FİKRİMÜHİM' den Breathe Right paketim geldi

   
 FİKRİMÜHİM den Breathe Right  paketi elime geçer geçmez akşamı  hem eşim hem ben denedik  .
Özellikle benim gibi sık burnu tıkananlar için   mükemmel bir rahatlık.
TV de gördüğümde acaba gerçekten işe yarıyormu diye merak ediyordum  ,bunu deneyip öğrenmek  çok iyi oldu. özellikle grip ve nezle durumlarında eminim hayat kurtarıcısı olacaktır.  Arkadaşlarıma da verdim denemeleri için  kullananlar çok memnun kaldı.
 Denemeden önce aynada yüzüme baktım öncesi sonrası diye farkediliyor  inanın ,geceleri kullanım bu yüzden oldukça yerinde:)))) burnumun uç kısmında bir tombulluk komikti:) işe yaradığı sürece komik olmaya razıyım ben:)))
İlk fırsatta  evde bulunması için almalıyım  bundan.
Teşekkürler FİKRİMÜHİM  teşekkürler Breathe Right.

PAYLAŞ:

, , ,

YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)

4 yorum:

  1. evet arkadasım işe yarıyor bunlar ..iyi pazarlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Oooo süper bir şey, kaç gündür gripten nefes alamadığımdan gece rahat uyuyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim ,canım bu arada geçmiş olsun.

      Sil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.