Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KALP KEÇE NAZARLIK- DUVAR SÜSÜ




       Kalp nazarlığı semtimizde giyim üzerine bir butik açan Ece kızımıza dükkanına yaptım.
Açılışa gittiğimde baktım ortalıkta nazarlık filan yok (nazarlıklara bayılırım:)  ) ,bir de babasıyla sohbet ederken  tabela adımı yazdıralım ama bir de kenarına taç koyalım gibi bir muhabbet geçmişti.
 Eve döner dönmez geçtim keçelerin başına hem duvarında bir şıklık hem de adını taşıyan bir şey olsun istedim hep miniklere yapacak değiliz ya  süsleri:)),acele çalıştığım için dikişlerini makina da yaptım. Kenarına tacı da ben koymuş oldum:)))) Taç da kullandığım taşlar ütüyle yapıştırılanlardan.
 Bitirip götürdüğümde çok duygulandı  beğenmiş olmasına da çok sevindim. 
 Cam nazarlıklara da(el yapımıdır yapan ellere selam olsun) kurdeleler taktım vitrinlerine koysun diye.
Sağlık ve bereket hem Ece'yle hem hepimizle olsun.

7 yorum:

  1. Her eline aldığını süper çıkartıyorsun arkadaşım.Çok güzel olmuş eline emeğine sağlık.Ecenin dukkanı bereket ile çalkalasın.Hayırlı olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsınnn,bakan gözler güzel:)
      çok teşekkürler elimden geldiğince yapmaya çalışyorum.
      sevgiler öpüyorum

      Sil
  2. haticeciğim ellerine sğlık çok güzel olmuş.dükkana bereket yağsın nazarlardan uzak olsun

    YanıtlaSil
  3. amin diyorum öncelikle güzel duanıza.çok güzel ve şık olmuş nazarlık.dükkanı hayırlı olsun arkadaşınızın.sizin de ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Her zamanki gibi çok hoş bir çalışma olmuş. Ece Hanım'a uğurlu gelsin.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ