30 Kasım 2012 Cuma

MNG KARGONUN 2. REZALETİ!!!!!!!!!!!!!


Sevgili Edacığımın (stil drektörü)Çekilişine katılmıştım,  bayılmıştım bu tabağa o da bana çıktı sevgili  komikçi dükkanının harika armağanlarından biriydi (Dükkanına mutlaka uğrayın nefis emekler var.)
_______________________________________________________________________________
Kendisi de üzülecek biliyorum  ama MNG kargonun bu yaptığını yazmadan edemezdim.
Paketin önce teslim kağıdı imzalatılıyor biliyorsunuz  eşimde imzalamış aldı bana getirdi dükkana  kargo da ordaydı aman hemen açıp bakalım ver diye elime paketi aldım bir şıngırtı:((((( eyvah dedim gene kırdılar. ben paketin iplerini çözdüm  ama baloncuklu naylonu açmaya gerek yoktu:(( çağırdım  lütfen gelip bakarmısınız diye,   suratındaki ifade ne yapacağını bilmez bir halde  buyur ablacım dedi.  asıl siz buyrun bakın  bu rezillik dedim kargo taşımayı bilmiyorsanız yapmayın bu işi   deyince işte onların kabahati değilmiş   falan filan ama paketi utanmadan ele tutuşturmayı biliyorlar:((
 eve çıktım MNG kargo İzmir bölgeyi aradım tlf na çıkan da çok kibar bir  hanım kız  ben olayı anlatınca     o da üzüldü  .   7000 çalışan günde on bin paket  filan anlattı durdu  ben de iyi de  bu işi yapmak için varsınız insanlar daha dikkat edilsin diye özel kargoları tercih ediyor  ama siz bana hala tek parça bir paket getirmeyi başaramadınız dedim. hadi bu porselen daha önceki ahşaptı o da paramparça geldi dedim .
Kızcağız da söyleyecek bir şey bulamıyorum haklısınız belki ben sizin kadar bile nezaket gösteremezdim dedi.
yapacak bir şey yok tabii
Kırılan herhangi bir  şey değil  ;hem armağan hem de bir el emeğiydi  ne yapsanız geri getiremezsiniz dedim ben de. ve kendisine tlf açmadan facede hem duvarıma hem de MNG nin sayfasına yazdığım duvar yazısını okudum.
MNG kargo işlerinizin gidişatı, getirdiğiniz paketin içindekiler gibi olsun!!!!!!!!!
bir kez daha bana gelen bir armağan paramparça geldi:(((

 yazdığımın da arkasındayım  MNG kargonun kazancını asla hak etmeyen bir kuruluş olduğunu  her geçen gün biraz daha  ortaya koyuyor bunu bilmelisiniz  deyip kapattım.
Sonrasında bir şey dikkatimi çekti kargom İzmir içinden postalanmış yani   bir dolmuş mesafesi Bornova-Karabağlar arasında  taşıyamamışlar bir paketi yuh olsun.ya bir de İstanbul dan filan gelse bir paket porselen unum olacaktı!!
 

            Bir bakalım nasıl olur diye parçaları yan yana getirdik BADEM de kontrol etti bakın:)) sonrası Yine Eşim'e düştü özel bir yapıştırıcı vardı evdeki bitmiş o da hemen çarşıya inen bir arkadaşına sipariş verip getirtti elinden geldiğince yapıştırdı bu güzel emeği çöpe atmaya dayanamazdım .
Bu kadar oldu dedi  ben de alıp ayaklığa oturtup vitrine koydum.
              Tüm kargolarımızın işinin ehli ve dikkatli elemanlarla bizlere ulaşması dileğiyle, MNG kargosuz günler diliyorum:)))  (Böyle bir post hazırlayacağımı da söyledim kendilerine)
                 Ben de ballımıyım neyim :)))Bir önceki REZALET de BURADA 
________________________________ _______________________________________
Sevgili Ayçanın ellerine sağlık  kendisine kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum  Tabii ki Edacığıma da öptüm kocaman.

27 Kasım 2012 Salı

ROMANTİK BUGS BUNNY:) (LOONEY TUNES)

  
ÖNCEKİ  BUGS BUNNY lerim BURADA BURADA
 Dükkana gelen bir müşterimiz  benim   orta boy BUGS ı görünce çok beğendi ve bunun pembesini yapabilirmisin diye rica etti  uzun zamandır pembe tavşan diye tutturmuş küçük hanım:)) olur dedim ve oldu işte , sağlıkla oynasın inş. Eylül ayında örmüştüm bunu da ,ben örgülere devam ediyorum ama yayınlanacaklar da var daha:)
Kulaklarla birlikte yaklaşık 55cm.
İlk yaptıklarımda sevgili oyuncak perim YASEMİNKALE nin ördüğü bugsbunny nin resimlerinden doğaçlama örmüştüm kendisine kucak dolusu  sevgiler. Bu arada  malzeme almak isteyenler de pasajlarına uğrayabilirler. yeni öğrenmek isteyenlerde  blogunda ve sitesinde bir yolculuğa çıksınlar derim.

25 Kasım 2012 Pazar

DÜKKAN PATİ'den HABERİNİZ VARMIYDI?





Sevimli başlık Sevgili colette Nilgüncüğümün ( EVİMİ SEVİYORUM)hazırladığı çok da güzel bir amaca hizmet eden bir sayfa.
Patili dostlara ister ürünlerinizle ister tanıtılan ürünleri satın alarak destek olabilirsiniz.
 sayfaya ulaşmak için TIK TIK.
Baştan sona bir dolaşın  ,dostlar harika katılımlarda bulunmuş.
Ben de kayıtsız kalamadım emeksensindeki bir ürünümü geri çekip,örgüçantam blogu sahipleri BADEM ve benden kucak dolusu sevgilerle DÜKKAN PATİ  de ki  etkinliğe ayırdık:)).


 Evettttt SALYOŞ hanım   artık DÜKKAN PATİ ye aittir:)))
 blogumda tanıştığınız sayfa BURADA

TÜLİN'LE EL ELE VERMEYE NE DERSİNİZ


Sevgili Tülin çok güzel bir etkinliğin içerisinde sizler de katılmak isterseniz buyrun bu kocaman yürekli  hanımfendiye bir uğrayın.  
__________________________________
Her sene bu vakitler Lösev için örer, diker olmadı satın alır çocuklarımıza hediyeler hazırlardık ya.
Bu yıl adresimizde küçük bir değişiklik yapalım dedim.
Yine çocuklarımız için, yine hayatın farklı kulvarlarında yürümeye çalışan minik savaşçı yürekler için.
Serabral Palsi li çocuklar için.

SP, anlayacağımız hali ile Beyin Felci demek.
Doğum esnasında yada daha öncesinde oluşabiliyor. Yazık ki, ülkemizde her gün 15 Serebral Palsili bebek dünyaya geliyor.

Onların bir kısmı yürüyemiyor, bazıları konuşamıyor, göremiyor, duyamıyor. Bazıları bu yoksunlukların tümünü birden yaşıyor. Ama, hepsi sevgiyi hissediyor. Hem de derinine, hem de coşkuyla.
Onun için böyle güzel gülüyorlar, insanları kollarını kocaman açarak karşılıyorlar.
Onlar ki cennete gitmeden önce dünyaya bir uğrasın diye aramıza gönderilmişler sanki.
Elbette her yaratılanın bir sebebi hikmeti vardır. Onlar da, kavgalar, hırslar, çekişmeler içinde olanlara bir fırsat sunmak için geldiler belki bu dünyaya.
........... Devamını blogundan okuyabilirsiniz BURADAN



24 Kasım 2012 Cumartesi

SARI MİNİK MONT (YELLOW CARDIGAN)


Bu sarı şekeri daha öncede   farklı bir iple yapmıştım BURADA
öncekini tamamen tığla örmüştüm. bu sefer lastikleri şişle örüp  önüne fermuar  diktim.


Tüm blogcanlarıma mutlu ve huzurlu bir hafta sonu diliyorum BADEM gibi yatın yuvarlanın dinlenin:)))
Hayat sana güzel be BADEMim:))) pembe göbişine kurban olurum:)
                                                 resim buradan
Yüce ATAM dan sonra Cumhuriyetimize yakışır bireylerin  yetişmesinde emeği geçen tüm ÖĞRETMENLERimiz, yaşınız küçük yada büyük fark etmez hepinizin ellerinden saygıyla öpüyorum.

23 Kasım 2012 Cuma

ENDER SARAÇ VE BAŞAK SANAÇLA SÖYLEŞİ


 Medyaevi İletişimden  aldığımız davetle 17 Kasımda  izmirli yemek blogu  yazarlarıyla birlikte Ender Saraç ve  aşçı Başak Sanaç ın  sağlıklı beslenme üzerine  Mavişehir  Egepark AVM  TEKNOSA  da yaptığı söyleşiye katıldık bizler haricinde  de oldukça fazla katılımcı vardı.
Çok keyifli geçen   iki saat içinde  sohbet yanı sıra Başak hanımın hazırladığı güzel lezzetlerin de tadına bakıldı:)
ben mayonezsiz hazırlanan lahana salatasını (rus salatası sanmıştım ilk gördüğümde:)) evde  de denedim süper bir lezzetti.
Etkinliği hazırlayan arkadaşlarımıza ,Teknosa ' ya Ender saraç beye Başak hanıma da teşekkürler çok güzel ve faydalı bir gün oldu.

Pırasa köftesinin tarifi PEMBE KEKİK arkadaşımızdan. bir tık da oradasınız.
sağlıklı çikolata(hurmadan) TIK TIK yine PEMBE KEKİK ten.  tarifi ayrıntılarıyla aldığın için teşekkürler canım:)
lahana tarifinide yorumlar arasına ben sıkıştırdım:))

20 Kasım 2012 Salı

ŞİRİN BABA (THE SMURFS)


Bu da benim şirin baba oyuncağım:)) Doğaçlama çalışınca hep büyük oluyor bu oyuncaklar:)) biraz boylu poslu oldu ölçmedim ama  45 cm civarında 
almak isteyen olursa mail atabilir.
 Hepinize kucak dolusu sevgiler canlarım.

18 Kasım 2012 Pazar

ANNELİK İŞTE...




Bu anne ve yavru (artık kocaman bir kedi ama bakın hale) yu daha önceleri de paylaştım  BURADA 
BURADA
 Genelde yavrularını büyüten kediler onlardan bir süre sonra uzaklaşır ama bu aile hala beraber belki de yakın mesafelerde olup  birlikte yemeye devam ettikleri için ayrılmadılar.
Biz bu ufaklığa patlak cingöz diyoruz:)) isim arkadaşımın torunu tarafından koyuldu.
 Anne kedinin yan sokakta  bir evin terasında yeni iki yavrusu daha var onlar piyasaya çıkmadılar henüz:)) benim dükkanın  yan eşiğine her gün o kırmızı örtüyü seriyoruz gelip güneşleniyorlar ailecek ;
işte  anne tam yatıyordu ki bu koca dana  memişe yumuldu sormayın gitsin anne canı yandı önce istemedi ama sonra kıyamadı sarıldı emzirdi:)) emzirme sonrası  yavrunun annesini yalaması da görülmeye değerdi. onlar devam etti ama ben çekerken yoruldum:))))) sizlerle de paylaşayım dedim.
 Bu arada videoyu seyrederken kendi sesim  bana çok yabancı geldi:))))))

17 Kasım 2012 Cumartesi

HELLO KİTTY VE YENİ BİR KIYAFET:)


Hello Kitty    bir mink kıza hediye edilmek üzere alındı. küçük hanım çok beğenmiş renkleri  onun en sevdiği renklermiş:)
Sevilip beğenildiği için de ben çok mutlu oldum:))
KİTTY hanımın kıyafet tasarımı naçizane bana ait:)

Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum sevgiler.

14 Kasım 2012 Çarşamba

TARAFTAR KAFALAR:) (KNITTED TOY)

ebatları yaklaşık10X10
Nihayet oyuncaklarıma sıra geldi:)) Onlara TARAFTAR KAFALAR  adını verdim  daha çoğaltmayı düşünüyordum ama  araya siparişler girince çalışma yönüm değişiyor:))
Siyah beyazlı Ankara!ya  mavi gözlü bir yakışıklıya armağan oldu:))) BURADA
 Sarı kırmızı  Balıkesir'e gitti bir doğum günü armağanı oldu.
 2 adetti biri dükkanımda alıcısını bekliyor:)
Kırmızı sarı olan da acayip fanatik bir oğluşa doğum günü armağanı oldu:) hepsi de sağlıkla kullansın ,oynasın.
anahtarlık alabilir. çantaya asılabilir duvar süsü olabilir vs. artık nasıl kullanırlarsa.
 diğer takım fanatikleri kızmasın    istek geldikçe yapacağım:))

13 Kasım 2012 Salı

HÜNNAP HASATI :)


Pazar günümüz oldukça yoğun geçti.Soba kurmaya kalktık ama öncesine bir sürü iş  yapıldı,tamirat,tadilat derken Hünnap ağacımızın meyveleri kendiliğinden dökülmeye başladılar   ben de önce onları toplayalım dedim üzerinden gel git yenenlerden sonra bu 3 kğ luk yoğurt kovaları doldu :).
Marmelatını yapan da var  ilaç yapanlarda ama biz de böyle   meyva olarak yeniyor. ben yiyenleri seyrediyorum:))) diyetteyim Dukancım yasak diyo ee yemeyiz bizde:))
 
çatıda tek oturan KORSAN(garibimi bir gözü yok  böyle gelmişti bizim buraya yaklaşık3yıl oluyor.
 siyah beyazlar İKİZLER diyoruz onlara biri çok sırnaşık elinden gelse eve girip bizle yatacak:))))))))
onların yanındaki tekir kedi meşhur  KOMONDOmuz nerdeyse BADEMle yaşıt diyebilirim  
Bahçemiz de böyle iki ağacı  olan  fazlalıkların koyulduğu bir mekan işte:)

    Bahçede  seyircilerimizde vardı iş bitince mutfak penceresinden çektim onları,limon ağacımda da bir sürü limon var ama nedense bu yıl fazla büyümediler.

 HÜNNABIN FAYDALARI:


11 Kasım 2012 Pazar

PATİKLER GEÇİDİ -4- (BABY BOOTİES)



0-1  yaş  patikler sahiplerini bekliyorlar.
Patikler şimdilik bu kadar canlar sırada  amigurumiler var yeni haftaya da onlarla başlarız inş.
 Herkese mutlu bir hafta diliyorum.

9 Kasım 2012 Cuma

PATİKLER GEÇİDİ -3- (BABY BOOTİES)

         Patiklere devam ediyorum  canlar dükkanda beğenilip bir kısmı satılınca yenilerini yapıp ilave ediyorum  fotoğraflarını çektikçe yayınlıyorum  daha var sırada  yayınlanacaklar birikti :))
        Hepsini yeni yapmadım   nişan düğün koşuşturmalarında  aralarda bunlarla dinleniyordum örgü benim için süper bir terapi:)
 maviler  sahiplerini bekliyor.
 lilalı babet  satıldı.
 canlarım PC ye geç oturduğum için  herkesi dolaşamıyorum ihmal ettiğim varsa kusuruma bakmasın lütfen ,hepinize kucak dolusu sevgiler.

8 Kasım 2012 Perşembe

UĞUR BÖCEĞİNİN UĞURLU ELLERİNDEN:))


Sevgili uğur böceğinin yaptığı çekilişten  kazandığım armağanlar nasıl da güzeller bakarmısınız:)
neler yokki şiş,tığ,mekik ,mini firkete, kolye  magnet herbiri  ayrı değerli.  Alo dediğimde  duğduğum ses de dünyalar tatlısıydı.
 Böcüğüm yaşam da seni  kalbin kadar güzelliklerle sarsın daima,tekrar teşekkürler öpüyorum.
 Kırmızı şapka   bir armağan olacak, hediyeler   hediye edilmez denir ama benim kullanacak bir minişim yok:)) o yüzden.
 Diğerlerini sevgiyle kullanıp baktıkça böcüğümden hatıra diyeceğim:)
 Sayfası bir derya deniz dolaşın bayılacaksınız marifetli kızımızın (maşallah)yaptıklarınaBURADAN

Uğur böceği şans getirir derler inanın doğru  bakın bu post ispatıdır:))))))))))))))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

B

SU İÇİN TEŞEKKÜRLER

SU   İÇİN TEŞEKKÜRLER