Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

DERİ APLİKELİ ÖRTÜLER (leather applique)




Bu örtüleri epey oldu yapalı ama dosyada kaldılar,hep son  ördüklerimi paylaşınca sıra gelmedi.
Kumaşı pazardan almıştım parça olarak, ikiye bölüp  uçlarına keten saçak diktim üzerlerine  deri parçalardan aplike çalıştım.
Kumaş biraz kırışık duruyor perdelik tafta kumaşlardan.
Birini ben kullanıyorum diğeri Zübeydeciğime hediye ettim. Orta sehpalarda günlük kullanım için çok iyi oldu.
_______________
Tüm blogcanlarımın kandilini  ; sağlıkla ,güzelliklerle ,dualarımızın kabulu dileğiyle   kutluyorum

19 yorum:

  1. değişik olmuş ellerine sağlık canım seninde kandilin mubarek olsun

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım örtü çok güzel olmuş,hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık güzel bir tasarım olmuş mutlulukla kullanın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. canım seninde kandilin mübarek olsun çok güzel bir örtü olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Emeğinize sağlık,hayırlı kandiller diliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş kandilin mübarek olsun...sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Canlarım hepinize teşekkürler öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. ÇOK ŞIK OLMUŞLAR,SEN NASIL VEFALI BİR DOSTSUN BENİ HİÇ YALNIZ BIRAKMIYORSUN ALLAH RAZI OLSUN.
    KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

    YanıtlaSil
  9. Senin de kandilin kutlu olsun ! Örtünü iyi günlerde sağlıkla kullan canım. Bu arada havalar ısındı diye örgüye ara verdin anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  10. neşe abla çok teşekkürler rabbim cümlemizden razı olur inş.

    colette,Nilgüncüm teşekkürler canım biraz öyle oldu ama tığla örgüler devam:))

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık. farklı bir çalışma olmuş...deri çok da şık görünmüş...hayırlı handiller..

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık, pek bir şık olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  13. Renk uyumu ve deri detayı çok güzel yapmış örtüleri ellerine sağlık canımcım.Mutlu kandiller olsun tüm dualarımız kabul bulsun inş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. oooo harika olmuş canım benim ellerine sağlık....
    deriyi makinada rahat cekebildinmi ben dikemiyorum makinanın ayağı yürümüyor...


    MİRAÇ KANDİLİNİZ MÜBAREK, TÜM DUALARINIZ KABUL OLSUN.....

    YanıtlaSil
  15. Eminecim teşekkürler canım

    ada deniz,teşekkürler

    Taze Kahve'm canım teşekkürler .Amin inş.

    halmecim sağol canım. deriye göre değişiyor canımbenim makinem sanayi bernina.
    birde zorlandığın kumaş yada derilerde altına yağlıkağıt koy faydası olur(renk bırakma sorun değilse gazetede koyabilirsin)

    YanıtlaSil
  16. Çok hoş olmuş.Maşallah kaçan kurtulmuyor elinden:))Bende senin kandilini kutlar,dualarının kabul olmasını dilerim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Canım arkadaşım iyi dileklerin için teşekkür ederim sağol...saçlarımı mart ayında kestirdim ve giderek de kısaltıyorum...çok kullanışlı oluyor,sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. Canım akşam ben sana yorum yazmıştım gelmedi mi?

    YanıtlaSil
  19. GÖNÜL ÇELEN canım gelmezmi geldi ama ben ancak girebildim bugün sevgili Afet e (hobibox) gittik geçmiş olsuna. o yüzden açamadım yorumları))

    Tülincim ,ben yeni farkettim ama çok hoş olmuş sevgiler canım

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ