BLOG DEPOSU'NUN EN İYİ BLOG YARIŞMA SONUCU


   Geçtiğimiz günlerde BURADA bahsetmiştim  Blog deposu  blogunda  kaynaşma tanışmaları da sağlayacak bir yarışma vardı hem yeni blogcanlarla tanışırım hem de katılmakla bir anım olur diye düşündüm .
Kaç kişi tanıyorsan onların oyları değilde jürisi olan yarışmaları seviyorum katılmasam da  izlerim.  Katılmamın bir sebebi de   jürisi olan bir yarışmaydı.
    Ben gündüz fazla fırsat bulamıyorum nete girmeye gece oturup   facebook   açınca sevgili Tülin'in  (TATESAL) mesajıyla öğrendim.Kendisi de dereceye girenlerdendir bu arada.Çok mutlu oldum gerçekten güzel bir anı olacak benim için.

  Naçizane  En İyi Blog seçmişler Evsahibi  blog deposuna, jüriye ve tüm katılımcı blogcanlara teşekkürler ediyorum ve  katılanların hepsi adına ve ortağım BADEM adına da  kabul ediyorum . :)))))

                 Tüm blogcanlara gelsin  bu kalpler.

   
                                 görsel  çok hoşuma gitti buradan alıntı hazırlayanın ellerine sağlık.
 ilk altı ve tüm katılımcılar
 En iyi Blog Yarışması Kazananları
okadinburada5.5rabia-serteli5.5
yasamdankucukhikayeler6.0kzmtkkokos6.0
1benimdelidunyam5.5tarihtensahneler6.5
nilindunyasindan7.0ojecanavari6.0
duygutatlisu6.5yazdayamur6.0
yediklerim-yaptiklarim6.5zerrun6.5
kelebekgunlugum6.0mycreationandinspiration6.0
she-rahikayesi5.5goncaninguncesi6.5
sesdusunce5.5simdiduydum6.5
baybalik6.0officialgizem6.0
sagnakyagmur6.5mavi-dunyam6.5
locosmetico6.5misspoine6.0
perisscope6.5kadinvekozmetik6.0
fraisebrownie6.0biryudumkitap6.5
mavimurekkepbeyazonluk6.5goosestyle6.5
gulceile6.5haber19086.0
beher-tasarim7.0portakalmavisi6.5
sihirlimavi6.5mommyslifetime6.5
wishingbeauty6.0ceyt6.0
beggummy5.5orgucantam7.5
kizlierkeklikedili6.5kelebeketkisi397.0
adadenizi6.0ikndesign6.5
mutfaknotlari6.5bizehayranolsunlar5.5
macellan016.0yasemininmutfagindan6.5
tatesal7.0aydiseker6.0
memurkizi5.5decorideatr5.5
akdenizkizi5.5minikmini6.0
ebrueliacik6.0yaseminjess6.0
persephoneinkitchen6.5mutluikizannesii6.5
dogalivarken6.5nisamla6.0
mutfaktakisen6.5yollardahayatvar7.0
mikrooplazmik6.0matmazelinpenceresi6.5
sevdadanyazilar6.5tugba-mutfakta6.0
asliliatalay6.5esrailemoda6.0
makyajurunlerm6.5bahartanricasi6.5
Merhaba sevgili blog yazarları. Siteler arası link trafiğini artırmak ve sayfalarınızı daha geniş kitlelere duyurmak adına düzenlemiş olduğumuz Blog Yarışmaları'ndan birini daha sonuçlandırmış bulunuyoruz.
Yarışma Ödülü
Dereceye giren ilk 6 Blog, sol tarafta görmüş olduğunuz sponsorlarımız alanında sitelerine direkt olarak 2 ay boyunca ücretsiz link kazandı..
Yarışma birincisi extra olarak jüri üyeliği elde etti.
1-) orgucantam
2-) yollardahayatvar
3-) kelebeketkisi39
4-) nilindunyasindan
5-) beher-tasarim
6-) tatesal
Tekrar herkesin ellerine sağlık.
                           

PAYLAŞ:

, , ,

YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)

24 yorum:

  1. Tebrik ediyorum canım, çok güzel bir haber. Sen çalışkan bir blog yazarısın, senden feyz alıp daha sık yazmaya çalışacağım blogumda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim çok teşekkürler canımsın utandırdın benii:)) öpüyorum

      Sil
  2. Tebrikler Hatice hanım:))

    YanıtlaSil
  3. Sonuna kadar hak ediyorsun arkadaşım tebrik ediyor,sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kardeşim benimmm ben de seni tebrik ediyorum birlikte olunca daha bir güzel oldu:)

      Sil
  4. tebrik ederim bende kazananlar arasındayım aslında artık yarışmalara katılmıyacaktım ama jüri olunca katılıyım dedim.Çünkü diğer türlü herkes tanıdıklara oy verdiriyor.Bloguma çok önem veriyor çok seviyorum ama sizin birinci olmanız hakkınız çünkü çok yaratıcı bir blog ellerinize sağlık bundan sonra zevkle takip edeceğim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de tebrik ediyorum ,yarışmalar konusun da aynı fikirdeyiz canım kimin çaevresi çoksa o birinci olsun denilen tıklamaya dayalı yarışmaları hep es geçiyorum:))
      Çok mutlu olurum fırsattım oldukça sayfanızdayım sevgiler.

      Sil
  5. canım benim ne güzel sizler adına cok sevindim ben cesaret edip giremedim bu yarışmaya sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,keşke katılsaydın , bu birlikteliği en çok bizleri yeni blogcanlarla tanıştırmış olacakları için sevmiştim,inş yeni güzelliklerde birarada oluruz:))

      Sil
  6. Çok tebrik ederim , daha nice başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,hep birlikte inş. sevgiler.

      Sil
  7. Tebrikler. Sizin adınıza çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle sizi tebrik ediyorum...Pozitif enerjiniz için de teşekkürler.. Bu vesile ile sizi ve diğer arkadaşları tanıdığıma da çok sevindim...Takipteyim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi kutluyorum:) Aynı duygulardayım sevgiyle uğrayacağım bir blogcanım daha oldu:)))

      Sil
  9. çoooooook tebrik ederiiiim :)))
    faceden yazdım burdanda yazayım dedim :))
    başarıların deamını dileirm cnaım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çok teşekkürler. başarı ve güzellikler hepimizle olsun inş. kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  10. tebrikler canım benim.kutluyorum seniiiii:))))

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim,başarılarınızın devamını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:)
      çok teşekkürler başarılar hepimizle olsun canım.

      Sil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.