Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI ,ASTARLI KULAKLI BERE




 Açıklamalı kulaklı bere  mankenimiz Duru Yazıcı sunumuyla sizlerle .
Mankenimi severimmm MAŞALLAH kuzuma.    Berenin üst kısmını göstermek istemedi herhalde  surata bakın :))))


                                             orijinal model budur.
Tuğba Duru için bu bereyi pinterestten görüp çok beğenmiş (şapka çok fazla paylaşılmış ilk kim ördü yerli yabancı bulamadım  o benim el emeğim diyen olursa adını seve seve eklerim canlar.
Kulaklı berede ki süs şeklindeki örneğin yapılışı sevgili MARİFETANE den daha önce görmüştüm  oradan bakıp öğrendiğim   örnekten iki sıra koydum.
 Bot patik de ben farklı çalıştım  orada ki çim örgü yerine  yumoş yünlerden kullandım.Ön kısmına da organze kurdele ile fiyonk yapıp diktim
 Şapkayı iki şişle ördüm genel de bu tarz bere modellerini beş şişle de yapan oluyor .
  İlk önce   8 ilmek  ördüm  arka kısımları ters örgü
  İkinci sıra da  her ilmeğin arasına bir tane artırdım(üzerine dolama) artırmaları delikli olacak şekilde değil kapalı şekilde ördüm.
   Örgü devam ederken ,artanlar örülüp hemen yanından yenisi artıyor.
14 kez artırma yaptım .
 10 sıra düz örgü ördüm.
  Aradaki örneği yaptım
sonrasında  3 diş haroşa sırası yapıp kulaklık olan yerleri ayarladım.
 Dikiş kısmı arkaya gelecek şekilde katlayıp iki yanlara  işaretlemeyi yapıp  ilmekleri iki yandan eksilterek ördüm.
  Bağcıklarını da kordon tekniği ile  yaptım bunu netten de bakabilirsiniz zor değil fırsatım olursa ben de  video olarak çekip yayınlayacağım.
Kulaklı berenin  içine de pazenden içlik çalıştım Duru'mun başını  yumuşak doku sarsın  üşümesin diye:))
Balıkesir'e giderken götürmüştüm  ben orada çekmeyi unuttum tam Tuğba'dan isteyecektim bir baktım  mesajla yollamış ben de sizlere mankenli sunum yapmış oldum:)))
 Açıklamalı kulaklı beremiz böyle  işte Duru'cum sağlıkla giysin inş.

61 yorum:

  1. Çok şirin olmuş ellerine sağlık. Mankenini yerim ben ne tatlı maşallah

    YanıtlaSil
  2. Oğlumun bebekliğinde anneannesi bu tarz örgü bereler yapardı. Çok kullanışlı ve sağlıklı. Allah korusun bebekler sık sık kulak rahatsızlığı geçirebiliyor. Üşümemeleri gerekiyor. Astarlı olması da çok güzel. Patikler çok hoş tamamlamış. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım, kulakları korumak gerçekten önemli ben bu yaşımda azıcık kulağımdan boynumdan soğuk girse kötü oluyorum hatta sırf bu yüzden 10 dk.nın karşılığını bir haftadır çekiyorum şükür bugün daha iyiyim:)

      Sil
  3. Yerim ben o suratı maşallah çok tatlı,çok da yakışmış kuzuya...pembe de mavide harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım,Durucuk güzel günlerde kullansın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim Tuğba da çok beğendi bir de mavi istedi arkadaşının oğluna şimdi ona yapacağım ama önce elimde farklı şirin bir model var onu bitirmek üzereyim:)) sevgiler.

      Sil
  4. onun suratını ısırırım maşallah gül güle kullansın

    YanıtlaSil
  5. Bugünki yorumlar Duru bebeğe, maşallah ona nasıl da tatlı nasıl da güzel poz vermiş, maşallah :) berenin üst kısmını da görmeyiverelim babaannesi:) ellerine sağlık Hatice hanım, Duru güzel günlerde giysin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Billur'cum burun kırışsa da gördük artık:)))

      Sil
  6. Oy oy çok şirin olmuş, Duru da maşallah ne güzel modellik yapmış:)güle güle giysin tatlıcık:)eline gözünün emeğine sağlık Hatice'ciğim ayrıca modelin sahibi konusundaki ince düşünceni, emeğe saygını da tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde'cim, şimdikiler objektiflere erken alışıyor bakalım büyüyünce nasıl pozlar gelir:))).
      Canım arkadaşım bu konu da oldukça hassasım googledan mutlaka derinlemesine arıyorum ama bulamayınca not yazıyorum böyle.
      genelde doğaçlama çalışıyorum ama Kızım beğendiklerini sahiplerinden izinli yapıyorum:) sevgiler biz gereken saygı gösteriyoruz ama yine de kendi blogumun komple kopyalanmasına engel olamıyorum:(

      Sil
  7. Çok cici olmuş, Duru'ya da pek yakışmış maşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım miniklere ne yakışmıyor ki:)) sevgiler.

      Sil
  8. Bayıldım bu berelere ellerinize sağlık güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. :))) Maşallah Durucuk güle güle giysin çok yakışmış. Sizin de ellerinize sağlık. Ne kadar sevimli bir bere... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Betül'cüm sayılarını artırarak senin fıstığa da ör Ankara için en ideal bere bunlar:)
      Sevgiler canım

      Sil
  10. Durumuz mu var Hatice ablacım masallah.Ben çok ara vermisim sizlerden kopmak istememiştim ama zor hamilelik zor dogum ardinda getirdigi bir cok sorun iste...Telafisi yok bunun ama herzaman sizinleyim biliyorsunuz. Cok sevindim bebise. Cicilerini de gule gule kullansin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım biliyorum ben arada senin bloga gelip gittiğim için senden uzak sayılmam:))))))) kırmızı şimşek bir iki derken üç tane ördüm yerlerine gidince yayınlayacağım:) canımsın sen ve ailen sağlıklı olun hiç sorun değil zaman zaman hepimizin uzaklaştığı anlar oluyor:)
      Evet minik Duru'muz 4.cü ayına girdi Maşallah. çok çok teşekkürler güzel dileklerin için.

      Sil
  11. Minnak mankeni yerim benn.Fıstık maşallah:)))))

    YanıtlaSil
  12. ELLERINE SAGLIK AABLACIM HARIKA OLMUSSS

    YanıtlaSil
  13. Hem manken hem de bereler harika görünüyor. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı uğurlu olsun.. Duru bebek güzel günlerde kullansın..
    Bu bebekler, çocuklar hep böyleler işte.. sevmiyorlar zoraki çektiğimiz fotoları..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. aslın da anlık bir hareket sanırım bizler ne yakalayabilirsek o kar durumundayız:))

      Sil
  15. Elinize sağlık yine süper olmuş.Ama bebiş de büyümüş maşaAllah :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,haklısınız çok çabuk değişiyor Maşallah 3 ayı bitti.

      Sil
  16. Maşallah çok tatlı! Ellerinize sağlık şapkayada bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bu modeli ilk çalıştım astarlı filan ben de beğendim arkası gelir artık:)

      Sil
  17. son zamanlarda populer olan bir mimle seni mimledim baksana:)Sen de yapsana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ama ben mim almıyorummm kuzum.konusu da güzelmiş ama bir kez kabul edersem gelen diğerlerine ayıp etmiş olurum benim kusuruma bakma lüfen:) sevgiler.

      Sil
  18. Uyyy, bere çok tatlı manken ise ondan tatlı :) elinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  19. çok yakışmış Duru'ya o deniz yeşili orijinal rengi de çok hoşmuş ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ona benzer bir ipim de vardı ama bu pembe ipten istedi annemiz.:))

      Sil
  20. Bu güzell prensesi yaradana kurban olurum....Allah kem gözlerden korusun maşallah ona ...Hatice'ciğim örgüler nasıl güzel olmuş açıklamsı içinde allahrazı olsun lazım olduğunda ilk uğrayacağım yer sayfandır,inşallah banada örmek nasip olur çok beğendim inan ,becerikli güzel babanne öptm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ne zaman olursa dükkan sizin :)) güzel dileklerin için amin :)

      Sil
  21. Ne kadar güzel olmuşlar. Uzun süredir örgü örmüyorum . Ama hemen başlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel :) insan dinleniyor örerken kolay gelsin diyelim :)

      Sil
  22. çok güzell. nasıl şirin olmuş..

    YanıtlaSil
  23. maşallah berede mankenden çok güzeller :)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. Ay yerim ben o Duru'yuuuu :) Çok tatlı maaşallah :))
    Ellerine sağlık, özellikle patiğe bayıldım ben :))

    YanıtlaSil
  25. Allah nazarlardan saklasın minik prensesi... Maaşallah kuzucuğa.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn canım tüm evlatlarla birlikte inş.
      Çok teşekkürler.

      Sil
  26. Cok ciciler ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  27. Babaannesi peeekkkk güzel olmuş, gülerek giysin. Bu modeli çok severim, yumuşak ve kullanışlıdır. eliniz de çok güzel. iç astar da çok büyük artı. yün yumuşak bile olsa bebekler rahatsız oluyor başlıktan. sevgiler e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emine hanım, ben de aynı fikirdeyim:) sevgiler.

      Sil
  28. Gelemiyorum çocuklardan neler kaçırıyorum neler,maşallah kuzuya,Allah nazarlardan saklasın annemden biliyorum ölüyo torunları var diye:) Astar süper bende dikicem kumaş almaya gidemedim kaşındırıyo çocukları takmak istemiyolar söyle pamuklu kumaştan astar ile sorun etmezler heralde.Ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben polar dikmiştim çok terletti diye çıkarmış Tuğba eğer astar yapacak olursan penye tercih et daha kullanışlı olur seneye ben öyle yapacağım.

      Sil
  29. Merhabalar haftanın blogu seçilmişsiniz renkli pasta sepetinde oradan geliyorum. Şapkalara bayıldım ama mankeninizi almaya karar verdim. çok tatlı maaşşallahhh. Takipteyim sizide beklerim:)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Gülşah,mutlu oldum:)
      Teşekkürlercanım, Mankenim biriciğimiz Duru'muz.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ