Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİNNNN KAPAK LARI BİRİKTİRİNNNN

 Bende başladım kapaklar  bu etkinliğe , kaplarıda   toplayıcılar aracılığıyla geri dönüşüme.
BADEM inceledi  Yıldız cım ,  az buldu tabii     bunlar mayası olsun bakalım:))))))



Kampayayı sevgili arkadaşım Yıldız haber verdi  benden de tam destek  hem blogdan hem face den duyurayım istedim.  Aynen yayınlıyorum.  
(BU ARADA SEVGİLİ YILDIZ ' A MUTLAKA UĞRAYIN SON YAYININA BAYILACAKSINIZ )




Ege Üniversitesi (EÜ) Diş Hekimliği Fakültesi tarafından
engellilere tekerlekli sandalye temin etmek için başlatılan kapak toplama
kampanyasına destek verelim.
Üniversiteden yapılan yazılı açıklamaya göre, toplanan her 250 kilo kapak için bir
tekerlekli sandalyenin temin edileceği projeye bir destek de biz blogculardan olsun..

Neden Plastik Kapak: Herkesin kullandığı ambalajlarda bulunduğundan ve kolay toplanabildiği için plastik kapaklar tercih edilmiştir.

Hangi Kapaklar Kampanya Kapsamında: Plastik kapak olmalı, renk ve büyüklük önemli değil.

Kampanya Tarihleri: Kampanya 22.04.2010 – 30.09.2010 tarihleri arasında başlatıldı.

Toplanan Kapaklar Nereye Teslim Edilecek: Topladığınız plastik kapakları ulaştırmak için 0 216 570 50 99 nolu Alo Çevre Hattından bilgi alabilirsiniz.

Kaç Kilo Kapağa Kaç Tekerlekli Sandalye Alınabilir: Yaklaşık 250 kg plastik kapak ile 1 tekerlekli sandalye alınabilmektedir.


Unutmayalım herkes birer engelli adayıdır....
Ben toplamaya başladım bile karınca kararınca elimden ne gelirse... 
__________________________________________
HAYDİ  HERKES KAMPANYAYA DAHİL OLSUNNNNN

16 yorum:

  1. Hola,
    pase a saludar.
    Me gusto mucho el vestido para verano.
    Besos.

    YanıtlaSil
  2. Aşkitom bu kampanya çok güzelmiş yaa,ben ilk kez duydum.Bu nedenle paylaşımından dolayı çok teşekkür ederim.Bizimde bir katkımız olabilirse ne mutlu,hemen başlıyorum kapak toplamaya ve çevreme bu kampanyayı duyurmaya.
    Öptüm canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Adoro passar por aqui para ver as novidades e este gatinho fofo.Deus abençoe seu final de semana. beijos.

    YanıtlaSil
  4. Nurşencim sağol canım benim öpüyorum.

    oi,Cida
    Estou muito feliz em visitar. obrigado

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin, ben de duymuştum güzel bir etkinlik

    YanıtlaSil
  6. İzmit'te her çöpün yanında birde dönüşüm çöpü var. Biz de ailecek dönüşüme önem veriyoruz. Kampanya her ilde var mı?
    Hoşçakalınnnn....

    YanıtlaSil
  7. ada deniz haklısın canım.

    sevgili sena çeyiz, canım izmit büyükşehir belediyesini kutluyorum yıllardır istediğim bir şeydi bu uygulayan olmasına sevindim.
    en doğru atık toplama yeride bu zaten fotoğraflayıp yayınla bence.

    YanıtlaSil
  8. Haticecim,
    kapaklar şimdilik az da olsa çoçalacaktır hem az yada çok çorbada tuzumuzun bulunması çok güzel bayramdan sonra topanalım kapakları birleştirip çevra hattını arıyalım bir de İzmir 'de yanılmıyorsam bornava da bir yere teslim edilebiliyormuş onunda adresini bulayım ...
    Zübeyde ye de selamlar Badem'i de ve sizleri bir gün görmeye geleceğim inşallah şöyle bi tatlim olsa ah ahhhhhh
    bu arada 3-5 yıla kadar bi cafe açacağım ...

    YanıtlaSil
  9. haklısın canım önemli olan bu çabada yer almak.
    selamlar iletilecek canım.
    inş. canım gönlünce olsun süper olur vallahi.

    YanıtlaSil
  10. İletişim Adresi: Ege Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Bornova-İZMİR Tel No: 0 232- 388 64 32 / 2 Kurul İşleri : 0 232- 388 11 07
    bu adres ve tellerden kapaklar için bilgi alabiliriz.

    YanıtlaSil
  11. Süper fikir sağol ablam paylaşım için

    YanıtlaSil
  12. başladık bizde bende kardeşimle teyzeme söyledim. beni tek korkutan şey yerine ulaşmaması gerçe oraya gitmessede geri dönüşüme gider. ablacım sizin belediye geri dönüşüm çöplerini almıyormu biz birkaç yıldır ayrı atıyoruz çöpleri. her hafta ayrı çöp torbası veriyorlar ve evden alıyorlar. birde ayrıca sana beni yorumlarınla yalnız bırakmadığın için teşekkür edicem

    YanıtlaSil
  13. Canım biz geçen yıl belediyelik olduk daha pekçok şeyde eksikler var umarım bu geridönüşümlü atıklara bir çare bulurlar. izmitten yazan arkadaşımız her çöp bidonun yanında atık bidonu olduğunuda yazdı ben ce en güzel çözümde bu. severek izliyorum seni öptüm

    YanıtlaSil
  14. bayağıdır devam eden bi kampanyaymış bedne geçen gün facebookta gördüm. Hadi bakalım neler çıkacak ortaya

    YanıtlaSil
  15. "Kim erdemine inanarak ve sevabını umarak Kadir Gecesi?ni ihya ederse Allah onun bütün geçmiş günahlarını bağışlar" Kadir geceniz mübarek olsun arkadaşım

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ