Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI YELEK+ŞAPKA+PATİK (DİLİMLİ YELEK)

                 Patikle ilgili not:  bot tarzı olduğundan yanlarına ikişer birit tığladım zincir olarak ve  yaptığım kordonu botlardaki gibi çapraz geçirdim uçlarınada yonca çiçek yaptım.  (sorulunca burdan cevap daha iyi olur diye ekledim)
               Ponponlu şapka bu takımın bir parçasıydı süslenecek fotoğraflar çekilecek hazırlanacak derken bu zamanı buldu.(başlığa şapkada yazdım takım bozulmasın diye:))
                Birkaç gün önce yayınlayacaktım  ama PC çöküp  4gün bizi (eşimi de  oda benim face hesabından oyun oynuyor boş kaldıkça:)) )oyuncağı elinden alınmış çocuklara çevirince kaldı maalesef hiç bu kadar ayrı kalmamıştım zor geldi:)
              Takımı daha fazla birbirinden ayırmadan açıklamasıyla ve tüm ayrıntıları ile paylaşmak yerinde olur dedim.
             Daha önce yazmıştım ama bir kez daha teşekkür etmeden geçmeyeyim  bu örneği  sevgili  Zübeyde (ceyizsandıgı) öğretti çok uzun zamandır öğrenmek istiyordum,Kardeş öpüyorum çok teşekkürler.
            Öğrendiğim ve anlatabildiğim kadarıyla kağıda aktardım yapmak isteyenlerde faydalanabilir.  Yapamam  sen yap  ,yada bunu bana ver diyenler  mailden ulaşabilir:))))))
      Bu örnek  benim elimde epeyce  şekilden şekile girecek  haberiniz olsun,hazır öğrenmişim tadını çıkartırım:))
     Düğünler var şimdi Canım  Eminemin kızı evleniyor bu hafta sonu bu akşam ona kına elbisesi diktik yarın tamamlayacağım ve süpriz hazırlıklar var yayınlarım daha sonra daha fotoğraflar çekilmedi.
     


Yonca motifler ayrı örüldü iliğin üzerine dikildi aslında iliğin çevresinede direkt yapılabilir.
düğmeler yerine dikilip  geçirilince görüntü budur:)


Fotoğraflar  öncesi sonrası şeklinde oldu biraz:)


Takımın son görüntüsü.

Şapka BURADA
ponponların yapılışı BURADA
______________________________________________
                                              Lütfen yaz bitiyor  olabilir  ama yine de onları unutmayalım,

48 yorum:

  1. ohh şükür kavuştuk.bebiş takımı rengi,etek ucundakidesene bayıldım.izmire gelince bana öğretirmisin.hello kitty karşımda bana bakıyor hep kulaklarını çınlatıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Serpilcim cansın teşekkürler. elbette sen yazdıklarımdan dene takıldığın yer olursa yardımcı olurum öptüm

    YanıtlaSil
  3. ben yaparım bunu okuya okuya geçerim ekranın karşısına örerim artık sağoll :)) elerinide sağlık pek güzel olmuş ama olmadı yapamadım bi kahve içersek Hisarönünde yanımda getiririm şişleri :))

    YanıtlaSil
  4. Mavi balon,:)) canım inş. ada deniz yazmış toplanalım diye inş ayarlanan gün de bana uyar süper olur senide tanımak isterim sevgiler şişleri getir sen:)

    YanıtlaSil
  5. Günaydınnnn...

    Ablacım hoş geldin.Ah!bu pc'ler gerçekten el ayak oldular bize,benim pc de çökmek üzere ne olur bilinmez,önlemi hemen almalı,

    ellerine sağlık mavişler çok şirin,
    sıcacık,giyilsinler inşallah.

    öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Havalar serinledi örgüler cazibesini sürdürüyor ...şapka,yelek,patikler hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık...kız bebekler için minicik kotlar varya o takımın altına onlardan giydireceksin,içinede beyaz badi süper olur değil mi?ama nazarlıkta takılmalı mutlaka hem giyene hemde ören ellere...

    YanıtlaSil
  7. çok cici bir takım olmuş elinize sağlık, açıklamalar da bir harika, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Günaydın canım çok şirin olmuşlar eline sağlık buluşma için mesaj atın göreyim sizleri..

    YanıtlaSil
  9. Yeleğe bayıldım ne cici bir şey öyle. Ama açıklamalar daha bir süper. İyi yöntem:))

    Bu arada bilgisayar konusunda çok haklısın. Bende bir iki gün ayrı kalsam özlüyorum buraları. Fena alıştık sanki...

    YanıtlaSil
  10. kedicibasiEylül 21, 2011

    bu modeli ben de öğrenmek istiyorumSenelerdir çok hoşuma gidiyor.Takım olarak da güzel olmuş patikteki bağcık kısmı da çok şık olmuş nasıl yapıldığını fotolsrla gösteririsen müteşekkir olurum örgü çantam şu sıralar çoook meşgulüm ama boş kaldığım da örmek istiyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Oy oy oy ne şirin olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Canım harika olmuş bayıldım ben bu bebiş takımına ellerine emeklerine sağlık.

    Bende yeğenime yapsam iyi olacak yavaş yavaş kışa hazırlık olur.Açıklamalar için de çok sağol canım.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık haticem çokk beğendim harika olmuş rengine bittim zaten bebiş sağlıcakla giyinsin.

    YanıtlaSil
  14. SEVGİLERİMLE, gerçekten öyle tatlım teşekkürler öpüyorum.

    Tülincim ,süper olur süper çok teşekkürler canım


    Elişi defteri,sağol canım:)

    begoş,teşekkürler Leylacım belli olursa haberleşiriz.

    ada deniz:)) teşekkürler.

    kedicibaşı resmin hemen altına anlattım çok basit .
    sevgiler teşekkürler.

    cebimdekirenkler beğenilmesine çok sevindim bende çok severek ördüm.

    Hamaratablam teşekkürler canım. harika bir hediye olacaktır ör tabii.

    yurdagülcüm teşekkürler rengi burdakinden de tatlı ışık yüzünden biraz farklı çıkmış:)

    YanıtlaSil
  15. eline sağlık;)
    benim modelsiz bi süveterim var onun bile her seferinde kaç ilmek başladığımı bilemem :) not tutmak en iyisi

    YanıtlaSil
  16. cok guzel patik

    mari
    te imbratisez cu mult drag
    un gand bun din Romania

    YanıtlaSil
  17. He hee... Akıl defterine bayıldım:)) Takım da çok güzel olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Hepsi çok şirin olmuş emeklerine sağlık. Kış geliyor şişleri, yünleri çıkarmak gerek :))

    YanıtlaSil
  19. Felicidades, gran trabajo.
    Muy bonito el conjunto para bebe.
    Besos.

    YanıtlaSil
  20. biyaşımadahagirdim,haklısın canım bende hep not alıyorum:)

    Mari, vă mulţumesc foarte mult, dragă.

    Nedreçimteşekkürler onsuz olmuyor artık:))

    birilerianlatsın. çok teşekkürler canım

    Anamarin, gracias, mi amigo.

    YanıtlaSil
  21. Renk ve model harika ellerine sağlık. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  22. canım ya bende kaç ğündür merak ediyordum arkadaşım nerede diye,neyseki sorun cözülmüş.
    takıma ba yıl dım ellerine sağlık artı acıklamasıda süper boş vaktimde deneyeceğim.
    ellerine sağlık..
    ha kına takımınıda çok merak ettim:)))
    kolay ge3lsin..

    YanıtlaSil
  23. halimecim sağol canım. kına kıyafetini dikip bitirdim bugün cuma gecesi üzerinde çekelim sonra yayınlarım:)

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuşlar canım eline emeğine sağlık.Bebeklere çalışmak ne zevkli oluyor değil mi?
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. annem bunlar ne tatlı olmuş renkleri modelleri bi harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  26. :))süper bi anlatım olmuş bu.bravo.yelek patigin renkleri de modeli de çok güzel.eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  27. hepsi birbirinden şık ve şirin olmuş bunların ellerine sağlık ablacım :) model de her kıyafete uygulanabilir bişey sanırsam.yeni uyarlamalarını bekliyoruz artık ilerde :) öpüldün gece gece sevgiler :))

    YanıtlaSil
  28. GÖNÜLÇELEN'im olmazmı bayılırım helede kız işlerini süslemeye.teşekkürler

    tubacan,teşekkürler tatlım sevgiyle yapıldığındandır:)

    leyyacım sağol canım

    Tazekahve'm canımsın teşekkürler. fikirler uçuşuyor bu aralar sıraya koymaya çalışıyorum:)))))))) öptüm

    YanıtlaSil
  29. canım bu takım çok güzel olmuş,bayıldım,ben de bu yelekten örmüştüm ama şapkasını da yapman harika olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  30. mürelce canım teşekkürler. çok sevilen bir model .

    YanıtlaSil
  31. rengi ve modeli ne kadar güzel hele pıtırcık çiçeklerine bayıldım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık.Anlatım için ayrıca teşekkürler.Çok marifetlisin Maşallah ...

    YanıtlaSil
  33. Lindas essas peças!
    parabéns.

    YanıtlaSil
  34. GÖNÜL cüm teşekkürler :)

    Özicim canımsın yapmaya çalışıyorum diyelim öpüyorum.

    Oi Luciana,Obrigado meu amigo

    YanıtlaSil
  35. ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  36. 03bellinda, hpşgeldiniz çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. ablacııımm bu patiği oyuncaklarımda denemek istiyorum çok şirin...
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. yaseminkale ,sağol canım elbette kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  39. amanin de amanin ne tatlı olmuş o patikler öyle, ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  40. cok guzel olmasının yanında rengınede bıttıgımıde solemek ıstıyorum nazar degmesın masallah


    Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)

    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  41. Grace, hoşgeldiniz. çok teşekkürler mavi konusunda hemfikiriz:)sevgiler

    YanıtlaSil
  42. Edil PontesEylül 29, 2011

    Este seu cadernunho é uma relíquia,guarde com muito carinho que vale ouro.
    É sonho de qualquer aetesã tê-lo como troféu.
    Parabéns.
    Volte sempre.
    Beijos.

    YanıtlaSil
  43. rengi de modeli de çok hoş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  44. örgü cumhuriyetim sağol canım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. Muito bonito este vestido lindo o acabamento em baixo
    um abraço
    Aldora

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ