Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BADEM'CİMMM YETER OĞLUM YAAA:(


                                                     kaç kez seslendim başını bile kaldırmadı

               Sizlere bahsetmiştim BURADA bir miniş yüzünden  bize küstü diye hala suratsızlık devam yemiyor dolaşmıyor  cumartesi aşıları da vardı veterinere gittik; giderken o minişide götürdük orada bıraktık (sahiplendirilecek)  BADEM beye de gösterdik bak o kalıyor diye.
       Eve gelince birazcık balık yedi tamam o kadar:(( su için bile ben götürüp  tabağın başına  koyuyorum lütfen içiyor.Böbreklerine bakıldı şükür bir sorun yok,ama halsizlikten  ve hareketsizlikten  midir nedir kucaklarken ağlar gibi ses çıkarıyor ya da aşırı kızarak  .
        Az önce yine su içirdim  sonrasında böyle uzandı gene ,bakalım  daha kaç gün sürecek bu acıların çocuğu halleri bir daha töbe eşikten içeri pati uzattırmayacağım:(( dışarıda bakıyoruz onlara zaten.
     Balık piştiğinde kırk takla atan BADEM oğluşu  bu sefer hiç oralı olmadı.Sevgi  sunumunda tavan yaptık ama hiç umru değil  paşamın.
     İnş. daha da sürdürmez bu olayı:(

                      ben kamerayı onun seviyesine indirdim surata bak yaaa
                           offf yine mi geldin diyordur kesin
                                   Oğluşummm hüzün sana yakışmıyor yaaa,söz bi daha aynı hata tekrarlanmıyacak.

25 yorum:

  1. Bir daha başka bir miniş gelmesin diye size iyice belletecek sanırım:))) Neyse sağlığı iyiymiş en kısa sürede size eziyet etmekten de bıkar umarım.

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm canım. Bazı kediler evde başka bir kediyi asla kabullenmiyor. Bademim de evini ve sizleri ve sevginizi paylaşmak istememiş demek. İnşallah çok çok kısa bir sürede biter küskünlüğü.
    Öperim onu sevgiyle ^-^

    YanıtlaSil
  3. ay yerim ben onu depresyona girdi sanırım kıskandı fena halde sizyinede sıklıkla veterinere götürün tam baksınlar allah korusun başka bir şey çıkmasın altından

    YanıtlaSil
  4. :(((((Ya BADEMMM neden böyle yapıyorsun bak senin bu haline bende çok üzülüyorum toparla kendini ne olur.daha fazla üzme bizi:((((
    Hatice BADEMİN bu haline çok üzüldüm inanırmısın şu an ğözümden yağmur ğibi yaşlar akıyor kendime hakim olamadım.birazda duygusal bir ğündemim ne.inşallah en kısa zamanda toparlanır BADEM.....
    BADEMİ çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. kıyamam ben ona, benimde var köpeğim kıskançlık krizleri bizimkininde var, küser ve ağlar, yanına gidersin kafasını çevirir, :)
    En kısa zamanda kendisine gelir umarım

    YanıtlaSil
  6. :( bence deee, yeter bademcik üzülme artık, yüzün düşmesin...

    YanıtlaSil
  7. ooo depresyona girmiş bademcik:(( Cinsleri aynı olduğu için bu konu benimde hemen dikkatimi çekti. Cins olarak aşırı derecede evcimen kedilere sahibiz. Ev halkından başkasını ister insan olsun , ister hayvan olsun hiç sevmezler, istemezler ve kıskanırlar.
    Buna benzer bir olayı iki hafta evvel bizde yaşadık. Eşim ve kızım memlekete gittiler, oğlumda bende çalışıyoruz gündüz evde kimse yok ve tabii bizim Zilli birden ilgisiz kaldığını anlayınca üc gün boyunca ağzına lokma koymadı tüm gün olduğu yerde yattı kaldı. Kucağımıza aldığımızda sanki biryerleri acıyorgibi inliyor ve agresifleşiyordu. Eeee tabii hiç kımılmadan oturunca uyuşuyor heryeri dokunucada inliyor. Veterinere bende götürdüm görünürde birşey yok dedi ama birkaç gün daha yemesse böbreklerinde problem başlar dedi. Tavuk haşlamasını çok severdi ondan yaptım ve zoraki önüne koya koya yedirmeyi başardık sonra da çok sevdiği Royal Canin mamalarından felan aldım biraz daha üzerine düşüp ilgi gösterdik biraz kendine gelir gibi oldu eşim ve kızımda gelince eski iştahı tekrar başladı ve şu an anca eski haline gelebildi.
    Sizde aşırı ilgi gösterin sevin, okşayın ve en çok sevdiği şeylerden vermeye gayret edin toparlanır merak etmeyin:))

    YanıtlaSil
  8. Oyyy kıyamam , depresyona mı girmiş küçük bey, geçer inş. en kısa zamanda,kocaman öpüyorum. Bizim kızlar da eve yabancı pati girince saldırganlaşıyorlar,tam tersi oğluşum (köpek) bayılıyor kedilere,elinden gelse tüm sokak kedilerini eve doldursa sevinçten ölecek,o derece kedi aşığı:)

    YanıtlaSil
  9. Kıyamam resmen küsmüş, surata bak, dilerim en kısa zamanda mnuhabbetiniz güzelleşir Haticecim.

    YanıtlaSil
  10. Resmen ve açık seçik depresyon!!Ah Badem ah!!Kıyamam sana, çabucak eski neşene dönmeni bekliyoruz tatlı çocuk...

    YanıtlaSil
  11. ada ve deniz,inş canım içim gidiyor haline.

    okuyan ,sorma canım benimki biraz aptallık oldu 2 yıl önce de yaşamıştık aynı durumu bu minik di oralı olmaz sandım ama aldım ağzımın payını.

    mavilale, sağol canım ailecek dikkatimiz üstünde.

    halimecimmmm canımsın yaaa kıyamam ağlama sen inan bizi sınıyor biliyorum keyfi gelsin yazacağım merak etme

    HOBİLERİM VE BEN, aynen öyle canım.

    D'P, evet yeter.

    Özden bey söylediklerinizi aynen yaşıyoruz o inlemeleri zaten beni çok üzüyor inadından yapıyor biliyorum ama içim dayanmıyor. bi de halsiz ve hareketsizliğin getirisi de var tabii.
    dün iki minik hamsi yedirdim suyunu eksik etmiyorum su kabını nerde yatıyor oraya götürüp içiriyorum kendi içmezse elimle ben veriyorum sonra kalkıp içiyor böbreklerini kontrol ettirdim birşeyi yok dedi veteriner.
    söylediklerinizi uyguluyorum biraz da abartacağım bakalım.

    asabi bakire, yaa ne demezsin maymuna çevirdi bizi. biz insanlar bile bu kadar kapris yapmıyoruz fena bunlar.

    FADİŞim evet aynen küçük emrah bakışlarıyla cezalandırıyor bizi:)





    YanıtlaSil
  12. oyy kuzum..çok şirin ben kıyamadım bu badem beye...ama minişinde bakıma ihtiyacı varmış.güzel gönlünüze sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar hüzünlü bakıyor gözleri.Üzülmemek elde değil,bir an önce toparlanır dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. begonvilli ev inş çabucak atlatırız,teşekkürler.

    mihrimahcım sağol canım

    YanıtlaSil
  15. anacım bunlar tam şımarık çocuklar, resmen çektiriyorlar insana, umarım yakında eski haline döner....

    YanıtlaSil
  16. nergismevsimi, bekliyoruz bizde.

    Banucum inş canım ,bugün 8.gün nerdeyse.

    YanıtlaSil
  17. Canım benim nasılda hassas...suratın hali herşeyi anlatıyor aman yarabbi insan gibi surat asmayı da biliyor...aman sakın bir daha yanlış yapmayın bademe,lütfen!!!

    YanıtlaSil
  18. Hayvanlar bizden daha duygulu, daha içli. Kırıldılarmı hiç bakmıyorlar umarım bi an önce Badem düzelir. Geçmiş olsun ablacım

    YanıtlaSil
  19. Tülincim aldım payımı bir daha töbee:)bir haftadır hergün önünde maymuna döndük yaramazın bugün en azından çok sert tepki vermiyor umarım düzelme belirtisidir.

    YETENEK-SİZİN Aynen öyle tatlım ,cezayı da bizlerden daha sert inan.

    YanıtlaSil
  20. Hay Allahım ya, yerim ben onu, kıyamam...Atlatır işallah

    YanıtlaSil
  21. Atölye kedi, sorma bugün de tüm günü uykyda geçirdi suya ben kaldırıyorum o arada zoraki bir iki parça yediriyorum,bakalım bekliyorum işte

    YanıtlaSil
  22. Gözleri üzgün bakıyor. Kıyamam ben ona. Ah oğlum ne olacak sizin bu haliniz? Bizler merhametli insanlarız ne olmuş o pisiciği 5 dakika içeri almışsa annecik* Bak şimdi ev sana kaldı be yakışıklım.
    Ahh ah! Prens bu oğlan prens. Haticeciğim bence sadece kediye değil bu Badem'in tepkisi ,düğün dernek işi için sen fazlaca koşturdun ya o da kendisine gösterilen ilgi birazcık azaldı diye yapmış olabilir. Sonuçta başardı işte ,senin dikkatini çekti. Düzelir düzelir merak etme sen. Öptüm ikinizi de...

    YanıtlaSil
  23. colette,Nilgüncüm düğünden önce oldu bu olay ve evde hepimizin önceliği kendisi aslında o yemeden yemeyiz bazen sofraya bile beraber oturuyoruz ama bakalım düzlir inş. bugün bir iki minik dönüşleri oldu bir de düzenli yemeğe başlarsa çok iyi olacak. sevgiler canım

    YanıtlaSil
  24. Ay kıyamam ben ona. Umarım kısa sürede eski neşesine kavuşur. Ki siz elinizden geleni yapıyorsunuz belli ki.

    YanıtlaSil
  25. Aylincim sağol canım son haberi yayınladım gözden kaçtı sanırım:)) barıştık şükür herşey yolunda artık:)) sevgiler

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ