31 Ekim 2012 Çarşamba

PATİKLER GEÇİDİ BAŞLIYORRRR:) (knitted baby booties)

             Koşuşturmalar arası dinlenirken yaptığım bu minişler   dükkanda satmak için yaptıklarımdandı ve şu an sahiplerinin ayaklarında:) sağlıkla güle güle giysinler.
             Minik conversler çok sevildi ben de fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum    epeyce patik ördüm.              Fotoğrafları hazırladıkça paylaşacağım canlar. Seri üretime geçmiş gibi görünsem de bunlar iki- üç aydır yaptıklarımın içinde olanlar yayınlamam da  hep  öncelik sırası değişiyor  işte ,aslında örgü oyuncaklarım vardı beklemede ama onları patiklerden sonraya bıraktım:)
 (taban uzunlukları 10cm)
Daha öncekilerden bir kısmı (PATİKLER etiketinden de bakabilirsiniz.)
BURADA,BURADA,BURADA,

19 Ekim 2012 Cuma

İKİZLERE TEK SEPET AMAAAA......(BABY BASKET)

         Hem pembe hem mavi bir arada.:)
        Bebeklerin odasında yer kaplamasın diye tek sepeti bu şekilde süsledim.
        Sevgili Ebru'nun elinde  çok öncelerden kullanılmış bir sepet vardı, onun  kılıflarını söküp bu şekilde değerlendirip kullanıma hazırladım
         El yapımı nazarlık ve  folklorcu kız ve efe bebek minyatürleriyle böyle bir   görsel oluşturdum.
ponpon ve kurdeleleri tüllerden uyguladım ve sizlere tüm ayrıntılarıyla fotoğrafladım:)) Babanne Aynur abla içine bir sürü ciciler doldurup götürdü torunlarına:)
            Bebişler için  yaptıklarım burda sona erdi,onlar sağlıkla kullansınlar inş.
Anne baba ve tüm sevdikleriyle birlikte hayata hep gülümsesinler diliyorum.
  ÇINAR bey ve YAPRAK hanıma kokulu öpücükler benden:))))
        Tüm blogcanlarıma da hayırlı cumalar  ve güzel bir haftasonu diliyorum
Daha önceki sepet süslemelerim : BURADA,BURADA,BURADA,,BURADA

18 Ekim 2012 Perşembe

LAVANTALI KALPLER



Çınar veYaprağın aile  büyüklerine hatıra olarak hazırladım bunları, mis gibi lavanta kokusuna  nazarlara  kalkan  olacak sevgi dolu kalpler  eşlik ediyor:))))

17 Ekim 2012 Çarşamba

İKİZLERE İSİM ARMALI DUVAR SÜSLERİ


              Bu aksesuarları hem duvara  hemde tavandan sarkıt şeklinde asabilecekleri şekilde çalıştım . arka kısma olurda duvarda kullanırlar diye süsleme yapmadım ama düzgün görüntü olacak şekilde kenar süslemeyi burda da devam ettirdim.
             Şemsiye modeli  pek çok kişi tarafından uygulandı  mobilya mağazalarında da görmüştüm şekil olarak duvar da çok şeker duruyordu ben de buna göre kalıbımı çıkardım ve kendi yorumumla süsledim
            Sateni çift taraflı ayarlayıp içine keçe ve elyaf, harflerde  deri parçaları , süsler de tül  ,fisto ve kum boncuklar kullandım,üzerinde ki minik güller   el yapımıdır(kedi merdiveni denilen  uygulama ile yapıldı)
            Daha önce arkadaşım Emine'nin torunu için hazırlamıştım BURADA

16 Ekim 2012 Salı

ÇINAR BEY VE YAPRAK HANIM HOŞGELDİNİZ (DOOR ORNAMENT)


 Hello Kityli  kapı süsü evin giriş kapısı için.
 Kityler için kalıp çıkarıp saten kumaşla çalıştım içinde elyaf var. Göz ve bıyıklar deriden.
                         Bunlarda  hastahane odasının kapısındaki tüle  takılması için.
        Tasarımları naçizane ,bana aittir:)
 Canım arkadaşım Zeynep bugün hala oldu(kendisi zaman zaman bana mankenlik yapıyordu hatırlarsanız:))
    Ben kendi düğün hazırlıklarımın yanı sıra ikizler içinde hazırlıklar yaptım   sırayla hepsini paylaşacağım sizlerle.
    Sevgili Ebru ve eşi Ahmet oldukça uzun süredir bu bebişlerin hayaliyle   bir kaç kez tüp bebek denediler ve nihayet sonun da yüzleri gördü bir seferde bir kız bir oğlan  Çınar ve Yaprak isimli bebişlerini kucaklarına aldılar.Rabbim sağlıkla ve tüm sevdikleriyle mutlu bir yaşam nasip etsin inş.
  Ebrucum tebrikler tatlım :)
  Bugün hem ikizlerin doğum günü hem de benim  evlilik yıldönümüm:)) (29 olduuu) doğum günü unutulmayacak yani:)))))

15 Ekim 2012 Pazartesi

DERİ APLİKELİ MASA ŞALI (RUNNER)


Tuğba kızımın ,perdelerini diken  yerden  kumaşından  büyük yer minderleri  yapmak için almak istedim sağ olsun Galip Bey   1metre kadar kesip armağan etti .Minderlerden  kalan bir parçayı da böyle değerlendirdim .
İlk fotoğrafta köşede üst üste yığılı olanlar minderler(minderlerin resimlerini silmişim bir hatayla:)) ,minikleri de  açık renk olan koltuklarına yaptım
Kumaşın nubuk görüntüsü çok güzel .Deri parçalarından yapraklar kesip aplike yapıp altına astar  kenarlarına da saten kurdele geçirdim mobilyalarına uysun diye sağlıkla kullansın.
Tuğbacığıma yaptıklarımın yayınları  bununla son buluyor bundan sonra bir şeyi beğenip bundan istiyorum dediklerinde yaparım  artık:)
(Fotoğraflar evi yerleşmeden önceydi:)  
 ___________________
 Minder fotolarını ekliyorum(tarih 4 ocak 2013)

14 Ekim 2012 Pazar

NİHAYET BADEM' CİM ...

                        Şükürler olsun cezamız bitti Badem dünden beri hayata yeniden merhaba dedi.
15 gün sürdü   hastalanacak diye çok korktum son bir hafta ağzına zorla yemek yediriyordum su desen öyle  on beş gündür büyük tuvaleti yok(yemek yemediğinden) tuvaletine götür beyzadeyi yemeğini ağzına yedir ot tıkadı canıma  bir daha asla  eşikten içeri  pati girmeyecek:)) Dükkanın önündekileri bile sevemedim son günlerde üzerimde kokusu kalır mı diye(amma korkuttu beni değil mi?:)
 Nasıl olsa bahçe ve kapı önünde mamalarını yiyorlar diğerleri,bundan sonra da aynen devam.
    Ben mutfakta yemek yapıyordum  biraz  tıkırtı yapınca dikkatini çekmiş içerden  Eşim de oradan seslen bakalım dedi,BADEM koş gel  ( tabağına mama koyduğumda hep böyle seslenirim içeri) diye bir kaç kez seslenince baktım geldi ben bir sevindim ki sormayın oturdu buzdolabının karşısına biraz tavuk hazırlamıştım verdim bir iki parça yedi su içti gitti (oleyyyy oleyy) hayata döndü  kısa bir süre ortalıkta dolandı gitti yattı .Bu sabah yatak örtülerimi devirmiş yere yumulmuş içine keyfine diyecek yok uyurken çektim(ama farkında:),şu halini bile özledim  neydi o günlerdir bir ton kömür taşımış gibi bezgin bezgin inlemeler , uyuklamalar.
Bana en çok koyan da ne zaman bir şeyler yedirmeğe kalksam başını diğer yana çevirmesi küsüm der gibi:))
neyse atlattık çok şükür.
KÜSTÜ - KÜSMEYE DEVAM  Hikayemizin öncesi:)
   ________________
 
Sizlerle ara ara paylaştığım bir  patili aile vardı BURADA   onlardan iki kardeşin harika bir pozunu paylaşayım sizlerle .Artık annelerinden uzaklaştılar o da buralarda ama yanlarına  çok yaklaştırmıyor yaramazlar.
İki kardeşin yakınlığı ise görülmeye değer  çok komik yatış şekilleri var bu da biri  bazen   iki katlı  oluyorlar  üst üste o şekilde uyuyorlar biri hep yastık konumunda:))  her uyanışlarında da birbirlerini temizleyip duruyorlar. Şu bol tüylünün hayranı çok ama sadece dışarıda seviliyorlar.

Mutlu  bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle sevgiler Blogcanlarım.

12 Ekim 2012 Cuma

DİKİŞ KUTUSUZ EV OLUR MU? (SEWING BOX)

          Olunca da az süslü olsun demi:))
           Bir  evde hiç ummadığın anda lazım olacaklar arasındadır  dikiş kutusu,tamir ve büyük dikişleri bana getirebilir ama hadi akşamın köründe düğme koptu minik bir sökülme oldu diyelim fena mı elinin altında hazır olacak:)))
          İçindekiler diye liste yapmama gerek yok  sanırım. Tuğba kızım sağlıkla kullansın.
          Daha önceki kutu süslemelerim:
       BURADA,BURADA,BURADA,BURADA, BURADA,

          Kutu bir çay firmasının verdiği promosyon teneke kutulardandı. keten bir kumaşla kapladım içi temiz ve yeniydi ama dışını kaplayınca hadi içi de olsun deyip içine deri parçaları yapıştırdım hem süslü hem kullanışlı oldu.
 Silikon izlerini temizlemeden çekmişim sonradan farkedip temizledim :)))

10 Ekim 2012 Çarşamba

TUĞBA KIZIMIN MUTFAK PERDESİ VE......


         Çeyizler yerleşmeden çekmiştim fotoğrafları,yayınlarken farkettim ufak da olsa ayrıntılar vardı onları çekmemişim perdenin kenar tutacaklarını  özellikle:(
         Goblen desenli bu kumaş  Dak keten serisinden üzerinde su tutmuyor satıcı uygulamalı gösterdi bize:) masa örtüsünden kumaş kalınca onu da masa şalı ,runner yapayım dedim iki taraflı kullansın diye bir tarafına ekru renli saten çalıştım. mutfak dolaplarıyla da çok uyumlu oldu.
         Perde görüntüleri flu çıktı idare edin artık, tül perdesi de keten tüllerden onu Nuray ablam bana dikmişti ucunda el emeği göznuru  beş şiş danteli var ve boncuklar dikmiş çok hoş ama ben  sadece bir kez kullanabildim ucundaki boncuklar BADEM'in oldukça dikkatini çekmişti çünkü:)))) Tuğbaya gösterdim  çok beğendi ben de ona verdim perdesiylede çok uyumlu oldu.
         Ben  takımı dikerken sandalyeleri alınmamıştı deri olduğunu görünce  kumaşın devamını aldım minder ve başka ciciler ilave olacak şimdilik beklemede:)
          Uzun süre ara verince yapılanlar epeyce birikti o yüzden arka arkaya yayınlamaya çalışıyorum canlarım.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

B

SU İÇİN TEŞEKKÜRLER

SU   İÇİN TEŞEKKÜRLER