Ana içeriğe atla

HAYDİ YENİ YILDA ONLARINDA HAYALİ GERÇEKLEŞSİN

Sadece Oyuncak İstiyorum!

                                 

Evet yanlış duymadınız bu çağrı hepimizinde tanıdığı Atölye Kedi' den. Kendisi bir anasınıfı öğretmeni...
Yeni atandığı köy okulunda ki, minik öğrencilerinin sınıfta oynayacak oyuncakları olmadığını söyledi. Hepimizin geleceği olan bu çocukların tek ihtiyaçları sınıflarında oyun oynarken eğlenecekleri oyuncaklar.

İmkansızlıklarla savaşan bir öğretmenin ve aynı zamanda içimizden olan bu arkadaşımızın sesini duyup ona yardım etmek isteyenlerin yapacakları çok basit. Ya evinizde çocuklarınızın oynamadığı, sıkılıp bir köşeye attığı oyuncakları yada kendi ellerinizle yapıp, satın alacağınız her türlü oyuncağı Yıprak İlköğretim Okulunda okuyan öğrencilerimizle, çocuklarımızla paylaşmak. Yeni yıla girdiklerinde onlarında yeni oyuncakları olsun, onlarda gülsün!

Onların öğretmenler gününde öğretmenlerine getirdikleri hediyelere göz atıp, Atölye kedinin yazısını okursanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.

Temin ettiğiniz oyuncakların yanına varsa boyama ve hikaye kitabıda eklerseniz, kütüphanelerinede katkıda bulunmuş olursunuz.

Göndereceğiniz Adres:
Evren Yılmaz
Yıprak İlköğretim Okulu - Anasınıfı
Afyon/ Dinar

NOT: Yazıyı kopyalayıp, blogunuzda duyurarakta destek olabilirsiniz.
   KARGOLARINIZI PTT İLE GÖNDERİN LÜTFEN DİĞERLERİ ORAYA   GİTMİYORMUŞ PTT DEN RİCA EDİLMİŞ HAFTANIN BİRGÜNÜ KÖYE  TOPLU OLARAK İLETECEKLERMİŞ.
 Sevgili nadire   (yetenek-sizsiniz)canım güzel yüreğine bir öpücük gönderiyorum  bilgilendirdiğin için teşekkürler.
 boş durmuyorum  paylaşacağım  el emeklerim var sizlerle ama böyle bir haberin  daha öncelikli olduğuna inanıyorum.
 VE BURDAN   CENNET ÜLKEMİ YÖNETTİĞİNİ SANAN HERKESE SESLENİYORUM;
BİRBİRİNİZE HAKARETLER EDİP  BOŞ LAFLARLA GEÇİRDİĞİNİZ HER AN İŞTE 
BU ÇOCUKLARIN HAYATLARINDAN ÇALDIĞINIZ ANLARDIR,
BU ÇOCUKLARIN DAHA İYİ  YETİŞMELERİNİ ENGELLEMENİZDİR
BU ÇOCUKLARIN  HAKKI  OLANI YOK EDİYOR OLMANIZDIR.
       YAPMANIZ GEREKEN TEK ŞEY BİZİM YAPTIĞIMIZDIR
BİRLİK OLACAKSINIZ
ELELE OLACAKSINIZ
DEĞERLERE KIYMET VERECEKSİNİZ
HAK'KA İNANIYORSANIZ  HAK YEMEYECEKSİNİZ
BİZLER GİBİ  GÜCÜ OLUŞTURUP  İHTİYACI OLANLARIN YANINDA OLACAKSINIZ
AMA OY İÇİN DEĞİL İNSANLIK İÇİN VE TÜM GÜZELLİKLERİ HAK EDEN YAVRULAR İÇİN...



Yorumlar

  1. teşekkür ederim Hatice Ablammm

    YanıtlaSil
  2. Çok değerli anaokulu öğretmenimizi tebrik için gittim blogunu gördüm gıpta ettim....senin gibi gönlü güzel bir insanın buna destek vermesi gerçekten takdire şayan....kolay gelsin arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda duyuru yapıyorum ben de elimden geleni yapacağım canım. Bütün kalbimle düşüncelerine katılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kargolarınızı mutlaka PTT ile gönderiniz, çünkü Ptt ile görüşüp köye kadar kargoları haftanın 1 günü biriktirip getirmelerini rica ettik.Saolsunlar seve seve kabul ettiler. Diğer firmalarla gönderirseniz ulaşmayabilir çünkü köye kargo gelmiyor.


    yazınıza ekleerseniz çok sevinirim..

    YanıtlaSil
  5. Olá Amiga
    Como o tempo nesta altura do ano não é muito,, tenho de antecipar as minhas Boas festas para vocês, sei que para a semana não o poderei fazer.
    Feliz Natal e um Excelente 2011
    Beijocas ENORMES
    Ho Ho Ho Ho
    Ana Zuzarte

    YanıtlaSil
  6. Nadirecim teşekkürler sana bitanem haberdar ettiğin için. öpüyorum

    tülinim canımsın öpüyorum

    Fadişcim sağol canım benim

    Nadirecim ilave ettim notunu tatlım.

    Muito obrigado, parabéns pra você também, meu amigo

    YanıtlaSil
  7. Aynen ablam bende ilk fırsatta yazacağım hatta Nadişe site yolladım umarım firmalarda duyarsız kalmaz öperim sizleri

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir etkinlik yine..
    Elimizden geleni yaparız tabi
    blogumda duyuruyorum.
    Müsadenle kopyalıyorum sen den.......

    YanıtlaSil
  9. Edacım çok teşekkürler harikasın canım.

    Yıldızcım ne demek elbette alabilirsin teşekkürler canım sağol.

    YanıtlaSil
  10. evdeki fazlalık oyuncakları toplıycam ardayla ardada çok mutlu olucak bunu duyunca. ama ne acıdırki egede bir okul dibimizde afyonda oyuncakları yok güneydoğuda okuycak okul yok ama özel jeller var öğlen yemeği için parise gidilen ne tezat biz seviyeyi eşitlemek için uğraşalım bare elden geldikçe...paylaştığın için sağ ol ablam başka yardım etkinlikleride olursa nolur mail at bana ben kaçırıyorum.

    YanıtlaSil
  11. hafta sonu kızımla kullanmadığı oyuncakları ayırıp gönderebiliriz. Kitap'ta tabi

    YanıtlaSil
  12. EcE güzel gönüllüm haklısın canım. yeni etkinliklerde haber vermeye çalışırım canım teşekkürler.

    Bahar ve kızısı yagmur. harika haber çok teşekkürler

    Atölye Kedi , rica ederim canım benim görevimiz

    YanıtlaSil
  13. SAĞOL CANIM,ZAHMET OLDU AMA İYİ DE OLDU.DUALARI SEN ALIYORSUN SENDEN DUYDUM VESİLE OLDUN ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  14. ablacım rica ederim nedemek bu konular elele olmamız gereken durumlar. rabbim senden ve duyarlı davranan herkesten razı olsun

    YanıtlaSil
  15. Günaydın , Hayırlı Günler Dilerim. Merhaba Uzun Bir Aradan Sonra Yeniden Yine Beraberiz , Güzel bir Hafta Sonu tatili Geçirmeniz Dileğiyle Sevgi ve Saygımla Kalınız.

    Şükrü Yılmaz
    Antakya-HATAY

    http://www.facebook.com/sukruyilmaz1953
    Http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.com

    SÖZ BİTTİ

    Söz bitti...
    Herkes için
    Söylenmesi gereken hiçbir şey söylenemese de
    Yazılması gereken her şey ziyadesiyle iletildi.
    Yaşananlar tek kişilik bir pantomim gösterisiydi
    Adam çıktı sahneye ve kustu gözyaşını
    Seyirci kalanlar gülümsediler
    Perde kapandı.
    Tek bir alkış sesi duyulmadı
    Sadece yüreğinin sesi yankılandı kulislerde
    Söz bitti...
    Hepimiz için
    Artık seyirci almıyor düşlerine
    Duyamadığı seslere aldırmıyor
    Yalnızca makyajı bozuluyor gözyaşlarıyla
    Sahnenin orta yerinde.

    Murat Gürsoy

    Alıntı : http://www.siirderyasi.com/siir-Soz-Bitti-10560.html

    YanıtlaSil
  16. şükrü bey hoşgeldiniz sizede güzel bir haftasonu diliyorum

    YanıtlaSil
  17. ablam valla kusura bakma anca cevap yaıyorum. araba pastanın resimleri hoşuma gitmemişti ondan kaldırdım diğer acılardan fotolarıyla söz akşam ekliycem bilgisayara kaydetmemişim fotomakinesinde makinede eşimde gelsin ekliycem hemen. sende sorun yok yani sorum benden kaynaklı.

    YanıtlaSil
  18. ece ciğim kusur mu olur canım benim
    benden kaynaklı ise kontrol edeyim diye yazdım öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  19. canım iyi dileklerin için çok çok teşekkürler.sanıyorum blogger arkadaşlarımın iyi dilekleriyle ameliyatsız iyileşcem.çok selam.

    YanıtlaSil
  20. Passei aqui para lhe desejar

    QUE 2011 SEJA REPLETO DE:
    ________________ ._/\\_.
    ________________ .>,“<.
    _________________ PAZ
    _________________União
    ________________Alegrias
    _______________Esperanças
    ______________Amor_Sucesso
    _____________Realizações_Luz
    ____________Respeito_harmonia
    ___________Saúde__solidariedade
    __________Felicidade___Humildade
    _________Confraternização__Pureza
    ________Amizade__Sabedoria_Perdão
    _______Igualdade_Liberdade_Boa.sorte
    ______Sinceridade_Estima__Fraternidade
    _____Equilíbrio__Dignidade__Benevolência
    ____Fé_Bondade_Paciência_Brandura_Força
    __ Tenacidade_Prosperidade_Reconhecimento
    _______________*********
    ______________***********
    ____________**************
    ______**************************
    ____******************************

    Que neste natal cada ser humano procure dar um pouco de si.

    Não somente em coisas materiais, mas principalmente

    em pequenos gestos para com o próximo.
    _________(`“•.¸(`“•.¸ ¸.•“´) ¸.•“´)
    ________« * .* FELIZ NATAL! *. * »
    _________(¸.•“´(¸.•“´E`“•.¸)`“ •.¸)
    ___(`“•.¸ UM PRÓSPERO ANO NOVO!

    Aldora

    http://crochedadodo.blogspot.com/

    http://gatinhosvoadores.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Leyyacım inş. canım benim öpüyorum.

    caro amigo,
    feliz aniversário para você. Se o ano novo repleto de saúde e felicidade.

    YanıtlaSil
  22. Canımmm ablam,boşuna yüreği güzelim.
    Adresi aldım.Paketi hazırladım.
    Kısmetse yarın pttdeyim.

    Kaçgündür masaüstü pc'mden uğrayamıyorum sana,virüs girmiş yine,bu gece laptoptan denedim,oldu.

    Güzelll yorumun için çokkk teşekkür ediyorum,çok duygulandırdın beni.

    Güzel bir hafta diliyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  23. Ablacım,şimdi baktımda yazım eksik kalmış.
    Çok özür diliyorum..
    Boşuna yüreği güzel insan demiyorum sana gönlün gerçekten bambaşka anlamındaydı ama eksik kalmış.Çokkk pardon.
    :)

    Öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. SEVGİLERİMLE canımsın sen özürlük birşey yok çok teşekkürler öpüyorum canım benim sanada güzel bir hafta olsun inş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

BATTANİYE KENAR OYASI ÖRNEĞİ ( AÇIKLAMALI)

1-başlangıç noktasından 6 zincir çek ilerisine sabitle
   2-yine altı zincir çek tekrar  sabitle
   3- son yaptığımız zincir halkasında geri dönerek beş trabzan yap
   4- 6 zincirle başa dön
   5-başa dönüp sabitle üzerine 4 zincir çekip gidiş yönünüze doğru iki kare atlayıp bitiş kısmına sabitliyoruz
  6- oradan araları 3 er zincirle  dönüp
  7- 8 adet trabzan yapıyoruz
  8- bitiminde 4 zincir çekip bir önce biten çiçeğin alt yaprağının üst köşesine  sık iğne ile sabitleyip hiç zincir çekmeden dönüp yaprağa başlıyoruz
   (ilk çiçeğinizi yaptığınızda  sadece dönüp devam ediyorsunuz 2. çiçekten  itibaren başlıyoruz tepeyi tutturmaya)
  9- her yaprak 4 trabzandan oluyor.
 10-yaprağın bitiminde 3 zincirle yan boşluğa batıyor  ve 3 zincirle çıkıp diğer yaprağa geçiyoruz
11- son yaprağın bitiminde alt kafese birleştiriyoruz. (1 nolu karedeki gibi devam ediyoruz.)
  son karede battaniyemin bir köşesi görünüyor  ütüsünü yapıp fotoğraflarını çeker çekmez yayımlayacağım  zaman bulursam  bi…