Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KIVRIM KIVRIM FULARLAR:)




       ALİZE nin yeni iplerinden ALİZE DANTELA yı  çok sevdim pofidik  pofidik oldu  fularlar. Ayşe kızıma,Tuğba kızıma ve arkadaşlarımın kızlarına birer tane ördüm.
 Oldukça kısa sürede örülebilen bu ipler yumuşak polarımsı bir dokuya sahip.Renkleri de çok güzel turkuazı ve  çok renkli bir ebrulisi var ama onları  bizim buralarda bulamadım.
Örülüşünü yazmadım yumakların üzerinde var.
Amanınnn  reklam gibi oldu bu yazım :))))))

NOT:  örerken kaymayı azaltsın diye ahşap şişle ördüm  7-8  olabilir ben 8 nolu şiş kullandım.şişten kaydırmamaya dikkat edin tek püfü bu:)
hiç başından kalkmayan 1-1,5 saatte örebilir.

45 yorum:

  1. ablişkom ben bu ipleri merak ediyordum iyiki yayınlamışsın.aldığın yerde de gösteriyorlar mı yapılışını

    YanıtlaSil
  2. Bir ben örmedim sanırım bu fularlardan en kısa sürede bende öreyim bitane dimi:)) kırmızı-siyah ebrulisi varmıdır acaba ilk fırsatta gideyim yüncüme:)) Ablacım çok güzeller güle güle sağlıkla kullanılsın ellerine sağlık hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. valla bende mi istesem acaba .ne güzel olmuş imrendim.ellerin dert görmesin canım çok güzel olmuşlar.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. zor mu ki bu kuzum sanki öleymiş gibi duruyor :)

    ellerine sağlık çok cici

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, güle güle kullansın kızlar. Benim de alıp yapasım var ama bir türlü sıra gelmiyor ki:))))

    YanıtlaSil
  6. Bu ipleri ben de pek sevdim. Hem zevkli örülüyor hem sonuç çok güzel. Ama örerken tel kaçtı mı yakalamak çok zor. Bizzat deneyimle sabittir :) Elinize sağlık, güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyorlar. tam hediyelik olmuşlar:)))

    YanıtlaSil
  8. REKLAM DEĞİL CANIM BİLGİLENDİRME ...ben bilmiyordum örneğin ..tığ ile mi örülüyor yoksa iki şişlemi ..

    YanıtlaSil
  9. asosh,canım alacağın yumağın üzerindeki marka kağıdının arkasında açıklaması var.

    MARİFETANE canım benim alizenin net sayfasına girip tüm renklere bakabilirsin. siyah gri beyaz ebrulisi var ondan ördüm ama resimleyemeden sahibne verdim:) renk çok ama alacağın yerde ne kadarı var önemli olan o:))

    mihrimah canım hiç zor değil tek dikkat edeceğin şey şişten kayıp çıkmamasını sağlamak:)

    *ssdesignbutik,canım hiç zor değil çok az örgü bilen bile 2 saate örer:)

    elişidefteri canım çok çabuk bittiği için deneyebilirsin

    cebimdeki renkler:))) ilk ördüğümde 50cm lk yeri 3 kez döndüm bende:))) ama demokraside çareler tükenmez ahşap şişler le ördüm eh biraz da dikkat şart şişten kaymasın diye.

    ada ve deniz öyle oldu gerçekten yılbaşı armağanı tüm kızlarıma yaptım:)

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim ellerine sağlık,renklerde harika,hemen gelin adaylarına örülmüş bakıyorum,hayırlı kayınvalide bin maşallah....

    YanıtlaSil
  11. *kelebekana* canım arkaşıma tığla örülüp hediye edilmiş ama ben şişle olanı daha çok beğendim.
    ben şişle ördüm yazıma da ilave edyim bunu:)

    tatesal Tülincim teşekkürler ayy örmem mi yaaa onca yıl kızım yok ki süsleyeyim diyordum(gerçi arkadaşlarımın kızlarına hep yaparım.) E şimdi benim de kızlarım var yapmadan durabilirmiyim:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. son fotoğraftaki kalp haline bayıldım:)
    renkler çok güzel...
    ellerine sağlık canım...
    iyi günlerde kullansınlar inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Yüncüde gördüydüm yumaklarını. Çok güzeller tam benlik, sevdim ben bunları : )

    YanıtlaSil
  14. hepsi çok güzeller canım gençler gibiyim sanki kendimde hayal ettim ellerineemeğine sağlık..sevgler.

    YanıtlaSil
  15. bu ipler çok güzel ben de aldım inş.öreceğim de bakalım ne zaman haticem çok şık olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık çok güzeller birini alıp gitsemmi:)))))))))))

    YanıtlaSil
  17. gecen ğün yüncüye uğramıştım orada ğördüm bu yünleri harikaa.ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  18. Halimecim çok güzeller. birde bunların dip kısmıda üstkısmıyla aynı dokudan olanı var markası farklı öğreneyim bilgi vereceğim benim ördüklerimin diplerinde polar var.

    YanıtlaSil
  19. canım çok güzel olmuş ya valla ellerine sağlık..buralarda yok böyle şeyler ama türkiyeye gelince eski yüncüme bi ziyaret şart ördüklerini gördükçe nasıl özeniyorum bir bilsen...

    YanıtlaSil
  20. ellerinize sağlık harika olmuş fularlar geçen bende yüncümde görmüştüm hanımlar örmüş getirmişti oraya oradada biraz inceleme fırsatım olmuştu çok beğenmiştim kızlarımızda güle güle kullansın inş sevgiler

    YanıtlaSil
  21. ellerinize sağlık.. çok güzel olmuşlar.. renkler de bir harika. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Neclacım ALİZE nin internet sayfasından girip sipariş verebilirsin canım. teşekkürler sevgiler.

    suzanhobi canım çok teşekkürler sevgiler.

    EMİNE ÖZTÜRK,sağol canım sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Canım benim,
    buralarda da oldukça gündemde bu model ve iplik,lakin arkadaşım bana hediye olarak getirdi ve ben kullandım bir kaç gün sonra çamura düşürdüm elimde yıkadım ama param parça oldu o kısım,artık örüşünden mi modeldenmi anlamadım.

    lakin çok beğenmiştim.

    öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. arkadaşım ellerine sağlık...güzel işlerinin takipçisiyim ama hepsine yorum bırakamıyorum kusura bakma:(

    YanıtlaSil
  25. Ben bunlara kesin başlayacam Haticecim, bere yeni bitti sıra bunda : )

    YanıtlaSil
  26. Harika olmuşlar, bayıldım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. SEVGİLERİMLE,aa üzüldüm ben daha yıkama deneyimim olmadı ama acaba son bitirme kısmını iyice sabitlemedimi:((
    bana da bir tane dün hediye edildi onun alt dip kısımları bunlardan farklı ama başka bir marka öğreneyim yayınlayacağım.

    zerinceelişleri canım çok teşekkürler. yoğun olduğunu düşünüyorum sıkma canını:)

    Hülyacım hadi kolay gelsin

    AtölyeKedi,teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  28. HOLA QUERIDA
    GRACIAS POR LA VISITA!
    FELIZ AÑO NUEVO 2012!
    TE DESEO LO MEJOR!
    MUY LINDOS TUS TRABAJOS!
    UN BESO
    MIVA

    YanıtlaSil
  29. HOLA QUERIDA
    FELIZ AÑO NUEVO 2012!
    GRACIAS POR LA VISITA!
    FELICITACIONES POR TUS LINDOS TRABAJOS!
    SALUDOS
    MIVA

    YanıtlaSil
  30. sevgili örgüçantam ne güzeller pofuduk pofuduk görünüşü bile ısıttı renklerd ne güzel ipleri merak ettim ellerine emeklerine sağlık çok beğenecekler

    YanıtlaSil
  31. çok cici çok güzel örmeside keyifli
    ellerine sağlık canım güle güle kullanılsın

    YanıtlaSil
  32. GÖNÜL cüm teşekkürler canım:)

    hulelahaklısın canım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. ne kadar güzelller ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  34. Ablam ellerine sağlık renk renk çeşit çeşit öresi geliyor insanın.o kadar özendirmişsin yani sorma :)) öpüldün canımcım !

    YanıtlaSil
  35. TazeKahve'm :)) teşekkürler canım ben de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  36. http://belguzaranne.blogspot.comOcak 09, 2012

    ellerıne sağlık canım kızlar ıyı gunlerde kullansınlar

    YanıtlaSil
  37. doğru dersin canım ama faceden aldığım için ilk hangi sitede yayınlanmış,örneklerin sahibi kim bilemedim.kaldırmamı isterlerse kaldırırım artık. :) teşekkür ederim uyarın için.

    YanıtlaSil
  38. Ellerine sağlık Hatice ablacım ,harika olmuşlar.Benimde öresim geldi ne zaman sıra gelir bilmem ama yapılacaklar listesine eklendi :)

    YanıtlaSil
  39. belgüzaranne çok teşekkürler canım senin blog uyarı verdiği için uğrayamıyorum kusura bakma:(

    iclalcim üzülmeni istemem canım o yüzden yazmıştım:)

    Özicim canımsın çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  40. Ne güzel görünüyorlar senin fularları görünce aklıma bir fikir geldi dur bakayım bizim buralarda var mı bu iplerden:)

    YanıtlaSil
  41. fadişim teşekkürler. bekliyorum hadi bakalım:)) benimde var bakalım hayata geçirebilirmiyim:)))

    YanıtlaSil
  42. Ne denir?şanslı kızlar.Ellerine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  43. GÖNÜLÇELENim çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ