Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

TÜM BLOGGER LAR HABERİNİZ OLSUN.....

Arkadaşlar   BURADAKİ  blogda   herkesten  konular çalınıp yayınlanıyor  Örgücü ninenin yazısından okuyup bakınca tanıdığım pek çok kişinin elemeğini gördüm  özellikle  amigurumi yapanlar  ve her alanda herkesin hiç değiştirilmeden  aynen alınmış   böyle sayfaların yayınlarını neden anında iptal etmezler anlamıyorum.
 Önlerine geçilemiyor ama yinede şikayet etmek lazım logosuzlar bir yana logoluları da  almış. Bilmeyenlerin haberi olsun

aslında yeni konu açmayı düşünüyordum ama bu daha önemli  diyerek paylaşmak istedim .
SANALDA OLSA   DÜKKANDIR DİYE EMEK SAHİPLERİ  MAĞDUR EDİLECEĞİNE
 SANALDA OLSA HIRSIZLARADA BİR EL ATSANIZ SAYIN YETKİLİLER

17-02-2011/ NOT: arkadaşlar  bu kişinin sayfasında dekor gurubuna ait bir reklam gördüm konuyu sizlerle paylaşıp çıkınca gece aklıma geldi acaba odamı çalıntı diye,Maalesef  o da çalıntıymış  başlıkları goola yazınca konuların gerçek sahipleri  görülebiliyor REZALET sınırları aşılmış.Birileri buna dur desin

21 yorum:

  1. offf of ne zaman bitecek böyle kene gibi insanların sırtından geçinenler bilmem.

    YanıtlaSil
  2. Pes yani resmen hırsızlık, hemen bakıyorum canım uyarın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. bende baktım takip ettiğim bloglarında var yazıları herkes bi girip baksın sizinde yazılarınızı çalmış olabilir.
    bu blogla ilgili birşey yapamıyorlar mı?

    YanıtlaSil
  4. slm öncelikle yazını okudum ve o malum siteye bir göz attım haklısın çalıntı resmen ve emeklerin resimlerinin üzerinden yazıları bile kaldırma gereği bile duymamışlar yani aynen yayınlamışlar kendileri yapmış gibi aslında link verip yayınlasalardı daha güzel olurdu bana göre.kısaca diyeceğim emek hırsızlarını kınıyorum yanınızdayım her zaman sevgiler aynur

    YanıtlaSil
  5. O KADAR DOĞRU DEMİŞSİN Kİ.EL İŞLERİYLE EVLERİNE KATKIDA BULUNAN HANIMLARI VERGİ MÜKELLEFİ GÖSTER MALİYEYLE UĞRAŞSINLAR.HIRSIZLAR REKLAMDAN PARA KAZANSIN.HEM DE BAŞKALARININ YAPTIĞI İŞLERLE

    YanıtlaSil
  6. merhaba haticecim
    elden birsey gelmiyor cünkü bundan da beterleri var senden alıp tabanını aynı herseyini aynı yapıp ufak değişiklikler yapıp sonrada benim modelim deyip üste cıkanlar var birde sen yapınca deliriyorlar..sen bilirsin beni ben kimsenin modelini yapmam kolay kolay ama yaptığımın coğununda tarifini satın aldım acaba benim gibi tarif lan kac kişi var..

    YanıtlaSil
  7. Bu tip siteler bitmiyor, bitmeyecek... O nedenle mümkün olduğunda eklediğiniz fotoların kırpılamayacak yerlerine blog adresinizi yazın, bedava reklam yapmış olsunlşar bari:)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim gerçektende dediğin gibi yazılarımı yayınlamışlar ve bence virüslü bir site (aynen sahibi gibi:)) Bizim yazılarımı yayınlayıp reklamlardan para kazanan aşağlık insanlar bunlar haram zıkkım olsun diyorum şikayetlerimi gönderdim ama sanmamki cevap gelsin :(( Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. uyardığın için çok tesekkürler arkadaşım yuh diyorum başkada bişey demiyorum hırsızlığın her türlüsü hırsızlıktır

    YanıtlaSil
  10. bunun adına hırsızlık derler..
    bunu yapana da hırsız derler...
    bu bloğun sahibi bir emek hırsızıdır....
    çok teşekkür ediyorum canım benim...
    gördüm...evet yüzsüz hep çalmış emeklerimizi..
    ben blogspota şikayette bulundum..ama yardım kısmı tamamen ingilizce..derdimi ne kadar anlatabildim bilemiyorum...
    öyle kızgın, öyle üzgünüm ki ablam..
    ne kolay iş be..al milletin yaptıklarını, topla bir araya, hepsini kendim yaptım de..valla blogspot hakkımızı savunamayacaksa hep kapatalım bloglarımızı çekip gidelim buradan :(

    YanıtlaSil
  11. bu hırsızlıkların ardı arkası kesilmez.sitye giderek prim yaptırmayın derim ben

    YanıtlaSil
  12. Görsellerimin üzerine ne zamandır yazı yazmıyorum.Çok vaktimi alıyor diye.Çözüm değil ama yinede yazmak lazım.Buna ne gerek var?anlamıyorum.Yakalandı işte,şimdi iyimi oldu.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Sayfada tiryakinin logosunu görünce "sende ne arıyor" diye yazayım dedim dedim ama tiryaki " yazılarımı sil, yoksa yasal yollara başvurcam" yazmış. Ne ilginçtirki o da bunu utanmadan yayımlamış. yavuz hırsız görmüşmüydünüz, ben bukadarınıda görmemiştim.

    YanıtlaSil
  14. ben çalışım sen hazıra kon ohh ne ala memleket hiç utanmaları yok arkadaşım.buna nasıl dur diyebiliriz.siteyi mesaj bombardımanına tutalım.biye aparatları tuhafiye malzemeleri satan yerlerde bulabilirsin.kucak dolusu sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  15. canım bunu engellemenin malesef ki yolu yokmuş:(sadece uyarı yaptıktan sonra hala ciddiye alıp yayından kaldırmamışsa sitenin isim ve adresini telif hakları ihlali diyerek savcılığa bir dilekçe ile sunuyorsun ıp adresinden şahısı bulup incelemeye alıyorlar,ceazını büyüklüğüne göre para cezasına çevriliyor

    YanıtlaSil
  16. baharcım, bitmeyecek sanırım kene misali yaşıyanların işi bunlar

    Sibelcim rice ederim öpüyorum

    ssdesignbutik malesef canım logosuz yayın yapmayın derim en azından bakan gören logoyla blog adı arasında bağlantı kuramayıp anlayacaktır.

    Aynurcum canım harikasın yaaa blog sahibi olmamana rağmen dygularını paylaşman süper çok teşekkürler canım öpüyorum.

    örgüoyuncakçınine ablacım aynen öyle

    Necmiyecim biliyorum canım haklısın.

    Banucum çok haklısın sana katılıyorum hiç olmazsa logo koyulsun diyorum bende .

    efeninannesi evet canım öyle malesef .

    herşeyden azıcık canım yapacak birşeyimiz olmasada bilmekte fayda var ben özellikle logo basmaya dikkat çekmek istedim .

    figen abla, hayatım çekip gidersek onlar kazanır.
    çok tekrar ediyorum ama logosuz yayın yapmayın yaptığınız şey özel tanıtım bile olsa.


    Nadirecim haklısın ama insan ister istemez bakmak istiyor benim senden bir ricam var dırsatın olduğunda logo basma ile bir iki post hazırla bende link vererek yanında olurum.
    öpüyorum.

    ŞANSLI tatlım utanacak olsa zaten böyle bir şey yapmaz bu terbiyesizler. aman gözünü seveyim sen birde hep kendi tasarımlarını yayınlıyorsun logosuz açma lütfen

    havlu dantel hiç uyarmaya gerek yok canım direkt şikayet etsin en azından ettim der.

    serpilcim yok gülüm onların istediğide bu zaten . bilgi için teşekkürler bir ara kemeraltına inersem alayım.

    waterlily doğrudur canım . bizler logoya dikkat edelim öncelikle


    Galiba fazla yapacak birşey yok blogcanlar sizler logo basında bize geriye reklamın iyisi kötüsü olmaz demek kalsın
    ben en çok logosuzların dağılmasına çok üzülüyorum blog olayına ilk başladığım zaman yayınladıklarımdan benimde var ortalıkta gezen emeklerim sonradan logo bastım hep.

    YanıtlaSil
  17. Başkalarının el emeklerini alıp kendi sayfasında yayınlamak hiç hoş değil....bunlara reklam verenleri uyarmak lazım. Gelirleri kesilsin....
    ayrıca sitenin çalışması da durdurulmalı...

    YanıtlaSil
  18. MAYRI haklısın canım da onlarında işine gliyordur:((

    YanıtlaSil
  19. slm hayırlı cumalar evet bir bloğum yok ama bende kendi çapımda üretiyorum ve saygı gösterilmemesine hiç tahammülüm yok paylaşırız tabii ama izinli yada ismini linkini yazarak komşundan bile örnek isterken bende yapabilirmiyim dersin dimi ben bu tür insanları bu güzel cuma gününde allaha havale ediyorum öptüm sevgiyle kalın aynur

    YanıtlaSil
  20. slm az önce baktım blog kaldırılmış çok mutlu oldum hak yerini buldu.aynur

    YanıtlaSil
  21. Aynurcum sanada hayırlı cumalar canım hem duyguların hemde güzel bilgiyi paylaştığın için teşkkürler öpüyorum . yaşam sana her zaman pırıltılarıyla gesin.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ