Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

GRİ SİMLİ ALİZE İLE MİNİ ŞAL 2




  İlk yaptığımıda BURADA  sizlerle paylaşmıştım. çok sevdim  bu mini şal boyunlukları  ben biraz daha ilmek sayısını artırıp   örmeyi düşünüyorum.
__NOT: Alizenin simli bu ipinden yarım yumaktan biraz fazlası yetiyor tahmini 60gr filan
_____________________________________
 Bu yıl  ne oldu böyle bilmiyorum önce sevgili yıldız'ın anneciği (mandalinaçıkmazı )  4 gün öncede   sevgili Fisunum'un (fisunla herşey) canparçam dediği  benim karayağızım dediğim kardeşimiz   Misafirliklerini sonlandırıp Cennetteki evlerine  uğurlandılar  .Her ikisinede ve tüm uğrladıklarımıza nurlar içinde olun demek istiyorum.
Canım arkadaşlarımada bir kez daha başsağlığı diliyorum Rabbim  dayanma gücünüzü ,sabrınızı bol eylesin.

46 yorum:

  1. Canım ablam,ellerine sağlık.
    Zor günler,arkadaşlarımız için,rabbim sabır versin.

    Çok üzgünüm bende,her gün uğruyor okuyorum yıldız hanımın son postunu,üzülmemek elde değil.
    Ama elden ne gelirki,bol duadan başka.

    Allaha emanet ol canım ablam.
    kocaman öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. nurlar içinde uyusunlar,şalın çok güzel.birsürü 1.5 yumağım var bu tür öreyim.iplerim bitsin

    YanıtlaSil
  3. SEVGİLERİMLE ,amin inş. canım benim teşekkürler

    Örgüoyuncakçınine, şimdiden kolay gelsin ablacım fazla ip gitmiyor.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş kızım. Eline sağlık.
    Füsun'un Kardeşimden haberim olmamıştı, sende görünce gittim okudum. İçim dağlandı. Hayat çok acı sürprizlerle dolu oluyor kimi için. Allah evlerden uzak etsin. Çok zor. Çok moralim bozuldu:

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık İzmir güzeli .Bak havalar da bozdu zaten...

    YanıtlaSil
  6. canım bende şimdi yıldızın yazısını hem okudum hem ağladım Allah taksiratını affetsin toprağı bol olsun ...Şalın cok güzel olmuş ellerine sağlık arkadasım

    YanıtlaSil
  7. sevgili örgüçantam çok şık bir şal olmuş renk çok güzel küçük olması daha kullanışlı ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ablam harika olmuş bu valla bayıldım. ellerine sağlık güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. Misafiriz, bizim acık daha kalmış olmamız ne farkeder. Nur içinde yatsınlar.

    şalınızda çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  10. Şalın rengi de,modeli de,miniliği de çok güzel.Çok beğendim.Ellerinize sağlık(:

    YanıtlaSil
  11. Çok zarif bir şal olmuş.Eline sağlık.Arkadaşlarıma Allah sabır versin.Nurlar içinde yatsınlar.
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  12. cok guzel olmus, cok begendim, ellerine saglik, masallah cok maharetlisin :)

    YanıtlaSil
  13. canım bu şal çok güzel olmuş bende öreyim ama aradabirsürü iş var biterse işler artık seneye anca öreriim :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. Nedretcim aynen öyle canım
    aslında ayrrı bir yazıyla yoruma kapalı yazacaktım sabır dileklerimi ama tanıyıpta hala duymayan arkadaşlarımız olduğunu düşünerek haber vermek istedim.

    elzemcim haklısın canım:)

    necmiye canım sağol

    gönülcüm doğru söylüyorsun çok kullanışlı oluyor

    EcE teşekkürler bitanem öpüyorum

    havludantel, teşekkürler canım

    sihirli günce hoşgeldiniz herzaman beklerim teşekkürler.sevgiler

    ŞANSLI canım sağol. öpüyorum

    ALL So Cute teşekkürler canım kendini yabana atma:)

    evinneşesiamigurumi, teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Harika bir mini şal çıkmış ortaya ellerine sağlık çok beğendim bence böylesi daha kullanışlı mantonun veya montların üzerine...sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  16. slm allah arkadaşlarınıza sabır versin.ben her zaman sizi takip etmekteyim emeğinize elinize sağlık bu şalla ilgili soracaklarım var ama mümkünse cevaplarsanız sevinirim kaç ilmekle başladınız nasıl artırdınız bunlar ile ilgili açıklamalar var ama bir türlü onlarla yapamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim hayırlı günler izmirden aynur

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  18. çooook şııııkkkk!!!

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Örgücü Çantam, Şal çok güzel olmuş canım.Ellerinize emeğinize sağlık.

    Allah kalanlara sabır versin :( Çok acı kısa zamanda o kadar sevdiğimi bir anda kaybettim ki Yaprak dökümü gbi kiminin kırkı iken diğerin 7sini yaptık çok acılar yaşadım maalesef ailemde allah kimselere yaşatmasın
    sevgiıi arkadaşım.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  20. tülincim teşekkürler canım .
    sevgili AYNUR canım blog linkini yada mail adresini bırakabilirmisin bilgim dahilinde olan herşeyi paylaşabilirim :) sevgiler

    ad deniz . teşekkürler

    Nilgüncün canım sağol

    Belgincim teşekkürler.
    senin de başın sağolsun canım benim sabırlar diliyorum:(

    YanıtlaSil
  21. Haticecim; patatesli tulumlu ekmekçikleri denemene daha da önemlisi beğenmene çok sevindim, hatta beğenmenize..Sağol canım benim, senin de ellerine sağlık, afiyet bal olsun ama kilo olmasın:))

    YanıtlaSil
  22. çok güzel olmuş.ellerine sağlık.mekanları cennet olsunnn

    YanıtlaSil
  23. Çok hoş..Ve çok nostaljik. Çocukken anlamadığım ama şimdi bayıldığım bir şeyi anımsattı bana: Annemin büfelerinin, televizyon sehpasının üstünde duran simli dantellerimizi..İnan ki bayılıyorum. Ellerine sağlık arkadaşım benim..

    YanıtlaSil
  24. canım mini şalım harika olmuş,hem de bunlar çoook kullanışlı oluyor,ellerine sağlık,çok da muntazam olmuş...
    arkadaşlarına da Allah sabırlar versin canım...

    YanıtlaSil
  25. özlemce teşekkürler canım.

    fates canım sağol gerçektende öyle. sevgiler

    Lezzetlisomunlar canım benim o simli örtülerden bende de vardı ama hiç kullanmadım ihtiyacı olan birinin çeyizine vermiştim:))
    beğenmek ne kelime bayıldık nefisti

    YanıtlaSil
  26. Günaydın Hayırlı Günler Sağlıklı , Neşeli ve Bereketli Bir Gün Geçirmenizi Diler ve Cumanız Mübarek Olsun. Sevgi ve Saygımla Kalınız. http://img197.imageshack.us/img197/3073/cumabm8bq8jc0fh6.jpg

    Şükrü Yılmaz
    Antakya-HATAY

    http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.com
    http://www.facebook.com/sukruyilmaz1953

    Adımı Unut

    Nasılsa ayrılık bu aşkın sonu
    Sen de eller gibi adımı unut
    Kader ikimize çizmiş bu yolu
    Sen de eller gibi adımı unut

    Seninle bu aşkı yaşamadık say
    Birlikte gülüp de ağlamadık say
    Böylesi unutmak daha da kolay
    Sen de eller gibi adımı unut

    İstemem söyleme bir tek kelime
    Sen de eller gibi adımı unut
    Değmesin artık hiç elin elime
    Sar yeni aşkını benim yerime
    Sen de eller gibi adımı unut...

    Ahmet Selçuk İlkan

    Alıntı:http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=5312

    YanıtlaSil
  27. ablacığım ellerine sağlık gri rengi sevdiğimden bunu çok beğendim♥

    YanıtlaSil
  28. Çok şirin olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  29. Nadricim sağol canım bir gri daha geliyor :)))
    ege teşekkürler hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Şal çok şık olmuş ellerine sağlık. Fisun'a uğrayıp bir baş sağlığı dileyeyim nasıl görmemişim ben onu ya kaç senelik arkadaşım kendimden utandım şimdi.

    YanıtlaSil
  32. harika olmuş! örgünüz çok düzgün renk seçimine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  33. bu çok şık olmuş,istersen flar istersen şal,istersen kış akşamlarında mantonun üzerinden başa bile sarılır..

    ellerine saglık örgü çantam;)

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşım süpersin, ne yapsan güzel oluyor, güzel çıkıyor herşey ellerinden, gelinlerin şanslı olucak söyleyim...sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  35. Olá, amiga!
    Lindo trabalho... gostei da cor e do bom gosto da trama do xale... muito sofisticado.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.•♥•.¸
    •♥•..•♥•.¸

    YanıtlaSil
  36. Öncelikle ellerine sağlık ablam, ayrıca sabır ve başsağlı dilerim :( Canım ablam benim senin yorumlarında hayata bakışın beni ifade etmen, insanlara ve olaylara yaklaşımın kalbinin güzelliğinin en büyük örneği. Ben daha kocaman öptüm :) Puflata puflata seni seven deli kızın, İstn'a yolun düşerse seni evinde de ağırlamak ister bilesin. Özlemişim seni huzur veren ablam benim :)

    YanıtlaSil
  37. Aynur hanım bilgilendirmeyi mail adresinize yaptım adres bilginiz olduğu için yorumunuzu siliyorum
    sevgiler canım.

    Nergizcim sağol canım.

    Mügecim teşekkürler canım

    halece tasarımlar teşekkürler

    Afetcim sağol canım :)

    MAgia Gracias.

    Eda canımsın güzel yüreğini öpüyorum

    YanıtlaSil
  38. çok tşk.ederim açıklamalarınız için vede ilgilinize hemen ipimi alıp başlıyorum kendinize ii bakın hayırlı günler aynur

    YanıtlaSil
  39. ablacım üretimdesin her halde buraya post girmiyorsun:)

    YanıtlaSil
  40. aynur sevgiler kolay gelsin.

    nadirecim :)biraz PC nin ağırlığı biraz yeni çalışmalar derken biraz öyle oldu canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  41. selam şalların kraliçesi hepside birbirinden güzel birbirinden şık ellerine emeğine yüreğine sağlık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  42. nimetcim sağol canım seninde tatlı diline sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  43. bu şalın pembeli grilisinide arkadaşımın annesi bana hediye etti,çok şık bi şal güle güle kullan canım ellerinede sağlık bu arada bende bloguma beklerim sevgiler
    http://ratatoule.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  44. ratatoule, canım sevgiler uğrayacağım sizde sağlıkla kullanın bende ördüm bahsettiğiniz renklerden.yeğenim çok beğenmişti

    YanıtlaSil
  45. Selamm,
    Mini sal harika olmus gülegüle kullan arkadasimm...
    Aradaki ters örgüler war ya hani iki sira,onlara gecmeden model bitince sisime 13 tane ilmek attimm(her 2 tarafa da),sonra iki tersleri ördüm sonra modele gectim...aslinda daha cok yapacaktim ama ip yetmes die düsündüm ,iyi düsünmüsüm ip zor zoruna yetti :)
    Umarim anlatabilmisimdir sewgiler :)

    YanıtlaSil
  46. boncukdevrim canımsın sen çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ