm diğer arkadaşlara selamlar sevgilerrrr.:))
    Günümüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Begonvilliev canım inş ben de hep senin sayfana geldiğimde senin için aynı şeyi söylüyorum güzel yüreğini anlatıyorum arkadaşlarıma öpüyorum canım.

    maria:)) sağol

    aksungur46 , bu özel günde hep çektikleri sıkıntılar anlatılıyor hepsinide destekliyorum minik bir es olsun , sahipli mutlu kediler adına böyle bir konu hazırladım bende:))))

    asosh canım , hepimizin ortak üzüntüsü bu geçici heveslerini tatmin için patrilicanların tüm psikolojilerini altüst edenlere çok kızıyorum. evelerine alacaklarına sadece sokaktaki bakımlarını yapsalar daha bir iyilik olur.

    SEVGİLERİMLE. öptüm çok:)))))

    Nuraycatasarımlar, aynen öyle çok teşekkürler canım.

    *ssdesignbutik :)))

    Özden kardeş teşekkürler

    *kelebekana* herzaman bekleriz:))))

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bi geçit olmuş bu böyle. Hepsi de birbirinden şekerler

    YanıtlaSil
  11. parti harika konuklar şahane süpersin

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı görünüyorlar....

    YanıtlaSil
  13. Benim saftirikler partiye aldırmadan uyuyorlar mı? Ne bilsinden sokaktan geldiler:)) Badem uyandırsın da birkaç figür öğrensinler:))
    Tam bugüne uygun nefis bir toplantı olmuş:)))
    Bugün dünyada hiçbir hayvanın ölmediği, mucize bir gün olur inşallah.

    YanıtlaSil
  14. sevgili Nuraycatasarimlar çok teşekkür ederim... ne kadar zarifsin...
    duyarlılıklarımız ve duygularımız ortak:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Dostum Badem,Partiye biraz geç kaldım.Kerkes burada yaw mav:))Çok eğlenceli yaw:))Hadi hobba:))
    Günümüz kutlu olsun yav maw:)
    Mırk:)

    YanıtlaSil
  16. Şu benim yiyek taşıyan kediyide koysaydın ya hala getire getire yorulmadı her pazar 1 saat bahçe temizliyorum valla :))
    nerden buluyorsa artık onca şeyi hepte torbalı şekilde getiriyor :))
    Paket mi yaptırıyor ne ?

    YanıtlaSil
  17. Bir de çok sevdiği halde Benim gibi anne olamamışlar var evime gidince kısmetse bende istiyorum.

    YanıtlaSil
  18. ada ve deniz:)) teşekkürler

    GÖNÜL cüm haketmişlerdi:))

    Sevinç inan öyleler.

    Nedret aminnn canım . inş öyledir.

    Okuyan :)) nuraycata iletilir:))

    Pembe pati,Geldin ya önemli olan bu canımmmmmm mırrr.

    Yıldızcım nasıl unuttum ben onu yaaa sadece onu değil benim balkonları sahiplenen korsan ve komandoyu da unuttum:))
    ya zaten seninki meşgul o gelirse torbaları kim taşıyacak hala devam ediyor olmasıda ilginç vallahi sen millete bi haber ver bence:)))

    AtölyeKedi canımmm inş.

    YanıtlaSil
  19. bütün blogcanların canları var burada yerim her birini anam bu ülkede insana değer vermiolar hayvanlar ne etsin günah onlara ya .(

    YanıtlaSil
  20. yorum yazdım sanıodum ama atlamışım:) bende aslında partinize katılmıştım:P Yanımdada fıstığımı getirmiştim:))

    YanıtlaSil
  21. Ahhaha sen çok yaşa ablacığım :) bu ne güzel bir post olmuş böylee :)) amanın herkesler de burdaymış :) Onların bir gün değil hergün düşünüldüğü bir dünyada yaşamak dileğiyle...Miya'nın da selam ve sevgileri var arkadaşlarına :)

    YanıtlaSil
  22. Eda'm haklısın canım yaa içim kötü oluyor duydukça patililere eziyetleri ben onların hakettiği şekilde bir şeyler yapayım istedim.

    Yetenek-Sizin ,fıstıkla tanıştır ozaman bizi:))

    Yeşim cim teşekkürler ben dileklerine katılıyorum canım dünya tatlısı MİYA ya bizden de sevgiler

    YanıtlaSil
  23. gifler super.
    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Gizem Dalyan,hoşgeldiniz canım teşekkürler.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ