Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MUTLU ÇİFTLERİN ,KAPISINA


Ağustos ayının başlarında ,canım arkadaşım zübeyde nin(ceyizsandıgı) kızı  canım ESİN im evleniyor   evinin kapısı için hazırladım bu çelenği .yapılışını resimledim .
Canım kızıma  ömür boyu hep mutlu,sağlıklı ,bolluk ve berketli bir yuvası olması dileklerimle.




gülleri organzeden yaptım altındaki yapraklar evde hazır yapma güller vardı onların alt kısmından aldım  ve diktim minik kalpler  bir nikah şekerinden elimde vardı köpükten yapılıp boyanmış. bende üzerlerine deri parçalarından isimlerinin başharflerini kesip yapıştırdım.


 kızımın kına gülleride hazır bakmak isteyenler için burada

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık canımcım,taze çifte mutluluklar dileriz biz de:))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık, sahibi güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve anlamlı bir hediye olmuş sevgili örgü çantam...güzel yüreğine sağlık.Badem nasıl?
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Güzel olmuş :)
    güle güle kullansınlar..
    Tahta kasnak koynuşsun içine sanırım ...

    YanıtlaSil
  6. TAze kahve,Atölye kedi ,Ada ve deniz. canlarım çok teşekkürler güzel dileklerinizi ileteceğim.

    sevgilerimle, sağol canım. BADEM bu aralar sıcaklardan biraz depresyonda:)) bugün biraz daha iyi.
    Yıldızcım canım benim evet içinde kasnak var onun üstüne elyaf sararak kalınlık sağladım.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş canım.Allah tamamına erdirsin diyelim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. ŞAnlı, canım sağol bende şimdi senin sayfandaydım aynı anda birbirimize misafir olmuşuz :)))) öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. Ablacım merhaba...

    Sakın bu kız ne hayırsız deme bana:)),yorum yazıp yolladığım zaman ard arda sayfalar açılıyo demiştimya daha önce,o sorun hala devam ediyor,ve şimdi daha hızlı açılıyor sayfalar,neden kaynaklı bu durum hiç bilmiyorum,korkuyorum yazmaya:(...Kendi sayfamda yazdığım zamanda oluyo..

    Bir msjında bebeği sormuştun,o bebeğin kafası ve ayakları bayağı iri,hani ona rahat olan şapka 1 yaşa olur öyle:),ayakları biçimsiz biraz patikleri giydiriyorum düzgün durmuyo,düz değil ayaklar,bide tombul patikler bollaşıyo:)uygun bi bebek manken bulamadım...

    Bende Facede grup açtım,bloğuma ekleyemedim,grup olarak açılanlarda kod olmuyomuş,sayfa açmam gerekliymiş,hiçte anlamamki bu işlerden ne bilim...

    İşte böyle ablacım kısa özetim,çok öpüyorum seni,yazamasamda blog arkadaşlarımı takip etmeye çalışıyorum,ama sıkıntılarım artarak devam ediyor pek pc başında takılamıyorum:(..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Hatice
    napıyon şekerim
    sıcaklarla arannasıl :)?
    Kilimamız bozuldu çıldırcam :((

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık arkadaşım diyorum davetim varrrrrr


    KUTSALCEYİZ isimli adresimde çekilişim var mutlaka beklerim arkadaşım,sevgiler,selmlar

    YanıtlaSil
  12. Eminecim canım benim kusura bakılacak birşey yok gülüm . bende açtım sayfa face de ama dediğin gibi ayrı açmak iyi olurdu benimki direkt normal hesabıma bağlandı keşke farklı bir maille açsaydım dedim hep kendime. bana da sağolsun sevgili stil drektörü o aralar yardımcı oldu.

    canım inş. PC deki sıkıntıların hallolur. bir bilene danışmanda fayda var canım sevgiler bend öpüyorum.

    Yıldızcım mümkün olduğu kadar dışarı çıkmamaya gayret ediyorum zaten dizimdeki ağrı spor yüzünden tekrarlama yaptı evin serin tarafında yada alt katta vakit geçiriyorum alt kat daha serin . bu kadar terlemeyle kilo versem bari:))))))))))))))


    kutsal sofra canım çok teşekkürler elbette katılırım. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. kapı süslerini yapması çok zevkli ve kolay. ama dışardan satın almak istesen çok pahalı oluyor. sizin modelinize de bayıldım. sevgiler - yeşim -

    YanıtlaSil
  14. orjin krem hoşgeldiniz çok teşekkürler bende çok zevkle çalıştım.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ