Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YAZLIK, MOTİFLİ PETEK ŞAL (SUMMER SHAWLS)

                                          diğer beyaz mankenimi girmezse olmaz poza:))
                                           Bu kare de renkleri orjinaline yakın çıkan tek fotoğraf:)
     Uzun zamandır şal örmüyordum bunu  kız kardeşim Serpil'e ördüm geçen yıl İngiltereden geldiğin de ALİZE nin dergisinde görmüştük çok beğenmişti ben de iplerini aldırdım . bir türlü elim değip başlayamamıştım bu yıl gelmeleri yaklaşınca temmuz başlarında örgüye başladım neyse ki geldiklerinden kısa bir süre sonra bitirebildim:))
       DİVA siyah ve ebruli  yumaklarıyla ördüm mükemmel bir ip ütülenince ipek kumaş gibi bir dokusu var bayıldım. ama fotoğraf çekerken  tam rengi bir karede yakalayabildim belki 15 20 adet çekmişimdir.
  Güzel fıstığım Damla da bana  mankenlik yaptı çok keyif alıyor böyle şeylerden .maşallah büyümüşler . Damla sırtı dönük şal sebebiyle sonraki yayınlarımın birinde tatlı suratını göreceksiniz kendilerine ördüğüm    armağanlarla da pozu var:))))
Model yine ALİZE nin kitabından yazılı da anlatmışlar ama bana oradaki haliyle zor geldi. Şalı file kısmından üstten zincir çekerek başlamış üzerine eksilterek ağ kısmını yapmışlar sonraında trabzanlı kısım ,motifler tekrar trabzanlı kısım.
Ben kendimce daha önce de petek şallar örmüştüm BURADA onların tarzında başladım.
 BURADA yapılışını  anlattığım gibi petek kısmı örüp bitirdim sayı ayarlamak zordu çok anlamam ama matematik çalıştırdı bana:))
 7+1+7 =toplamda 15 motif var   motifleri örüp birleştirip  ana gövdeye ekledim (kitapta tek tek eklenmişti)sonra son sıraları yaptım.Motifler önce yuvarlak örülüyor  sonra kare görüntüsünü alıyor.
  Eğer arzu ederseniz kitaptan bire bir yazıp sizlerle de paylaşabilirim.
motiflerin  eğri yamuk gibi duruşu sizleri yanılmasın  ütülenince o kadar yumuşak bir doku oldu ki ancak bu kadar ayarladım kaydırmadan.

13 yorum:

  1. Bu renklere bayılıdım
    ellerine sağlık canım güle güle sağlıcakla iyi günlerde kullanılsın yapan eller dert görmesin...
    benimkide çok şık oldu akşam bitti sabah ütüledim öğlen kardeşim geldi el koydu ahhh ahhh napcan işte kardeşin var derdin var :)) tekrar örcem ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık, çok zarif olmuş. Renklerin tonlarını da çok sevdim.

      Küçük manken de kediniz de katkıda bulunmuşlar, çok tatlılar :)

      Sevgilerimle

      Sil
    2. mankenlerim özelliklede beyaz beyefendi (BADEM) olmazsa olmazım:)))
      çok teşekkürler ben de bayıldım renklerine bu serinin tüm ebruli tonları süper çok canlılar.

      Sil
  2. Um xale bem trabalhado, lindo e muito colorido... amei!!!
    °º✿♫ Boa Noite!
    °º✿ Ótima quinta-feira!
    º° ✿✿ Cheia de tudo de bom!
    º Beijinhos do Brasil. ♫° ·.

    YanıtlaSil
  3. şal harika olmuş renklerine bayıldım.kız kardeşiniz iyi günlerde kullansın.ellerine emeğine sağlık.şal sever biri olarak kaydettim.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Şala bittim, her zamanki gibi harika ama ayrıca da çok seksi:)))) Ha bir de kareye giren meraklı taze Badem'e bayılıyorum, biraz sıkıştır onu benim için be Haticecim:) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Canımsın çok teşekkürler valla dediğin gibiydi:))
    BADEM şimdi uyuyor sabah söz bu Serap teyze için deyip mıncıklayacağım:)))

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ