Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

ÇİÇEK MOTİF YAPILIŞI (Hello kitty'nin saç tokası)


__ iki zincir yapıp
__içinden isteğiniz sayıda ilmek alıp fıstık yapıyoruz.
__ fıstığın tepe kısmından tığa ilmek alıp  başlangıç kısmına çekiyoruz

___ böylece minik tohum yapılmış oluyor.
__10 zincirle minik bir halka oluşturup üzerine 3-4 zincirle   beş adet birit oluşturuyoruz ve  bu biritlerin içerisine 4lü trabzan yapıp 3 zincir çekip yeniden 4lü trabzan yaparak  çiçeğin  yapraklarını yapıyoruz.
__ Tüm yapraklar tamamlanıyor.

     __ortadaki zincirin üzerine 2.rengimizi sabitliyoruz 4 zincirle yükselip 2 trabzan yapıp yine 4 zincirle dip kısmına sabitleyip yan birite geçiyoruz .
__aynı işlemi tüm yapraklar için uygulayıp yeniden yapraklar  yapıyoruz
__daha önce hazırladığımız sarı tohumu ortadan geçirip
__ alt kısmında iyice sabitliyoruz.
HELLO KİTTY lerin  başlarına yaptığım motifin yapılış aşamalarını sizlerle paylaşmak istediM bilinmeyen bir şey değil ama belki ilk kez yapacaklaın işine yarar.
Güzel bir hafta dileğiyle sevgiler canlar.
  _________________________



22 yorum:

  1. canım benimde böyle bir örneğe ihtiyacım vardı valla yıllar sonra elime ilk defa tığ aldım çiçek motifi arıyordum paylaştığın için teşekkür ederim..kopya çekiyorum haberin olsun

    YanıtlaSil
  2. Çok yararlı bir post olmuş ama ne yazıkki ben şu tığ işini beceremiyorum :( ama bir gün yapabilirsem eğer kesinlikle buradan yararlanıcam :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. neclacım bir iki güne kadar bir tanedaha yayınlayacağım fotoğrafları hazırlamadım daha teşekkürler canım.


    yeni gelin,canımsın teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Bunlar çok yararlı paylaşımlar. Çok da güzel anlatmışsınız. Teşekkürler..

    Not:Badem'i öptüm:)

    YanıtlaSil
  5. hep merak ederdim bu çiçekler nasıl yapılır diye ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. sen benim içimi okuyorsun abla kesinlikle... çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. bende kızıma yapacağım hırkaya süs çiçek arıyordum.. bu güzel olabilir.. elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Eskiden ne çok yapardım tığ işi. şimdi hiç fırsat bulamıyorum. bence bu çiçek motifi çok yönlü kullanılabilir. hele de kız çocuk anneleri :)

    YanıtlaSil
  9. Yararlı bir post olmuş gerçekten. Düşündüğün ve yayınladığın için teşekkürler !

    YanıtlaSil
  10. COK ,COK GUZEL CICEK

    MARI

    YanıtlaSil
  11. BegonvilliEv ,teşekkürler canım badem öpüldü:))

    fikir projeleri:)teşekkürler

    yaseminkale canım bir tane daha hazırlıyorum:) öptüm

    sevgicim, işine yarayacağına sevindim

    Nihan, kız annesi olunca daha bir ilgili olunuyor tab
    ii kızım yok ama bende yeğenlerim için yaptıklarımda kullanıyorum:))

    Colette,Nilgüncüm sağol canım benim

    Maria çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım ben buna. Annemde yapar göster derim el alışkanlığı ile bi yapıverir dersin ışık hızı. Yavaş yap derim "aç gözünü öğren" der sağolasın harika olmuş...Hemen tatbik etmeli..

    YanıtlaSil
  13. Hem kolay hem keyifli hem de çok güzel,rengarenk örmeli süslenmeli...

    canımsın,ellerine sağlık.


    kocamannn öptüm yanaklardan,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Mavi Balon alışınca kolay geliyor ve değişik şeyler üretebiliyoruz:))

    SEVGİLERİMLE, canım teşekkürler ,evet küçük hanımar için pek çok şey yapılabilir

    YanıtlaSil
  15. Ay bayıldım çok tatlı bir çiçek olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Canım güzel anlatımın ve paylaşımın için teşekkürler.sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Atölye kedi :) sağol

    hamarat abka benden de sevgiler canım

    YanıtlaSil
  18. ellerine emeklerine sağlık haticem çokk güzel açıklamışsın mutlaka işimize yarayışlı bişey süslemelere kokoş kızlarımıza bişeyler örmek süslemek için güzel fikir.

    YanıtlaSil
  19. Ben bu tür çiçek yapmadım.Benim için yararlı oldu.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. yurdagül ,işe yarayacak olması beni mutlu eder sevgiler canım benim

    GÖNÜLÇELEN'im sevindim çok pratik bir tanedaha yayınlayacağım şu reklam süresi dolsun:))

    YanıtlaSil
  21. çok ğüzel cıvıl, cıvıl bir motif olmuş ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ