Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

DİKİŞSİZ VE DİKİŞLİ BOYUNLUKLAR :)) (SNOODS)



 Dikişsiz boyunluklardan toplam 8 adet filan ördüm daha önce bilgileri ile  paylaşmıştım BURADA
 Fotoğrafını çekmediğim bir de bordo ördüm. sağlıkla giyilsinler.Bir kısmı armağan bir kısmı istek üzerine örüldü  çok keyifli bir örgüsü var eli alışan arka arkaya örüyor .

Bunlarda dikişli olanlar yıldız örneğinden daha önce  Kızlarıma örmüştüm  BURADA   BURADA
Yıldız örneğini BURADA video ile anlatmıştım.
 Dikiş kısmını özellikle öne getirip  ahşap görünümlü düğmeler kullandım.

30 yorum:

  1. Harika olmuşlar, dikişsiz olan boyunlukları misinalı şişle mi ördün? Renk ve desenler çok hoş ,emeğine sağlık.Sahipleri iyi günlerde taksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nuray cım evet onları misinalı şişle ördüm:)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. Ben bu popüler modelleri örmekte geç kalıyorum. Elimdeki işler bitsin diye bekleyince böyle oluyor. Sahipleri güle güle kullansınlar.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, aslına bakarsan ben de öyle ama bu sefer öğrendiğimi unutmadan bir tane yapayım dedim hem gelin kızlarıma hem de sipariş olunca böyle arkaarkaya ördüm artık modeli unutacağımı sanmıyorum:))))))

      Sil
  3. ay bunlar çok güzelmiş renkleride şahane ablam ya

    YanıtlaSil
  4. Tam bunların günü geldi işte. Bııırrr çok soğuk hava. Ellerine sağlık Hatice.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aslında kendime de öreceğim ipini hazırladım ama yarım işlerle uğraşıyorum:))
      teşekkürler canım.

      Sil
  5. Benimde evi altını üstüne getirip zulaya attığım ipleri çıkarmam lazım, en kısa zamanda da bu boyunluklardan örmem lazım.ellerinize sağlık, hepsi de birbirinden güzel. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Her zamanki gibi harika işler. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canımmmmm ♥

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık özendim doğrusu tamda örgü havası. Sevgiler.


    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden harika...renkler de şahane :) ellerin dert görmesin ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç birimiz dert sıkıntı görmeyelim inş. çok teşekkürler.

      Sil
  10. çok güzeller..bende başladım dikişsiz olanlardan bakalım nasıl olacak...
    sahipleri iyi günlerde kullansın..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Bunlara bayılıyorum ben, çok estetik görünüyorlar takıldığında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , evet gerçekten çok hoş isteyeni de çok oldu hala örüyorum:)) sevgiler.

      Sil
  12. Dikişli/dikişsiz boyunluklar harika görünüyor .Ellerinize Sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş. Stres atmaya birebir örgü örmek.
    Bence her kadın ilmek atmayı bilmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sevgili Birgül ne güzel söylemişsin ben o ilmek kelimesini hayata dokunmak olarak alıyorum hepimiz farklı şeylerle de uğraşıyor olsak hepsi birer ilmek işte:))) çok teşekkürler.

      Sil
  14. Mayra coskunAralık 15, 2016

    Elinize sağlık çok güzel olmuş hangi ipi kullandığınızı öğrenebilirmiyim tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mayra Hanım .
      Alize süperlana mavi olan (iki kattan)
      diğerleri BRAVO marka class vool serisinden %50si yün olan bir iplik
      aslın da çok fark etmiyor her çeşit ipten ördüm diyebilirim zaman için de dokusunu beğendiğiniz ipten yapın:)

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ