Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PAZAR KEYFİ BADEM'LE OLSUN :)

      Kırmızı çantada  ne yakıştı. Elif teyzesinin çantasına bir  kuruldu ki sormayın gitsin:))
                                                 BADEM çık diyoruz tavır bu umru değil
                   Çık dedikçe yerleşti yaramaz Elif içinden tülbentini alacak ne mümkün hemen  bir pati:)))
kediler ve torba,kutu,çanta sevdaları işte .
                   Bu hafta  uzak kaldım yılbaşında renkli bir  post olsun istiyordum ama masa üstü PC karatma uyguladı yapacak bir şey yok minikten takip ettim sizleri bütün dosyalarım da  büyük PC de olduğundan yayımlayamadım, Hard diski değiştirildi  şimdilik sorun yok bakalım.
Bu gün de BADEM le bir minik neşe olsun  sizlere ,buralardayım örüyorum, dikiyorum boş durmuyorum bir haber vereyim dedim :)))
 Hepinize güzel ,sağlıklı,aydınlık,ve gönlünüzce geçecek günlerle dolu hayırlı bir yeni yıl diliyorum.
 Kucak dolusu sevgiler benden , patiler dolusu sevgilerde patron BADEM den:))))

23 yorum:

  1. Badem cok sirin cantanin icini pek sevmis cikasi yok :)saglikli mutlu ve huzurlu bir yil diliyorum sizlere ..

    YanıtlaSil
  2. Yok böyle bir güzellik ne kadar sevimli.Mutlu yıllar.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüylü sevgi yumağı o :)) sağol canım hepimize inş

      Sil
  3. Hep öylüyorum badem yuva-aile istiyor diye.....Hayırlı pazarlar...

    YanıtlaSil
  4. Senin de yeni yılın kutlu olsun ve tabii Badem'in de :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Badem her zamanki gibi çok şirin:) Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  6. benimki de torbalara kutulara giriyor seviyor kediler bunu.dediğin gibi umurları da olmuyor yani..çok tatlı iyi pazarlar cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasıl seviyorlar ben en çok noylon poştlerden korkuyorum boğazına doluyor oynarken diye bir tek ona izin vermiyorum çanta ve kutular serbest:)))) sevgiler canım

      Sil
  7. sabah sabah ğülümsettin:))))))bendende size sevğiler.öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar arkadaşım. Badem bey'e de selamlar sevgiler,pati yemeyi göze aldım nasıl olsa;kocaman öpücükler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Onların keyfi yerinde olsunlar dediğin doğru patiye alışkınız:)))

      Sil
  9. Canım benim ya!Çok tatlı çok.MAŞALLAH...Kırmızı pek yakışmış annesi...Öpüyorum ikinizide :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler canım biz de sizi öpüyoruzzz:)

      Sil
  10. Kırmızı-beyaz ne hoş olmuş:))) Yeni yılın kutlu olsun Hatice, sevdiklerinle mutlu bir yıl dilerim sana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiğimiz renkler:))) güzel dileklerin hepimiz için olsun canım öpüyorum.

      Sil
  11. Oy oy oyyy badem gene gülümseti bizi :))) Çok şirin gözüküyor küçük yaramaz:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. bildiğin yaramaz:) ama maşaAllah çok temiz bir kedi.. tüylerine baktıkça hayran oluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle:)) aslında burada o kadar kitli ki anlatamam dün gece yıkadım şimdi tam pamuk oldu:))

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ