Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

(EASY DREES) BU ELBİSEYİ DİKMEK ÇOOOOOKKK KOLAY

Ankara da Ablamın bir tanıdıktan almış olduğu güzel bir elbise modeli hanımlar.

Eğer birazcık bile dikiş biliyorsanız mutlaka dikebileceğiniz çok kolay bir elbise yaz bitmeden birer tane dikersiniz.

ben minik bir kumaş üzerinde resimledim anlaşılsın diye.
ELBİSENİN BİR YAN
BİR DE PERVAZ DİKİŞLERİ VAR.

Çift en kumaşınızı kağıtta olduğu gibi katlayacağız.

üst ince köşeye bir bluzunuzu kalıp olarak yerleştirin
yaka ve kol oyuntularını istediğiniz derinlikte kesin

alt kısımda etek boyunu ayarlayıp hafif dairesel bir şekilde çizin
ve buradan etek kısmını kesin
işlem bu kadar geniş yakadan aşağı kloş bir elbise biz penye ve hafif jarsemsi bir kumaştan diktik çok hoş oldu.

Eğer çok geniş olmasın derseniz. yan kenardan şu şekilde daraltabilirsiniz kesim sırasında (makasın olduğu taraftan içe doğru konik bir kıvrımla daraltabilirsiniz.)


omuzları dikip, kol ve yaka pervazlarını geçirdiniz mi işlem tamamdır..

elbiseye minik eklerle çok farklı görüntüler katabilirsiniz. kardeşimin elbisesinde sırt kısımda yaka ortasına minik bir A pli görüntüsü verip üzerine bir fiyonk yapıp diktik çok sevimli oldu.
İsteyen kolda dikebilir
Yaratıcılıkta sınır yok. plajda evde ve her yerde giyilebilir.

Biz modeli çok sevdik umarım sizlerde beğenirsiniz.

5 yorum:

  1. canım evde yoktum şimdi geldim yorumunu görür görmez sayfana geldim oyalara kadar resimlerin görünüyor ondan sonrası yok kedinde görünmüyor eğer resimleri imageshack profiline kaytlıysa silindiyse böyle sorun çıkıyor ondan olabilirmi acaba benim başımada geldi zübeydenin nurşenin bannerleri o şekilde kayboldu ben yeniden profilim kapalı şekilde ayarladım kapalı olunca sorun olmuyor inş. önemli birşey değildir acele etme biraz bekle belki geri gelir resimler
    çok öptüm canım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım etkinlik için bloğumdan resimleri alabilirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı ramazanlar bloğunuzu izlemeye devam edeceğim çok beğendim güzel ellerinize sağlık pratik anlatım şekliniz çok güzel güzelliklerde buluşmak dileğiyle SEVGİYLE KALIN.

    YanıtlaSil
  4. Çok pratikmiş gerçekten, tam benlik. Link gönderip gösterdiğin için çok teşekkürler Hatice hanım.
    Tişörtten gömlekten kalıp gibi kullanıp çok kesmişliğim vardır ama buradaki verevlik ayrı bir hava verir elbiseye, ilk fırsatta deneyeceğim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ