YÜREKLER YANGIN YERİ :((((((((



     Seni ve seninle aynı kaderi paylaşan tüm kadınların başına gelenleri engelleyebilme adına hiç bir şey yapmayıp ,özendirici laflar edenlere lanet olsun.
    Bu yolda evlatlarını,eşlerini kaybedenlere ve ailene  sabırların en büyüğünü diliyorum,
     Sadece kadına şiddete hayır diyerek  sınır çizmek istemiyorum  şiddet yeşertilmeye devam ederse kadına olmaz   paticanlara olur, hayata olur sosyal yaşama olur hangi birini  diğerinden ayırabiliriz ki ?
  Şiddetin hangisi savunabilir ,arkasın da durulabilir, tanıdık ve çıkar korumasına alınabilir .
  İşte alındıkça saklandıkça ortaya böyle hastalıklı ruhlar çıkabiliyor.
 Kadın korunmalı, kadına nezaket gösterilmeli, o kadın öncelik verilsin ,bu laflar bile aşağılayıcı geliyor bana değer yargıları tüm canlılar için eşit olmalı .
 Eğer bunu yapamıyorsanız Müslüman ya da herhangi bir dinden olamazsınız, hiç bir topluma yakışmazsınız,

Yayınlarımla  emeklerimi paylaşıyorum bunun dışında  farklı şeylere yer vermiyorum ama bu arkamı dönüp es geçeceğim bir durum değil.
Yazımı yorumlara kapatacağım çünkü bu sayfamı güncelleme adına yazmış olduğum bir post değil .

 YARADILMIŞ TÜM CANLILARA ve  SOSYAL YAŞAMA YAPILAN ŞİDDETİ KINIYOR VE LANETLİYORUM

PAYLAŞ:

,

YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)