ASLA ALIŞMAYACAĞIZ ASLA!!!

           
        

Hayat kötülere mi güzel bu Dünya da?
Hayır hiç de öyle bir şey yok diyeceğim  inancım da budur sadece kötülerin kendilerini belli etme süreci olarak görüyorum ,belli etsinler ki  şu cennet Vatana kimlerin hainlik yaptığını topluca görelim bu sefer arada kaynamasınlar....................

           
        Ömer Hayyam'dan  kalbi kötülüğe çarpanlara gitsin .

Alışmayacağız,
Kokmuyoruz da,
Değerlerimiz,
İnancımız,
Geçmişten günümüze ŞEHİTLERİMİZİN döktüğü kana saygımız,
ATATÜRK' ün  izin de ,kurduğu CUMHURİYET in bir parçası olarak aldığımız her nefesle  ,Ecdadımız ve Ata'mızın  yüzlerce yıl yolumuzu aydınlatacak olan ışığının pırıltısı bizim yürüdüğümüz yolu ;
 hiç bir şekilde ve hiç bir kimsenin karartmasına müsaade etmeyecektir ,etmeyeceğiz de.
İnsanız  ya insanız işte üzülüyoruz içimiz kanıyor ,acıyor bu kadar nefreti ne uğruna biriktirdiniz elinize ne geçiyor?
Geceleri başınızı yastığa nasıl koyuyorsunuz?
Onca can onca evlat yazıktır .
 Önce Ankara şimdi İstanbul dilerim sırada başka bir yer olmasın ve yakalanıp cezalarını bulsunlar.
 İzmir de-----------------------
Şehrimi yazacaktım güzel  İzmir'imi ,31 yıldır evim bildiğim kentimi,
Duru'ma ciciler yapmıştım sizler de yapın diye ayrıntılı hazırlamıştım  yayımlayamadım,
Bu hafta yayın yapmayacağım dedim  ,yapamıyorum elim gitmiyor arada uğrayıp aklımdan geçenleri  kelimeye dökerim  belki .
İçimizde ki ışığı ; SÖNDÜ RE ME YE CEK SİNİZ....


PAYLAŞ:

, , ,

YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)

28 yorum:

  1. Birilerinin bedenleri parçalanırken bizim ruhlarımız parçalanıyor. Ya diğerleri? Umurlarında bile değiliz, hiç birimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de hiç, senin olay öncesi etkinliğine bile laf söyleyenler akşamın da nikah kıymaya giden ismi lazım değili görmediler sanırım:(((

      Sil
    2. Zaten bu önemli detayları görmek işlerine gelse sorun bitecek.
      Ayrıca ben etkinlik yaparken olay olmamıştı bile.
      Sırf saldırmak için fırsat kolluyorlar

      Sil
    3. Seni bilen biliyor canım eleştri haberini ilk yazdığın da ben nasıl yani münecimmi ki diye söylenmiştim.

      Sil
  2. Biz nelerin üstesinden geldik, ne kötülükler gördük millet olarak ama hep bir olunca çözdük problemleri.Şimdi halk birlik olmalıdır. Cumhuriyeti korumak için.İçiçmizde yanan o ışığın parlaklığını artırmalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve bunu acil yapmalıyız kırmızı alarm düzeyindeyiz:((

      Sil
  3. Hatica hanım yazdıklarınızın hepsine katılıyorum.Sizin gibi yürekli insanlar oldukça biz bu karanlık günleri aşarız diye düşünmekten umut etmekten başka care yok.Ancak öfkemizin kontrollü olması,gerekir kötülükten beslenen bu şeytanların tuzağına düşmeden tepkilerimizi göstermenin yolunu bulmak ve iyi niyetli çözümler üretmeliyiz ki çocuklarımıza bırakacak mutluluklarımız ve geleceğe güvenle bakacak bir ülke kalsın.Sevgilerimle.Oyuncak konusunda,uyarınız için teşekkür ederim,doğrudur dikkat etmek lazım bu hastalıkların hassasiyetine göre davranalım.kaş yaparken -göz çıkarmayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben ,siz hepimiz hep birlikte inş.
      Bizler sağduyulu insanlarız öyle üç beş yaygaracının gazına gelmeyiz ama nedense hala gözündeki at gözlüklerini çıkarmamakta ısrar edenler var.
      Biz de o zaman düşünememiştik canım sağ olsunlar gönüllü kardeşlerimiz bilgilendirmişti.
      Biraz işlerim var inş nasip olursa ben minik baykuşlarımdan dikip yollayacağım.Dilerim o kuzucukların tüm hastalıkları insanlığa kötülük edenlerin üzerine yığılır ve o melerimiz de gülümsemeye devam ederler.

      Sil
  4. Beddua etme derlerdi, beddua etmezdim kimseye ama bunlara ediyorum, Ata'mızın dediği gibi inşallah bedelini ödeyecekler, kaçıp, kurtulamayacaklar. İzmir'i merakla bekliyorum, Duru'nun cicilerini de:) ama pes etmiyoruz, yüreğine, kalemine sağlık Hatice'm. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sorma ben de çok dikkat ederim beddua edilen yerde kalır derlerdi büyüklerimiz:(( ben de arada kaçırıyorum başlıyorum sonra töbe estağfurullah diye Ve sığınıyorum yine duaların en güzeline Rabbim herkesin kalbindekinin binlerce katını nasip etsin kendisine diye.

      Sil
  5. Bizler haklı olarak mücadelemizi veriyoruz korku niye olsun ki ....korku kendilerinde ilk yaptıkları yayın yasağı ve sosyal medyayı yavaşlatmak niye neden niçin tabiii halkın ayaklanmasından korkuyorlar buda diktatörlerin ruh halidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım hatası olan korkar şükürler olsun başımız dik Cumhuriye yolundan ayrılmayız

      Sil
  6. Yüreğinize sağlık ne güzel yazmışsınız.Özellikle şiir çok güzel.Bu dünya kimseye kalmıyor.Keşke anlayabilseler:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık hepimize olsun kuzum çok teşekkürler.
      Ahh keşke:(

      Sil
  7. çok içten ve samimi duygular katılmamak mümkün değil yüreğinize sağlık her patlama her şehit haberinde içimiz kan ağlıyor isyan edip bağırıyorum ama kendi dört duvarımın içinde kalıyor üzüntü duymaktan başka elimizden birşey gelmiyor inşallah yapanlar sebeb olanlar şeytanından bulur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan Şeytanı bile üzecek kadar ileri gittiler, inş. kalplerindekini yaşarlar.
      sevgiler canım hep birlikte güzellikleri görelim inş.

      Sil
  8. Kimse evden çıkamasın isteniyor resmen. Benim bildiğim bunun adı korkaklık. Aşmak gerek. Şehitlerimizin kemikleri sızlıyor. Ne ekonomi kaldı ne turizm. Esnaf kan ağlıyor. Koruma ordusuyla gezenler ise ''istikrar'' dan bahsediyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstikrar kelimesinin anlamını bile bildiklerinden şüpheliyim.
      Teşekkürler canım.

      Sil
  9. Korkmuyoruz!!! Korkması gereken biz değiliz ki!!

    YanıtlaSil
  10. Gün gelecek iyilik ve sağ duyu muhakkak kazanacak ama giden canlar ne olacak hepsi için yürekler yanmadımı. öncelikle buna inanmalıyız atılan her adımıda inanarak atalım ki gerçek olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşüncedeyim çok üzülüyorum ama umudumu koruyorum ve diliyorum ki bir an önce gerçekleşsin..

      Sil
  11. Biz Türk milleti olarak asla hiç bir zaman korkmadık ve korkmayacağız.

    YanıtlaSil
  12. Sormayın Hatice Hanımcım. Biz de Eskişehir'e, sergiye giderken aldık haberi. İçimden gelmiyor yazmak. Sonra düşünüyorum, hayat devam etmeli... Umudu yitirmemeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :((( Öyle Betülcüm hayata küsmemeiliyiz dik durmalıyız diyorum dün bir yayın paylaştım bugün 17 asker evladımız Maalesef melek oldu ve 13 yaralımız var sayı bununla kalacak mı belli değil ne yapaıp yapmayacağımı şaşırdım inan:(((

      Sil
  13. Bizim burada Hatay da Reyhanlı da çok kötü olaylar oluyor fakat bir çoğu haberlerde gösterilmiyor, saçma sapan televizyon proğramları ile insanları uyutmaya çalışıyorlar. Üzülerek söylüyorum ki insanlarımızda bunu görmezden geliyor, sabah yemek proğramları izliyoruz, akşam kim kiminle evlenecek bu tür proğramlar izliyoruz ve üzülerek söylüyorum ki ülkemizde şehit olmuş bir çok kişinin umurunda değil. Rabbim sonumuzu hayır etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım ben artık TV den bir şey izlemiyorum netten doğru haber yayınlarını takip ediyorum milleti iyice koyuna çevirdiler ekran aracılığıyla:(( aminn

      Sil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.