Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

NİŞAN BOHÇALARI


Nişan bohçalarım daha öncekilerlemodeller  aynı  sadece üzerinde ki çiçek ve süslemelerde farkları var .  BURADA.İçlerini detaylı çekmedim aklımada gelmedi:)
Birinde şallar  ve hırkası var diğerinde canım arkadaşlarımdan ,Tuğbaya minik hediyeler işlenmiş havlular,yazmalar patikler var.
Şallar nasıl derseniz daha önce paylaşmıştım BURADA  BURADA BURADA   BURADA  
 Bir tane daha var modeli biliyorsunuz ama  bunu yeni ördüm daha sonra paylaşacağım sırada:))
Bu arada alt katta çalıştığım yerde fotoğraf çekmeyeceğim  çok kötü çıkıyor:(

18 yorum:

  1. ablacım emeklerine sağlık geliciğin güle güle kullansın inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim o güzel ellerine sağlık.
    Bademimi özledim, arada onun da fotoğraflarını paylaşsan, hem blogun ortağı değil miydi o?:)))

    YanıtlaSil
  3. ne tatlı telaşların vardır senin şu aralar. Düğün tarihi de çok uzak değilmiş. Kolaylıklar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  4. çook güzeller... bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. HARİKA HARİKA 10 NUMARA OLMUŞ MÜKEMMEL BAŞKA SÖZ YOK..

    YanıtlaSil
  6. Canım, bunlar oğluşun nişanına belli ki:) Ellerine sağlık, Allah ağız tadıyla tamamına erdirsin inşallah..

    YanıtlaSil
  7. BU NE GÜZEL BOHÇALAR.MARİFETLİ HATİCEM KIZLARIN ÇOK ŞANSLI ALLAH TAMAMINI ERDİRSİN.BİZİM ZAMANIMIZ DA BÖYLE GÜZELLİKLER YOKTU AMMA YAVAN GİTMİŞİZ CANIM ÇOK ÖPTÜMMMMM

    YanıtlaSil
  8. asosh,:) severek yapıyorum.

    aynurcum inş. canım teşekkürler.

    okuyan,Canım benim benim ortak sıcaktan bitap durumda:)) akşam telaşında birbirimizi zor görüyoruz:))) yayınlarım bir ara:))

    ada deniz,sağol canım aynen öyle :)

    EMİNEcim çok sağol.

    bir kase lezzet sağol canım sevgiler.

    LEZZETLİ SOMUNLAR ,Serapcım yaptık nişanı şimdi düğüne ilerliyoruz. bunlar nişanda kızıma hazırladığım bohçalar,darısı sana inşşşş:)

    aksungur46,Serpilim çok haklısın .aslında çevremdeki görenlere de ilginç ve değişik geliyor biraz da bizlerin bloglar arası gezinirken değişik güzel şeylerden etkilenip daha neler yapapiliriz diye düşündüğümüz içindir bunlar:)))

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım benim.harika olmuş.ALLAH tamamına erdirsin inşallah....
    çok öpüyorum kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  10. Bohça modelinde çok güzel canım ellerine saglık serpil hanımın dedigi gibi bizler yavan gitimişiz şimdikiler çok çok şanslı

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflar gayet güzel sıkma canını,ellerine emeklerine sağlık canım çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  12. Halime,canım arkadaşım darısı sana da benimkiler gibi şeker kızların olur inş:)

    yöresel yemek,:))) sağol arkadaşım haklısın

    Nuraycatasarımlar, canımsın çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. çok şık olmuş güzel günlerde kullansın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel telaşeler,günlerin nasıl geçtiğini anlayamıyorsundur.Kolay gelsin.Eski postlardan bohçaların içine baktım :) İçleri de dışları gibi çok emekli ve zarif.Dilerim,güzel günlerde kullansınlar.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. GÖNÜLcüm sağol canım amin.

    nergismevsimi,gerçekten de öyle canım çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ