Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

ROMANTİK BUGS BUNNY:) (LOONEY TUNES)


ÖNCEKİ  BUGS BUNNY lerim BURADA BURADA
 Dükkana gelen bir müşterimiz  benim   orta boy BUGS ı görünce çok beğendi ve bunun pembesini yapabilirmisin diye rica etti  uzun zamandır pembe tavşan diye tutturmuş küçük hanım:)) olur dedim ve oldu işte , sağlıkla oynasın inş. Eylül ayında örmüştüm bunu da ,ben örgülere devam ediyorum ama yayınlanacaklar da var daha:)
Kulaklarla birlikte yaklaşık 55cm.
İlk yaptıklarımda sevgili oyuncak perim YASEMİNKALE nin ördüğü bugsbunny nin resimlerinden doğaçlama örmüştüm kendisine kucak dolusu  sevgiler. Bu arada  malzeme almak isteyenler de pasajlarına uğrayabilirler. yeni öğrenmek isteyenlerde  blogunda ve sitesinde bir yolculuğa çıksınlar derim.

24 yorum:

  1. ablacım ellerine sağlık blog açtığımdan beri işler iyice yoğunlaştı birde facede sayfa açınca daha yoğun oldum uğrayamıyorum ama sizler gönlümdesiniz

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş tavşancık ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. canım bu pembiş çok sevimli olmuş.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ablam çok güzel olmuş pembe bugs yaaa,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. oyyyy ben bunu yerimmmmpamuk şeker gibi olmuş:)canım ellerine sağlık.Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. çok da güzel olmuş pembesi:)))

    YanıtlaSil
  7. çok şeker ya.. bayıldım.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. aynurcum olsun canım. çok sevindim daha da bol işlerin kazançların olsun canım.

    MARİFETANE canım çok teşekkürler.

    neclacım ben de çok sevdim:))

    yasemince45:)) teşekkürler.

    nevali canımsın işin ustalarından beğeni almak da benim için güzel:)) çok teşekkürler.

    hamaratablam :)) öpüyorum seni:)

    ada ve deniz sağol canım benim

    Sevgicim teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım ellerine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
  10. Çok şeker,bayıldım.Bilgiler için teşekkürler,ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. ayyy pembişşş harikaaa:) elam gelsin hemen göstereceğim bayılacak bu pembişe başımın etini yicek banada banada en iyisi görmesin:)
    Teşekkür ederim canım ablammmm:)

    YanıtlaSil
  12. süper süper ellerine sağlık bayıldım rengine.. :*

    YanıtlaSil
  13. Yeşimcim sağol tatlım:)

    ıhlamurcum sende sağol canım benim:)

    yaseminkale canımsın yaa bir boşluğunda yaparsın:) ben ikinciyi yapıyorum ama yarım kaldı araya acil örgü siparişleri girdi:)

    uğurböceği,canımsın teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Pembe yakışmış,pembe panter olur da pembe tavşan olmaz mı :) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  15. ay bittim buna ben ifadeye bakın yarabbim ne şirin

    YanıtlaSil
  16. ayyy çok şeker olmuş.kendimi çocuk gibi hissettirdi..ellerine sağlık .sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. ne cici olmuş bu böylee ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  18. ben bu tavsana bayıldım.....

    YanıtlaSil
  19. nergis mevsimi:)) demi ama oldu bak:))

    mormenekselerr canımsın sağol:)

    cicileydi,çok teşekkürler canım.

    hayalsepeti,:)) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Ay inanmıyorum bu nasıl güzel olmuş arkadaşım,renk muhteşem....abartmıyorum 10 üzerinden 100 bayıldım,ellerine sağlık....
    kargo da ptt kargo....

    YanıtlaSil
  21. Tülincim çok teşekkürler . aynen öyle PTT illaki:))

    YanıtlaSil
  22. Uma perfeição!!!
    lindos demais!!!
    beijos

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ