PEMBE VE YUSUF -CANAN TAN




Tavsiye evi nin yaptığı çekilişte Yazar Canan Tan'ın  kitabı Pembe ve Yusuf 'kazanlar listesin de olmak harikaydı canlar.
  Sevgili Handan'ın  (Pudra tozu ) Canan hanımla yaptığı röportajı da okuyunca BURADA daha bir ilgimi çekti kitap, Yazarımızı yakından tanımak  ve pek çok kitapla ilgili bilgiler için mutlaka uğrayın derim.
  Daha önce  öykülerinden çikolata kaplı hüzünleri okumuştum.Akıcı ve çok rahat bir anlatımı var   yazarımızın bu da keyifle okunmasını sağlıyor.
Kitap nihayet  elime  cuma sabah geçti ve ben  el işlerine bir günlük ara verip kitabı  akşam saatlerine kadar okuyup bitirdim bile:)))
  Ülkemiz gerçeği  Yaşamlardan bir kesit Töre,çocuk gelinler,erkek egemenliği  işlenmiş  okumanızı tavsiye ederim .
   İçimden ahhlar geçirerek okudum pek çok kadınımızın kızımızın yaşadığı dramlar bunlar .
 Bir gün biter mi bilmem :( bitecekse de inş. o günler yakındır.
   
   Tüm canlara mutlu bir hafta sonu diliyorum.

PAYLAŞ:

, , , , ,

YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)

2 yorum:

  1. ben geç kalmıştım katılmak için ama senin adına çok sevindim.keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol canım güzel paylaşımlar yapıyorlar yakın takip etmek lazım:))

      Sil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.