Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

(SKIRT KNİTTİNG) DAMLA VE ELİFİN ETEKLERİ







Etekler Elif ve Damla'mın

Saten merserizeden ördüm .
Bel kısmında çift lastikle kordon evi oluşturdum Daha sonra ilmekleri azaltarak kalça kısmını şaç örgü ve lastik örgüleriyle yapıp kestim ve tığla örümcek örneği yaparak devam ettim.
Kızlar karıştırmasın diye eteklerden birine beyaz bir sıra geçtim.
Bilinen örnekleri kendimce bu şekilde tasarladım kızlarıma da çok yakıştı sandaleti de takım oldu.

14 yorum:

  1. ne cici olmuş bunlar böyleee..çok şekerler.
    küçüklüğümü hatırladım.anneciğimde örerdi bana:))
    hayırlı iftarlar canımmm.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar cici olmuşlar,eline sağlık.anlaşılan sıcaklar seni örgü örmekten alıkoyamadı:)))sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canısım,kızlarda en güzel günlerde güle güle giysinler :)

    YanıtlaSil
  4. aman aman ne güzel olmuşlar küçük şekerler güle güle giysin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. yaseminlerimAğustos 25, 2009

    Harika ellerine saglik canim kizlar sevinmistir boyle guzel bir etegi kim giymez gule gule gissinler sevgiler yaseminlerim.

    YanıtlaSil
  6. Ahh canımın içi ne kadar güzel olmuş,güle güle giysinler,elif ve damla cığıma ne kadar yakışmıştır kimbilir.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. HOLA
    FELIZ DIA!
    VINE A AGRADECERTE LA VISITA Y DESEARTE UNA FELIZ SEMANA!
    FELICITACIONES POR TUS LINDOS TRABAJOS!
    UN BESO
    MIVA

    YanıtlaSil
  8. hayırlı sabahlar arkadaşım etekler çok güzel olmuş şişle tıg işini bir arada güzel düşürmüşsün ellerine saglık harika bir çalışma
    www.safiyece.blogcu.com

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar zarif ve zevkle yapılmış bir etek,ellerine sağlık canım...babetlerde gözümden kaçmadı harika tam bir takım...

    YanıtlaSil
  10. Selam Canim,
    This is really cool...the color is my favorites, and I love how you used the stitch.
    take care.

    YanıtlaSil
  11. arkadaşım merhaba güzel ziyaretin için teş.ederim cnm.yağmantısını beğenmişsin cnm.gerçekten harika bir lezzet.tabiki dene cnm.benim blogumun adını vermesen bile olur sonuçta kendin emek verip yapacaksın.ayırca blogun süper patik modellerine bayıldım.kış geliyr örgülere başlarım bende.senin blogundan çok faydalanacğa benziyorum.seviyle kal.hayırlı ramazanlar cnm

    http://sevilayinaynasi.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  12. ayy marifete bakarmısın:) bir tanede değil hemde ellerine sağlık kaydettim bende kızlar için örgülerinden alıntı yapabilirim çok beğendim güle güle giysin prensesler:)

    YanıtlaSil
  13. Waterlily canım beğendiğine sevindim dolaşırken bir de merserize elbiseler kısmına bak onlarda badem örneğinden sevgiler

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ