Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

ŞANSLI'mmm oldumu şimdi:(((((((((((((

 GÖNÜLÇELEN'in bi tanesi melek olmuş:((((
Nasıl üzüldüm anlatamam sevgili  Gül'ün sayfasında okuyunca çok üzüldüm:(( ben  onu hep Karadenizin yakışıklısı diye seviyordum şu an çok kötü oldum  :((
Bizleri çok üzdün ama umarım gittiğin yerde karadeniz yaylarında ki gibi mutlu olursun.

GÖNÜLÇELEN im Canım benim üzüntün sınırsızdır mutlaka:( Rabbimden büyük sabırlar diliyorum

10 yorum:

  1. Of ya ananeme ağlıyorken sanada ağlıyorum tatlı melek.... Ay ne zor ya... Allah sabır versin. İçim yandı resmen

    YanıtlaSil
  2. atölyekedi ,aynen öyle canım gözyaşlarımı tutamıyorum şu an:((
    sabrı sonsuz olsun:(

    YanıtlaSil
  3. Sorma, inan ben de duyduğumdan beri inanılmaz üzgünüm. Çok ama çok zor. Rabbim yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
  4. gönül ve onun gibi bir kaç kedi sever sayesinde bir kedi edinmiştim bende.gönül'le aramızda yaptığımız espirilerde şanslı benim damadımdı.nasıl üzüldüğümü anlatamam:((

    YanıtlaSil
  5. okuyan,amin canım:((

    Fundacım biliyorum canım:( mırr mır sohbetlerini özleyeceğiz:((((

    YanıtlaSil
  6. ben de duyduğumdan beri çok üzgünüm.canım ya anlatılmaz bir acı

    YanıtlaSil
  7. insanın sevdiğinden ayrılması çok zor.allah sabır versin

    YanıtlaSil
  8. mormenekseler:(( doğru.

    hazalca,amin inş.

    YanıtlaSil
  9. Canım benim,Şanslı'nın ölüm haberini paylaştığını Fundacığımdan öğrendim.Kusuruma bakma.Eminim Şanslı cennet yaylalarında daha mutlu ama ben onu çok özlüyorum.Sana ve diğer arkadaşlara teşekkür ederim,acıma ortak olsuğunuz için.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. GÖNÜLÇELENİM kusur mu olur tatlım benim sen kendine iyi bak bizlerden kopma arada dolaş sana da iyi gelir.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ