Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BİR BAKARMISINIZ:))

Merhabaa yine geldim ben  bizm bütünnn arkadaşlar bir yarışmaya katıldık hepimiz birbirimize oy da verdik.
 Maksat birinci bizim ekipten çıksın.
Hani diyorum sizin haberiniz yoksa  ben burdan haber vereyim dedim .
Ben  üç fotoğrafla katıldım.  BURADA   arz'ı endam eylemekteyim   bir gelin hadiiii.
Arkadaşlarımın annelerinden gelenler oldu çok mutlu oldum teşekkürler kendilerine

27 yorum:

  1. o pembiş burna, pembiş kulaklara, bembeyaz tüylere, güzel gözlere ve bakışlara oy verilmez miii:)))
    öpüyorum seni gıdından Bademcimmm:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hatice, biz de dün Badem'i orada görünce sevindik. Hani yalnız gittiğiniz bir yerde sevdiğiniz birine rastlarsın ya:) Hemen oy verdik. İnşallah sokaktaki canları düşünen birine gider ödüller!

    YanıtlaSil
  3. Bağlantı çalışmıyor :( seni arayıp bulacağım Badem.

    YanıtlaSil
  4. crocheted at home, çok teşekkürler . inş

    yaseminkale, sorun giderildi şimdi çalışıyor bağlantı teşekkürler.

    ada ve deniz:))))))

    colette, Nilgün teyzeeeee çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Haticecim; nasıl olacağını anlamadım ama Facebook'ta 'Beğen'i tıkladım. Umarım yeterlidir ve doğru yapmışımdır..Yerim ben onu, kravatıyla beraber:))))

    YanıtlaSil
  6. ya ben anlayamadım.oy vere tıklayınca yetiyormu:))))

    Bademde çok yakışıklı haniiii..öpüyorum gıdısından...

    YanıtlaSil
  7. feda olsun bu yakisikliya oylarr,helalll olsunn :) bademim canim bol sanslar diliorumm sana...devrim teysen tikladi haberin olsun tamam mi ? öptümm seni :)

    YanıtlaSil
  8. LEZZETLİ SOMUNLAR,Serapçım linki tıklayınca açılan sayfadan oy ver yazısını tıklıyorsun.

    halimecim evet canım yetiyor 24 saatte bir tekrarlanıyormuş onu da yeni öğrendim:)

    boncukdevrim ,öptüm seni teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Benim facebook hesabım yok Badem :(
    Kalbimde birincisiniz.Sen,Collete'in arkadaşları...

    YanıtlaSil
  10. Tülin çok teşekkürler kalbine bir öpücük bizden

    YanıtlaSil
  11. allahım ben senin tipini yerim ama :)

    YanıtlaSil
  12. Canım ben de hemen gidip oyladım, Badem zaten gönlümüzün birincisi:)

    YanıtlaSil
  13. çok şirin bu ya nasıl oy verilmezki buna..az önce verdim bende başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  14. Haticecim hemen bakıyorum o linke.
    Bu ara pembiş güllü yolladığın şalı kullanıyorum canım çok hoş duruyo çok teşekkür canım!

    YanıtlaSil
  15. henüz yasakalrdan dolayı oy veremedim Badem'e ama akşam halledicem Petstarda Badem v e ailesine bol şans diliorum:)

    YanıtlaSil
  16. *ssdesignbutik, ye ablası ye:))

    Selmacım çok teşekkürler:)

    necla sağol canım

    sevgili özlem teşekkürler canım umarım keyifli bir etkinlik olur. sevgiler.

    Hülyacım teşekkürler.sağlıkla kullan canım çok mutlu oldum:)

    YETENEK-SİZİn sizin işler zor canım telefon bile yasaklanıyor iş yerlerinde:)
    ne zaman fırsat bulursan canım öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  17. tabiki hemen ama tıkladım uzun süre bekliyorum açmadı bir daha deneyeceğim

    YanıtlaSil
  18. oyumu kullandım haticem hayırlı olsun bademim çkk şeker maşallah

    YanıtlaSil
  19. ablam bakıcam yarın bana atsana ne yapıcam faceten açılmadı şimdi .(

    YanıtlaSil
  20. Canım ya hiç sorun değil. patili dostlarla birlikteliktelik:)) her patilinin kendi linki var ora tıklanıyor ve sağ tarafında OY VER butonuna basılıyor. az kaşmıştır sanırım hafta başı başlamıştı. muckssss.

    YanıtlaSil
  21. ay canım beniiiim çok tatlı çıkmış yaaa umarım kazanır...

    YanıtlaSil
  22. evinneşesiveamigurumi:))) teşekkürler biraz zor ama arkadaşlarıyla keyifli bir projede birlikte olmuş oldu:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ