Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KIRMIZI BEGONİA ŞAL






        Örüyorum ördüm bitiyor az kaldı derken bitti nihayet ,geçtiğimiz hafta sizlerle buluşacaktı ama  kahrolası virüs yüzünden  geçikti ilk başladığımdan bu yana araya da baya iş  girdi .
       Hayatımda ilk defa bu kadar çok ilmek bir arada ördüm:)) kısa şişlerle başladım sonra battaniye şişlerine geçtim o ara örümcek adamı da ördüğümden bileğimi fazla zorladı ve ilk kez misinalı şişle deneme yapmama sebep oldu veee tühhhhh hatice sana keşke başta onunla başlasaydın dedim yapamam sandığım misinalı şişi  tutmak çok kolaymış meğer:)))
    Bana model açıklamasını  sağlayan Gonca'ma (hamaratablam) çok teşekkürler ,onlar forumlarında  da etkinlik halinde ördüler  ben şu uçlardaki lalelere bayıldığımdan örmeyi çok istedim sağ olsun çok yardımcı oldu kocaman öpüyorum Gonca'mı.
  Sevgili suzan hobi de sanırım rekor kırdı epeyce örerek bu modeli , onun da  ellerine sağlık o örüp yayınladıkça bana da  azim geldi sanırım:)))
 Ben 4,5 no şişlerle ördüm.
İpim ALİZE DİVA ,muhteşem bir ip bundan bluz yapmak lazım  ütülenince de ipek gibi oluyor  ip biraz esniyor ama olsun  dokusu süper.
 Oğluşum da   2.çekimlerde bana moral pozu verdi sanırım çok yakıştılar kırmızı beyaz:))

 Virüs derdinden paylaşmayı unuttum 10 Nisan 2006 doğumlu BADEM bey yeni yaşına girmiş bulunuyor kendi yaşıyla askerliği geldi sayılır denizci olarak göndereceğim askere:))))))))))
Canım benimmmm inş. daha uzun bir zaman diliminde beraber yaşlanırız:)) .
İyi ki ailemizin bir parçasısın beyaz oğlan:)))

26 yorum:

  1. Nefis bir şey olmuş ellerinize sağlık Hatice hanım .Gördüğüm en güzel şallardan biri.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ben de öyle düşünüyorum. çok güzel renklerde ve beyazlarını ördüler hepsi birbirinden güzel.

      Sil
  2. şal çok şık olmuş.ellerine saglık.
    Badem'in yeni yaşıda kutlu olsun.saglıklı nice yaşlar olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  3. ellerine kollarına sağlık yorulmuşsun ama değmiş, bende örmeyi çok istiyorum ama uçlardaki ilmek sayısı beni korkutuyor bakalım ne vakit cesaretim gelecek
    badem beyinde yeni yaşı kutlu olsun sağlıklı ve uzun yaşasın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler. lale diplerine geldiğinde 440 küsür bittiğinde ise 580lerde sanırım yazacaktım ama not tuttuğum kağıdı bulamadım:))) aslında ara iş olarak başla ve sıkılmadan yapmak istiyorsan misinalı şiş kullan. sevgiler:)

      Sil
  4. Kırmızıda çok tatlı durmuş canım ellerine sağlık, bir tane de ben başlamıştım ama ne zamandır elimde sürünüyor.. Badem delikanlının doğumgünü kutlu olsun uzun ömürlü ve mutlu olsun.. İkinizi de kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler biz seni öpüyoruz:)))
      benim bu şal da çok süründü aslında araya çok iş yaptım ama Suzan hobi arka arka (sağlığı sabrı daim olsun) yapınca bir de misinaya takınca heves geldi bitirdim:))).
      sen de hiç boş durmuyorsun maşallah normal geride kalması.

      Sil
  5. bu nasıl güzel birşeydir böyleeee
    renk,örnek... mükemmel olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok teşekkürler ben de ilk gördüğümde böyle tepki vermiştim:))

      Sil
  6. ellerine sağlık Hatice ablacım nefis olmuş Begonya şalın her ne kadar bu şalı örmekten sıkılan biri olsamda :)senin deyiminle rekor kırdım sanırım :) böyle değişik bir renkle görünce bayıldım gerçekten, kırmızıda çok yakışmış ama Badem beyide unutmamak lazım fotolarda çok güzel çıkmış,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:)
      Ben de başka örmem kesinlikle diyordum ama senin beyazları gördükçe şimdide acaba bir de açık renk mi yapsam diyorum:))))))))))))

      Sil
  7. ayyy ablacım bende ördüm bitirdim yeni yayınladım ellerine sağlık ablacım harika olmuş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi gördüm canım seninde ellerine sağlık çok teşekkürler.

      Sil
  8. Bir ara bu şaldan bende denedim biraz zor geldi yapamadım , çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler hala yarım duruyorsa bitirmeyi deneyin sonuç mutlu son:)))

      Sil
  9. Öncelikle Bademciğimin doğumgünü kutlu olsun, nice uzun yıllar daha birlikte olun inşallah :) Haticecim; yine marifetini konuşturmuşsun canım.. Arap da değilim ama derdim kırmızı kendimi bildim bileli :)))) Bayıldım velhasıl, ellerine sağlık canımın içi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşşşşşş canımmm inş.
      çok teşekkürler ,boşver illaki arabın derdi mi olacak kırmızıııı illakiiii :))

      Sil
  10. Yakışıklı Badem'in doğumgünü kutlu olsun:)
    Demek bahriyeli olacak:)) Şal çok şık olmuş ,renk seçiminde güzel. Etsy'de satmalısın diye düşünüyorum:) çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  11. Doğuştan beyaz üniforma olunca yakışır dedim:)))
    çok teşekkürler canım arkadaşım.
    Etsy de hesabım yok maalesef beceremedim o işleri:))

    YanıtlaSil
  12. Çok çok güzel olmuş ablacığım rengine de modeline de bayıldım ellerine sağlık. Badem'in yeni yaşı kutlu olsun birlikte sağlıklı nice yıllarınız olsun. Öperim ıslak burundan ve pembiş papilerden <3

    YanıtlaSil
  13. harika olmus ablacığım.Ellerine saglık.bayıldım

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Kedicibaşı,canım çok uzun zaman oldu nerelerdesiniz. Minişten sonra göremedik seni.

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş ,bayıldım.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ