Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI APLİKELİ BEZ TORBALAR


Duru'nun  sırt çantasına koyulacak giysileri için hazırladığım  aplikeli bez torbalar.

1-2- 3- farklı ebatta elyaf kesiyoruz. En küçüğü minik bir top yaparak (fındık kadar) orta boy elyafın altından tutarak üstten bağlıyoruz bunu burun olarak kullandım.
4-Bu parçayı en büyük elyafın  üzerine koyup üzerine penye kumaş koydum altına da hasse(patiska) ve makine de çevresini diktim.
5-göz ve ağız yerlerini çizip yerlerini belirledim. Ağız ve yanaklara makine çektim.
6-Ağız kısmına zig zag makasla ince bir şerit deri kesip diktim. Gözler de keçe kullandım

Altta ki  parçayı kesip çıkardıktan sonra kafasına saç görüntüsü verecek şekil de keçe kesip  diktim ,dikerken de iki yanlardan  saç örgüsü ve saçak ekleyerek saçları tamamladım

Suratlar tamamlanınca saçları kurdelelerle süsledim.



Daha sonra da tericoton kumaşa dikip  torba haline getirdim. üst kısma da kordon evi çevirip bağcıkları geçirmeye hazır hale getirdim.

  Aynı gözlük kılıflarında ki gibi  her iki tarafa da ayrı ayrı  kurdele geçirerek büzülebiliyor.

Duru doğmadan ona hazırladıklarımı kargoya vereceğim zaman acele olarak hazırladım  ve  doğaçlama çalıştığım için kızlar biraz ninecik gibi oldu:)))

Çok zaman oldu ama Hasta çocuklar için yaptığım bezden el kuklalarını koymak için  bir de böyle palyaçolu hazırlamıştım  BURADA

Sevgiler Canlar.

46 yorum:

  1. Çok güzel düşünmüşsünüz.Bu bez torbalar sevimli olduğu kadar işlevsel de olacak.Güle güle kullansın minik Duru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik sırt çantası içinde giysi ve diğer eşyaları için kullanılıyor ileri de ihtiyaca göre kullanım alanı değişebilir.:)))

      Sil
  2. ay hatice abla çok güzel ciciler hazırlıyosun yaaaaa harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmm teşekkürler sen de çok tatlısınnn:)

      Sil
  3. Şahaneler çok beceriklisiniz . Bravo bende hevesleniyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Birgül ilk fırsatta dene o zaman çok keyifli:)

      Sil
  4. çok güzel ve kullanışlı bir fikir hem de kıyafetler kirlenmez ben naylon torbaya koyardım ayrı ayrı mecburen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım ben de poşet kullanmasın diye hazırladım . hayatımızın hangi köşesinden çıkarsak kardır poşetleri:))

      Sil
    2. Sağ ol canım ben de poşet kullanmasın diye hazırladım . hayatımızın hangi köşesinden çıkarsak kardır poşetleri:))

      Sil
  5. Süper olmuş ellerine sağlık arkadaşım...ben şapka magnetlere de bayılmıştım sanırım durunun mevlüdünde dağıtılmıştır onlar...ne güzel şanslı torun...öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. şapkaları doğumuna gelen misafirlere dağıttık canım:) darısı sana da olsun inş sevgiler

      Sil
  6. Çok tatlı ve komik olmuş bu bez torbalar ,duru güle güle kullansın,sizinde ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Her ihtiyacina yonelik kullanabilir,cok yonlu bir canta olmus.. Elinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım Duru büyüdükçe işlevi de değişebilir:))

      Sil
  8. Çok işlevsel olmuş bez torbalar. Kıyafetler tertemiz durur çantasında....

    YanıtlaSil
  9. çok şirin olmuşlarrr

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar, çok kullanışlı bir fikir bence

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok kullanışlı Canım bazen sırt çantasını almak gerekmiyor sadece torbayı alıyor yanına:)

      Sil
  11. Oy, oy, oy çok şirinler, eline, göz nuruna sağlık Hatice'm.
    Güle güle kullansın :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  13. Yaa cok guzel olmuslar :) bende duz kumastan olanlarindan var canta icindr cok duzenli duruyor hersey bayagi kullanisli oluyor gercekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler Gülşahcım, sen de bulduğun herhangi bir aplikeyi üzrine dikebilirsin yenilenmiş olur :)

      Sil
  14. ellerine sağlık yaratıcılığına hayranım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım bazen esinleniyor bazen de de kendi doğaçlamalarımla yapıyorum bir şeyler:)

      Sil
  15. Ninecik de olsalar kızlar çok tatlı olmuşlar..:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar güzel şeyler yapıyorsunuz elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Ben de en kısa zamanda dikiş makinası almak istiyorummm ! :))) Ablacım çok şirin olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy Bilge'm gelmişş :) tatlım her eve şart aslın da hele senin eve bir gelirse uçan kaçan yeni şekiller alır eminim:) sağ ol kuzum öpüyorum

      Sil
  18. Ah Duru ah! Nasıl şanslı bir bebeksin sen. Sağlıklı kocaman bir ömrü olsun inşallah. Şansı da katlanarak büyüsün.
    Ellerinize emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Aminnn inş tüm evlatlarımız için de gelsin bu güzel dilek.
      Çok teşekkürler canım

      Sil
  19. Yine çok güzel şeyler çıkmış ortaya. Çalışmalarınızı zaten bepğeniyle takip ediyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Saçı, burnu gözü derken torbaların yapımı bayağı bir teferruatlı olmuş. Sevgi ve sabır işi. Elinize sağlık Hatice hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, severek uğraşıyorum ben de :) sevgiler.

      Sil
  21. Yine ÖrgüÇantam olmanın farkı.. Nasıl şirin , nasıl tatlı olmuşlar .
    Maharetli ellerine sağlık canısı.

    YanıtlaSil
  22. canımsınn çok teşekkürler sadece çaba gösterenler için de sayıyorum kendimi:))

    YanıtlaSil
  23. Çok cici görünüyorlar Hatice hanımcım :)) emeklerinize sağlık. Çok yönlü kullanılabilir ;) tasarım süper..
    Sevgiler bolca...

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ